![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Alfa`n er pakket og kursen settes mot Verdens Ende og åpning av landstedet- lenge siden vi har ventet så lenge med å åpne. På veien skal det jaktes på banankake fra Nøtterø Bakeri. Nyt lørdagen du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Ruters grå. Her er man på vei til jobb. Går rykter om en viss stafett som tuller med busser og sånt i dag så jeg må nok belage meg på å gå fra Ullevål sykehus til Majorstuen etterpå. Nå er det ikke noe problem. Utepilsen fristet i går men jeg avstod fra den. Men skal ta det igjen i dag etter jobb tenker jeg. Dessuten skal jeg i en bursdag i kveld. Ha en fin dag
Sent fra min SM-S911B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Nydelig men varm lørdag fra Bangkok.
Etter en sen start på dagen er en nå ferdig med frokost som ble inntatt utomhus. Nå skal det handles litt på Tops Food hall, det skal mekkes litt Taco for middag i kveld og siden det er lørdag blir det også rødvin til. Ha en fin fin lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Ensjø.
Tidlig på’n og en lang dag i vente. Arvingen og jeg skal plukke opp broder og nyeste tilskudd i familien på OSL i 8-draget. Deretter et kort besøk hos de gamle før man drar hjem for å dra på seg noe jogge/løpeutstyr og klær. Fyke rundt i nabolaget til EB og veive med armene i noen minutter før man sier seg fornøyd med dagens innsats og møter resten av laget + noen som kun har meldt seg på bankett til.. bankett ![]() God lørdag!
Upcoming flights: None Last edited by jcnorway; 04-05-2024 at 07:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Asker. En espresso i solveggen, før jeg og barna drar til en hockeyhall på Hønefoss for sesongens siste cup for eldstemann. Må dog veksle med farfar da jeg må komme meg opp i favelaen mellom EB og Sud for å løpe min etappe i Holmenkollstafetten. Litt amputert bankett, kun afterrun-øl og litt pizza, før jeg og barna søker tilflukt hos de gamle. Kona kaster oss ut, mens huset okkuperes av et utdrikkningslag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra E gatene på Osl. Første tur med fly siden 2022 til Bodø og WF besøk. Nytt selskap, men alliansen og destinasjonen er ikke ny. Direkte flight er det også.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2011
|
![]()
God morgen! Dagen startet med årets første løpetur rundt Maridalsvannet og ned igjen langs elven i nydelig vær før byen våkner. Da kan med god samvittighet stille til start i dagens gøyeste løp som foregår i gatene på Grønnland fremfor å ta fatt på kongeetappen fra Slemdal og opp bakkene til Besserud.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen. Mimosaen satt akkurat der den skulle i dag og appelsinene var tydeligvis fra riktig batch.
I dag som området er fullt av bønder så ser det ned til byen på en av favorittene - Brasserie Hansken hvor jeg har lang-lunch "alene" med fire langbente damer. Hefner over og ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Upgrade me....
|
![]()
Godt å se at du får i deg protein Sud, kan bli viktig ut over kvelden med tanke på klientellet.
Morn fra nordvest ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
G’morgen. Våt morgen i vestsørøst. Herlig å bare kunne åpne døren og slippe bikkjene ut framfor å måtte ta dem ut i bånd. Garderoberommet skal til pers i dag. I tillegg er det marked i by’n, så mulig vi tar en tur ned. Fri adgang for oss over 55 .. Ikke sikker på om jeg er helt fornøyd med å kunne dra nytte av slikt …. Menmen .. Last edited by LN-MOW; 04-05-2024 at 18:20. Reason: typo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Hei og hå fra Lillestrøm. Bankettlandslaget her.
Har ikke løpt særlig, men fortet meg litt rundt på Meny i dag. Stod også tidlig opp for å lage vaffelrøre. Vet ikke om det teller, men bankett blir det. Storsmurfen skal lage nor vi aldri har laget før, men som sikkert passer bra til alkohol. Ha en best lørdag
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God kveld fra Helsiki. Fin tur med Finnair i morges. Vært rundt å sjekket ut byen. Og som for 10 år siden. Blir det middag på Resturant Zetor. Harry Harry.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra Majorstuen. Sjarmøretappen er unnagjort og laget klokket inn stafetten på pene 58:29. Nå blir det rolig ettermiddag og hjemmehygge i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Herlig lørdag:-) | EB | Flyforum | 30 | 14-11-2023 12:33 |
Ha en herlig lørdag | EB | Flyforum | 20 | 14-12-2020 08:46 |
Herlig lørdag:-) | EB | Flyforum | 6 | 07-07-2018 19:50 |