![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Endelig lørdag...og nesten endelig vår. I alefall ble jeg vekket av fuglekvitter på morgenkvisten... Avslappende morgenkvist før jeg skal jobbe noen timer i en butikk i Bogstadveien. Ha en bedre lørdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
|
![]()
Masse fuglekvitter her ogsa, og jeg ble vekket av en mjauende katt som forlangte frokost ...
Morgenen byr paa baseballkamp klokken 9 og avreise til Gulfport klokken 17.22. Blir airTran og MD95 paa meg idag. Vaert er fint, men det et fortsatt kaldt om morgenene ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fotball på tv'en, og masse spennende å lese i flyteoriboken. Det blir en deilig lørdagskveld!
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Studier studier och mer studier. Nu skall det tas en paus med ett telefonsamtal till Edinburgh och avnjuta en bätte kopp Russian Earl Grey Tea. Ha en bättre lördag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
Brrrr .. bikkjekaldt nede i parken ... guttungens lag tapte 6-7 men poden spilte bre, saa han har ingenting aa skamme seg over.
Naa er det aa se litt fotball, samt pakke baggen foer avreise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Brunch paa et sted paa Upper West og tur i Central Park i finvaeret.
Hele byen ser ut som et krigsomeraade etter feiringen av St Patrick's day igaar.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
...en meget god loerdag etter en ennaa bedre fredag...fredagen endte med prosjekt ansvar for databasen delen av vaar nye donasjon - ekspansjon....og de andre IT ansvarlige i dette prosjektet bor ogsaa her ute paa oeya....saa det blir en liten nerd samling paa den lokale puben i kveld.....men foerst blir det besoek hos "Gymnaslaerer Pedersen" dvs Gymnaslaerer Don, som ogsaa er bryggerimester og eier av Hood Canal Brewery.....og siden jeg er paa veien blir det ogsaa et besoek hos Port Townsend Brewing Company...paa jakt etter Barley Wine samt noen IPA's
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God kveld fra Alta.
Da er endelig tvillingene i seng. Kona og eldstemann er bortreist, så da er det bare å åpne en flaske rødvin, rigge til den bærbare PC'en på stuebordet og skru på NRK2 og skøyte VM fra Calgary, så blir ikke livet så verst.
![]() |
#9 |
Banned
|
![]()
God kveld fra Norge
![]() Kom hjem fra det store utland igår og har idag kjørt tur-retur Oslo-Lillehammer og hentet Birkebeinere. Gikk fort opp og noe saktere hjem igjen ![]() Trip raport med bildet kommer så snart jeg får passordet mitt for som noen har lagt merke til så greier ikke jeg å logge meg inn som Someone ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Herlig lørdag:-) | EB | Flyforum | 6 | 07-07-2018 19:50 |
Herlig lørdag i tralla-la-la land | Bergern | Flyforum | 20 | 25-02-2018 16:45 |
Herlig lørdag:-) | EB | Flyforum | 10 | 04-11-2017 12:10 |
Herlig, det er LØRDAG! | Bergern | Flyforum | 18 | 10-10-2015 19:17 |