![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja sitter nå ombord i MS Ganm som ligger til kai i Lervik. Reiser videre til Færøyene kl 1400
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du slo Fnate.
Her sitter man og lurer på hva man betaler meterolygene for. Glade og fornøyde meldte de full sol onsdag til fredag. Så langt er det ikke skivebom en gang. Ikke i nærheten. Oh well. Tre vakter til jeg kan ta helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansand
Sitter oppe sent for å se på SGDQ ((Summer)) Games Done Quick), en helukes 24/7 spillmarathon. Ellers er planer for dagen å sove litt på morgenkvisten. Samarbeider været blir det grilling på verandaen. Ha en super dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad morgen fra Puglia. Snart klar for en morgentur i svalende 23 grader med innlagt espressostopp på den lokale baren. I dag skal det bades og solen på ny strand. Ferielivet er til å leve med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Østerås!
Like grått på himmelen som på hodet idag. Spiller ingen rolle, for her skal Bjørneboe utfordres før nattvaktshelgen setter inn. Jeg digger å jobbe i juli. Flott ukeslutt ønskes alle ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Kreta. Ferien en i gang. Litt morgen medisin, og man er klar for en ny dag. Ingen fornuftige planer for dagen, men vi får vel dra hilse på Lollo&Bernie. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Blokkbukta camping Helgeroa. Er her i forbindelse med Stavernfestivalen. Ingen morgenmedisin her men kanskje en liten morgenøl? Får i såfall komme meg på butikken først.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Genova. Spennende møte nært forestående og så senkvelds flight hjem fra MXP via CPH til BGO. Fin dag alle sammen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Kosrae. Er ikke akkurat noen Four Seasons dette her. Det er en loslitt balje av et bygg med noen små leiligheter. Høner som spreller rundt i gatene og unger som fisker med gamle ølflasker som fiskestang.
Alle hilser når de kjører forbi, det er litt søtt. Har ruslet en lang tur og igjennom en form for tettsted. Alle hilser blidt selv om det ikke akkurat er et pengesterkt område. De eneste andre hvite er noen Amerikanske soldater og 2 søte jenter. Og... den Australske slomsen som har vunnet resorten i et lotteri for 8 måneder siden. Han kjøpte lodd for USD 49 og vant. Tidligere regnskapsfører fra Australia. Helt på jordet (!!!) i dette prosjektet og kunne ikke virke å bry seg mindre. Uansett hva man spør om så trekker han litt på skuldrene. Spurte om vi kunne stoppe og kjøpe noe da han hentet meg på flyplassen, eller om han solgte ting på resorten sin. - "Jaaaada. Du kan kjøpe alt du vil der. I butikken." Så kommer vi frem og jeg spør hvor butikken er. - "What... oh... store... aaaaa, I don't know really... wait... if you walk that way for about 20 minutes there is a huge store. Can't miss it. Oh and you need to make a turn." - "Where do I need to make a turn?" - "there is really just one turn" - så gikk han. Fant butikken. De hadde grenrør og fiskestenger. Men samma det. De selger øl i restauranten her frem til 20:30. Etterpå får jeg sikkert kjøpt et par ekstra som jeg kan nyte på plastkrakken foran rommet sammen med løshundene ![]() Neida. Kosrae er en eksotisk opplevelse. Selv om telefonen ikke virker. Ha en fin en
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Og ja... Nautilus Resort Kosrae ser J**ELIG mye bedre ut på bilde.
Just saying' Før jeg ankom vurderte jeg å bare "spille død" og ta et annet fly hjem. Bli her litt ekstra. Tror ikke det allikevel.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God formiddag fra Kongsberg og jazzfestival. Fortsatt godvær og topp forhold for utepils og utemusikk. Første konsert i dag blir Vidar Busk & Daniel Eriksen. Ha en strålende fredag, med eller uten øl og hornmusikk
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Jeg sjekker alltid anmeldelsene fra de minst fornøyde på tripadvisor, det pleier å stemme ganske bra. God tur videre , ønsker om trip report med bilder herfra ![]() "It's no secret that Kosrae is remote, and this requires us to order our frozen food 6 weeks before it's arrival. " "We spent 6 nights with Doug and his team. The comments must be taken in the context of the island and so it was a tough choice on how to rank. The island could be a paradise. It certainly reminds us of Moorea with it's high, sharp mountains and deep jungle. However, the island is extremely poor and there is basically nothing modern except for some churches. It is very underdeveloped which in some ways is good but we feel sorry for the people. " https://www.tripadvisor.co.uk/Hotel_...rt-Kosrae.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Gog morgen fra F21 på OSL. Da boarder Aeroflot snart og denne helgen går turen til Baku.
Ha en god en alle som er ute på eventyr.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God helg fra Bergen med litt Berlinsk kvalitetsbrygg. Blir sjelden feil.
![]() Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
![]() |
#16 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
http://www.arrogantbrewing.com/beer/...#ageGatePassed |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Her på SVO er det litt lang transit så jeg venter litt på å ta mine 3 timer i en eller annen Diners-lounge, tror det blir space-loungen denne gangen etter All Star sist. Har funnet en av få strøm- og ladestasjoner som er like ved gate 27 og blir overrasket over hva jeg ser når det snart er avgang for SU2496 til Køben. Her dukker de opp, den ufordragelige gjengen med høylytte kinesiske pensjonister som brøytet seg ombord på Aeroflot-flyet fra Oslo. De flyr altså via SVO for å komme seg fra Oslo til Køben. ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Pussig nok er det naa lettere aa finne Stone I Norge enn her I USA, helt klart har noe skjedd med Distribusjon av Mikrobrygg - nok virkningene av at de store bryggeriene har kjoept opp Mikrosbryggerier og setter sperrer for Distribusjon - selv hos Whole Foods er det 90% lokalt fra same delstat og nabostat - masse godt og stor bredde, men for Stone etc. maa en til Belmont Station (Portland (kun 1200 sorter I butikken) eller stoerre butikker som Total Wine and more...... Ellers en god dag her I vest - solen skinner, kaffen er sterk (espresso) varmt nok til en Nitro Draft Coffee fra Starbucks ut paa formiddagen (nesten like god som oel)
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Nå starter ferien, med grå himmel og regndråper. Er jo ikke rart at jeg drikker.... Blir hjemme i helgen, så starter hytteferien på mandag. God helg! Og skåååååål for pochcher!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra L1 | Someone | Flyforum | 17 | 10-05-2019 20:29 |
God fredag fra Deltabyen! | Concorde98 | Flyforum | 25 | 26-08-2016 22:52 |
God Fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 26 | 02-11-2013 16:20 |