![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Etter 4 fantastiske dager i Toscana er vi atter tilbake i gamlelandet...og heldigvis skinner solen også her - selv om vi vel neppe får 28 grader slik det var i Firenze i går. I dag står det konfirmasjon på programmet...begynner å bli noen år siden jeg selv var konfirmant.
Ellers kommer det snart rapport fra flyturene - og der kan jeg love noe ikke mange andre har opplevd...18 minutter fra touchdown i MUC til vi var i luften igjen... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
at your service!
|
![]()
God morgon frå Ørsta! Her er veslejenta og far i gang med å lage til frukost. Dagen vert nytta til å besøke Atlanterhavsparken i Ålesund
![]()
Torbjørn ----------------- Last edited by wf145; 04-05-2008 at 08:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. 16.6 grader i skrivende stund. Dessverre sitter hoste og forkjølelse fortsatt i kroppen, så sofaen frister mer en en sykkeltur, som ellers ville vært perfekt i dette været.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Solen skinner på Nærsnes. Egg og bacon er inntatt og nå blir det vel en tur med cab'en. Noe hagearbeid og kanskje en sykkeltur senere idag.
Gleder meg til trip report fra Toscana, EB! På onsdag blir det Lago di Garda på meg. Ha en fin dag!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Gårsdagens grillfest sitter friskt i minnet. Nyfisket sei er vel ikke det man oftest legger på grillen. Men man tager hva man haver.... Det var ihvertfall sinnsykt godt og gjett hvem som skal lære seg å lage ovnsbakte poteter...
Så nå¨blir det en kjapp web-runde og noen kopper med kaffe før jeg setter igang med litt husarbeid. I kveld blir det kirketid... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen!
Her har skyene tatt overhånd på himmelen, men det stopper meg ikke i å gå ut og jogge. Og ikke minst, senere i kveld gruser VIF Molde på Ullevaal! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg vil bare nevne at jeg synes tittelen til tråden er rein og skjær løgn. Da går jeg tilbake til sengen.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]() Quote:
Captain Morgan's leskedrikk blei muligens i meste laget i natt. Back to bed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Nok en elendig dag for min del!
![]() Last edited by LN-AØR; 04-05-2008 at 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Her i Chicago skinner solen og det er hverken sykdom eller elendighet. Ikke uggen overhodet etter 1 GT og en flaske vin i går.
Ferdig med vår oppryddingen i huset og er klar for å starte i ny jobb på tirsdag. Avgjørelsen blir tatt på mandag etter siste møte med siste potensielle arbeidsgiver. Nå blir det en liten tur med bikkja før vi skal på Pug party! 300+ Pugs er påmeldt årets happening, blir garantert kaos. Etterpå skal de to indrefiletene som ligger og godgjør seg i kjøleskapet svis av på en nyvårrengjort grill. Ha en fin søndagskveld |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her hjemme paa oeya er det ogsaa sol og velstand....ferien ble anderledes enn planlagt men svaert vellykket, bryllupsdagen ble feieret paa Oregon Kysten - Salishan Lodge kan absolutt anbefales...saerlig det nye Spa'et.....det ble lange turer paa stranden og god mat og drikke....naa staar gressplenen for tur her hjemme, rene Jungelboken der ute.....Kona kaffe gjoer en utemrekt start paa dagen....Siphon traktet...
![]() |
#12 |
|
![]()
DC-8-63, Oregon-kysten er (likesom WA og CA) vakker ja! Jeg lurer sannelig ikke på om jeg stoppet på flyplassen der i Gleneden på vei nedover fra Seattle i fjor vår. Skal sjekke loggen.
Her skal søndagen tilbringes med live-feed fra Nadderud før det vel blir en pils i solveggen i ettermiddag. Somebody's gotta do it! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Og nå har GET funnet det for alldeles fortreffelig å få til en feil på skjemaet sitt og Stabæk vs. Rosenborg er ikke tilgjengelig verken på radio eller TV.
Peccato!!! Middagen derimot! Et par små oksklumper med dertil hørende saus og salat. Need I say more? Stabæk vinner! Alltid! Uansæt!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
... med en Nannskog som kanskje heller burde se på egne prestasjoner enn å kjefte huden full på både mot/med-spillerne.. og en "Alan" som kun spiller kula til de hvite fra Trondhjæm.. jaja - vi får se da
![]()
![]() |
#15 |
FlyKirurg
|
![]()
Tja.... Knudsen med en superb redning og Nannskog med en helt grei avslutning
![]() Satser bare på Viking-bank i morgen, det er alt som betyr noe.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god aften fra London.... snart klar for seng. dette er en ferie jeg absolutt trengte.
![]() noen som har spottet på STN før og har et kart og EN VEIBESKRIVELSE? ![]()
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God søndag kveld fra Drammen. Solen har stekt i hele dag og jeg har blitt solbrent på armene etter dugnaden i borettslaget i dag.
Ellers har det vært veldig behagelig med en ordentlig frihelg fra jobben nå, det er lenge siden sist. Og det gjør undertegnede klar til ny frisk på jobben i nye lokaler! Ha en fortreffelig avslutning på helgen.
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
he use to jack motherf*****rs and act real rude as a real life person he wasn’t much fun but he sure made a good as bottle of rum |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad søndag morgen | EB | Flyforum | 11 | 27-01-2008 21:43 |
Glad søndag morgen | EB | Flyforum | 12 | 21-01-2008 10:37 |
Glad søndag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 23-12-2007 17:38 |