![]() |
|
![]() |
#1 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var man godt i gang med morravakt nr denne uka.. heldigvis er det snart hælg
![]() +6 grader i Vadsø nå morrakvisten, noen som sa at vi va i Oktober? er jo rene sommertemperaturen dette jo ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Endelig fredag... Blir innedag på kontoret - etter flere dager på reise. Ettermiddagen/kvelden bringer bursdagsferiing for en 11-åring. Ha en bedre start på helgen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Grrr...
![]() Dårlig start på dagen! Til tross for at jeg hadde sjekket www.yr.no (som lovte 3 grader på det kaldeste i natt) så var det stålis på vinduene i natt! Brukte F*n meg 10 minutter på å varme opp bilen såpass at det ville slippe taket!!!!! Så fra og med i kveld er det motor/kupévarmer som standard ut vinteren 07/08 ![]() Ellers har dagen vært fin! God kaffe, mange trivelige og blide folk tidlig på en fredagsmorgen. Kan bli en bra arbeidshelg! Egil
![]() |
#4 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]()
I dag er det bare kontor-jobbing her, og masse papirarbeide. Om alt står oss bi, kansje en liten overraskelse til forumet i kveld, kansje?
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var ca en halv liter kaffe svelget unna. Får satse på en rolig dag i dag...... Ute er det enda mørkt og surt, det blåser litt i dag.
Etter jobb, bir vel litt spotting tenker jeg! Får håpe at det blåser litt mindre da. Ha en fin dag folkens.....:-p
![]() |
#7 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
I wish... ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen, god morgen! Ny hektisk dag med forberedelser til styremøte etc. Skulle ikke forundre meg om det blir jobbing i helgen også, pokker!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Også i dag har jeg brukt litt av oppsparte fleksitimer slik at jeg kunne ha en rolig start på fredagsmorgenen. Arbeidsmessig har dette vært en dårlig uke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Grått og kjølig, men ikke frost, på Nærsnes. Frokosten er unnagjort. Bare småting på handlingsplanen så blir det på med uniformen. Natten tilbringes på jobb, og imorgen blir det middag med "strikkepinner"!
![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Her har jeg oval fri-weekend, saa naar jeg er ferdig med frokosten saa skal jeg ned paa stranden og slappe av med en bok et par timer, er 33 grader og nok en skyfri dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Lilletorget. Snart lunsj her. Etter det skal jeg kjøpe en flaske vin til en kollega som har sin siste dag her, samt to Bordaux til meg selv. Deretter blir det fredagspils. En ganske grei dag i oktober, egentlig..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
SVG Spotter
|
![]()
God Fredag morgen fra Klepp.
ligge på 5-6 grader her idag og overskyet. nesten ikke vind som passer bra med tanke på at eg skal me "Prinsesse Ragnhild" te Danmark i kveld og tilbake på Søndag morgen. Ha en fortreffelig helg! Ørjan
![]() |
#15 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() ![]() http://www.vinforum.no/?article=2486&type=news |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Grått og surt her idag og dagen begynner med lunsj med modern. Men først er det tid for litt panikkrydding da hun sikkert skal innom leiligheten min iløpet av helgen
![]() Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Her i sør er det en vanlig fredag som byr på dobbel jobbing. Men lørdag og søndag skal bli deilig fredelige!!
I dag har jeg allerede fått booket både fly og hotel i Stockholm i neste uke. Skal bli fint med en god slump poeng inn på kontoen igjen. Kom også over at man som EBG faktisk kan få hele 33 000 poeng for kun 20 100 kroner ved å fly KRS-CPH-ARN-NRT-CPH-KRS. Er ikke det nesten verdt et milage-run??? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#20 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Ser dårlig ut! Her jeg sitter i selve Trondheim er det 75m sikt, det var 50m før sola stod opp. Venter på at sola skal forvise tåka bort bort!
>>> ENVA (TRONDHEIM/VAERNES) <<< METAR 260820Z 12003KT 090V150 0150 R09/0400N R27/0300N FZFG VV001 M00/M01 Q1020 TEMPO 0900 FZFG VV002 RMK WIND 670FT 15006KT 110V180 TAF (FC) 260500Z 260615 VRB05KT 0200 FZFG VV002 TEMPO 0609 3000 BCFG SCT003 BECMG 0609 13010KT CAVOK
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredagsmorgen | Hickok | Flyforum | 22 | 25-11-2011 20:27 |
God fredagsmorgen | Someone | Flyforum | 22 | 03-07-2010 10:49 |
God Fredagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 34 | 20-02-2009 21:20 |
God fredagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 17 | 07-12-2007 22:01 |
God fredagsmorgen | FBU 4EVER | Flyforum | 19 | 20-10-2007 10:50 |