![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Morn ja! Da var det fredag og ikke bare det, det er tid for upper deck hos LH i dag. Først en splitter ny A320 Neo fra Lufthansa på første rad også skal man opp trappa i Frankfurt etterpå og fly til Japan!
![]() ![]() Juhuu, tjohei også videre. (Les at det var rimelig lett å våkne i dag, selv klokken fire.) Ha en flott dag alle sammen med eller uten upper deck! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad fredag fra hjemmekontoret på Ris. Dagen byr i tillegg til arbeid på trening og teaterbesøk i kveld. Ha en topp fredag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Tjøme. Ute er planen en blanding av grønn og hvit. Får vel forsøke ta meg en løpetur etter frokost, før huset her fylles opp av flere gjester. Basert på antall mottatte mail siden i går blir det heller rolig også på gjemmekontorsfronten. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen/formiddag fra Groruddalen - her er været på topp - ha en flott fredag videre og ikke minst et godt nytt år.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Mornings fra kontoret. Stille og rolig, vi er to på jobb i avdelingen i dag. Så forhåpentligvis vil bunken med «ikke prioriterte oppgaver» bli enda mindre i løpet av dagen. Godt fornøyd med avslutning på gårsdagen, booket en Companion ticket til Asia, så da blir det upper deck her også etterhvert
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra jobben. Ja, er er 2 av ca 25 på jobb i dag. Skal visst være flere, men i 2017 (og sikkert i 2018) er det visstnok ingenting som heter at man kommer på jobben innen rimelig tid. At man kommer presis og går etter åtte timer er også helt uvant for de aller fleste. Så da får man nesten følge opp ved å gjøre det samme....
... så da satser jeg på å forlate åstedet ved 14-tiden og være klar for litt romjulsøl ute i selveste hovedstaden. God romjul ønskes! Selv foretrekker jeg dog whisky. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra det ødeliggende hotellet midt i bananplantasjen på La Palma. Det er så kronglete å komme seg til sivilisasjonen herifra at jeg dropper stafett med lokale busser til byen og booker en ekskursjon for for å komme meg dit. Bare for å komme til nærmeste kiosk er det 20 minutters ferd opp "trollstigen". Har fått beskjed om at om jeg ikke kommer meg til sivilisasjonen og får tak i et slips så får jeg ikke middag på søndag.
Foruten booking av slips-ekskursjon og sløving ved bassenget så er vel idag siste frist til å skaffe seg den nye pensjonssparingen IPS som gir skattefradrag. Har prøvd gjøre litt research på tilbudene allerede, men synes selskapene er elendige til å gi praktisk informasjon. Om man må spare et fast beløp hver måned eller hvor mye de tar i gebyrer ser det ut som om de ikke tror kundene bør vite. De tror det holder å informere om skattefradraget som jo er det samme hos alle. Ha en god en alle som fokuserer på slips og IPS idag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag! Ankommet Frankfurt etter en fin tur med den splitternye Neo'en til LH. Sete 1F var helt innafor. Passasjerene bak oss ble hentet av bil så de har nok en behagelig reise foran seg. Vi skal heller ikke klage.
Nå er det litt avslapping og titting her før ferden går østover etterhvert. Ha en fin en! ![]() PS Legger ut noen bilder av litt fly og sånn. Noen her liker visst fly...
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Snillfjord.
![]() Klart og kaldt på denne fronten, ikke mye mer man kan si om den saken. Her lå man lenge før man kom til vurderingen om at det var på tide å våkne til liv. Som alltid i julen blir det en rolig start, før man tar fatt på litt huslige syssler. Deretter må man vel få med seg noe sjakk tenker jeg. Ryktene vil ha det til at man har å innfinne seg med å bli med på romjulshandel utpå dagen også, men er man heldig er man hjemme tidsnok til å få med seg Vipers Kristiansand-Stabæk i NM-finalen i ettermiddag. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Slips?
G’morgen. Her er det nå så kaldt at selv Trump etterlyser global oppvarming .. ![]() Årets siste arbeidsdag. Så fire dager fri. Greit det. Svigermor har bursdag i dag, så da blir det vel kake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra Alfaset. Utrolig nok den dagen med mest å gjøre denne uka, men fortsatt den smootheste. Nå sitter man og teller ned til man skal dra hjem om 2 timer og
Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God fredag fra Stavanger. Fridag i dag så en kom seg ikke ut av senga før ved 10 tiden. Slikt hører sjeldenhetene til i min alder
![]() ![]() Så utpå kvelden blir det å benke seg fremfor tv'n med beina på bordet, øl i kruset og fete inspirerende reise filmer fra YouTube. Ha en glitrende flott fredag ![]() Last edited by Ruby; 29-12-2017 at 14:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God fredag fra det Sørlandske!
Med fridager blir det fort sene kvelder og deretter sene morgener også. Har sittet med et større regnskap de siste 3 dagene og er nesten ferdig. Så er det bare 2 til som skal gjøres. Det er sannelig ikke rart jeg drikker! I ettermiddag skal det stekes dansk flæskesteg, og da må man jo drikke noe god rødvin til. Det sier jo seg selv. Ha en fremragende aften! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God kveld fra BRU. The loft var stengt så ble sendt til et høl de kalte additional seating. Dyttet i oss noe greier før jeg fant ut at barn under 12 år kommer gratis inn i Diamond lounge med Priority Pass, dvs gamle sas lounge. Her var det plutselig Cola fra glassflasker og flasker med Leffe++++. Også har man utsikt til Kveget dom flyr Ryan air, de har til og med båser så menneskene kan behandles som kveg der ute. Easy jet tilbyr samme behandling...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God kveld fra LH740 som i skrivende stund suser over Russland mot Osaka. Litt forsinket da det måtte et maskinbytte til i Frankfurt. Kapteinen sa det var noe problemer med værradaren på det andre flyet. Men maskinen vi fikk nå var pretty good. Så da så!
![]() Ellers så jeg for meg priboarding via bro og opp trappa. Nei, det ble det ikke... Det ble priboarding til buss! Deretter buss til 744 og alle mann opp bakerste venstre trapp, gjennom alle kabiner, før trappa kunne entres. Forsåvidt greit nok! Da jeg fikk sett hele maskinen. ![]() God middag ble servert og nå får man prøve å få litt søvn før landing. Ha en fin kveld! ![]()
![]() |
#17 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
![]() Her har det vore grilling i hagen, huset fullt av folk, sjakk og litt fundering på framtida. God kveld!
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God kveld. Årets siste arbeidsdag unnagjort her også. Slapper av i stuen med den siste LP'en til Susanne Sundfør og en kald pils. Livet er egentlig ikke så verst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra L1 | Someone | Flyforum | 17 | 10-05-2019 20:29 |
God fredag fra Shetland | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 27 | 08-07-2017 02:24 |
God fredag fra gullstua på OSL | robertaas | Flyforum | 14 | 14-11-2015 12:11 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 20 | 22-03-2013 17:22 |
OSL, avgang kl 6:30 i morgen fredag. God tid? | mann78 | Reiseforum | 4 | 14-09-2012 06:28 |