![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Stille og rolig i heimen med aviser på papir og nett. En treningsøkt står på programmet før de siste forberedelsene til årets rakfisklag gjøres. Gleder meg til denne lørdagen!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God midt på dagen fra Singapore!
Siste dagen her i dag før Singapore Airlines tar meg hjem via København i natt. Fin by Singapore! Nå står sightseeing på programmet resten av dagen før turen går til flyplassen for litt lounging før avgang. Fin lørdag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra Torshov. Her har man stått opp unaturlig tidlig, var noen jobb greier som holdt en våken. Men snart skal man drikke ut en kamerat(de andre skal drikke). Så det blir nok en bra dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen - verdens navle med 0 grader og frostet plen denne morgen Det betyr 6 grader midt på dagen - uffff
Ha en flott dag videre folkens. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Er vel på tide å starte med frokosten... På besøk hos opphavet og litt småting som skal fikses som vanlig. Så blir det kaffi med gutta før man tar turen inn til Oslo igjen. God helg
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Studerer høstfarger og tåke opp mot fengselsmurene. Ganske fint. Ellers skal dagens tilbringes i godt selskap - hundrevis av flasker med whisky - på den årlige Oslo Whisky Festival. Starter drikkingen kl 1300. Han en fin dag, med eller uten smaking av edle dråper !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hei og hå fra rett vestenfor!
Eggefrokost, litt hvitvin og gårsdagens NPN er unnagjort. Noen timer på øyet for å komme seg etter nattens samfunnstjeneste, og så braker det løs med et vennetreff rett oppe i gaten her. Sjarmerende kort avstand å sjangle hjem, for en gangs skyld. Så at det holder å spise 600g fårekjøtt pr capita ut året for å bli kvitt overskuddet. Jeg har gjort mitt og eksporterer i tillegg for åtte til Nice i desember. Akevittoverskudd ser det dessverre ikke ut til å bli i overskuelig framtid, men med avgiftsfritt blir det uansett verdt hver krone. Opland ruler! Avholdsfri helg ønskes ![]()
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid Last edited by Bergern; 04-11-2017 at 09:59. Reason: Typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra CircleK OSL. Kona er avlevert for halvannet døgn på andre siden av fjellet. En cola og wiener i lompe for å få balanse i magen, før turen går til de gamle hvor arvingen er plassert. I kjøleskapet ligger en liten 600g Cotes de Boeuf å venter på meg i kveld, så ingen fare for å gå sulten til sengs. Så får vi se hva arvingen ønsker gjøre senere i dag. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Snillfjord.
![]() Sola titter innom, enda godt det, for senere skal det visst bli både grått og vått på denne kanten. Lørdagen er her, og det finnes ikke planer. Egentlig litt deilig, for da kan man ta dagen slik den kommer. Må vel dog en tur på butikken, og det er vel heller ikke umulig at det blir litt ymse sporting via TVen igjennom dagen. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her måtte en nesten bite i det sure eple og starte med å lese bruksanvisning på TV som ble anskaffet i går. Kom på en bedre ide, og det var å svinge innom butikken nå på morran. Så, etter å ha lagt inn noen verdier manuelt, vips så funka alt.
Ellers, tenkte jeg at det skal bookes en billett med Cambodia Ankor Air i dag. Men først skal det øvekjøres med minstejenta før en bedre lunsj på ett eller annet kjøpesenter. Kvelden skal nyytes alene. Ha en glitrende flott dag da ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp .. God tåkemorgen, her Vestfra. Varmt og klamt og var nødt til å ta en runde med aircondition i går kveld for å få ned temperaturen.
I dag blir det en tur til Dept of Drivers Services for å skjelle ut en som ikke kan lese. Og hjelper ikke det, vil jeg skjelle ut sjefen hans. Hetsing av snart 80 år gamle damer skal jeg ha meg frabedt. Deretter blir det muligens en liten tur ned til flyplassen med kameraet ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Herlig lørdag:-) | EB | Flyforum | 6 | 07-07-2018 19:50 |
Herlig lørdag i tralla-la-la land | Bergern | Flyforum | 20 | 25-02-2018 16:45 |
Herlig, det er LØRDAG! | Bergern | Flyforum | 18 | 10-10-2015 19:17 |
Herlig lørdag | EB | Flyforum | 8 | 18-03-2006 21:07 |