![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Morn. Eller noe, her er man på vei i seng igjen etter et natt med feber og mareritt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
god morgen fra Stavangers skyskraper... Snart frokost i 21. etasje...foer det blir moeter i hele dag. Fest i kveld...
Da var ogsaa den siste presidentdebatten i havn. 3 - 1 til Kerry!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
sovnet på gulvet i går, med en hånd vuggende på barnevognen. Jenta liker bevegelse... Mørk og kaldt er det om morgenen, men i går spiste jeg frokost på SK480 så jeg skal ikke klage.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og da er man klar for ukens siste skoledag... Jeg fant ut at jeg ikke orker lage frokost her, så drar heller til skolen litt før, og kjøper meg en baguett der... Praktisk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() En riktig god morgen fra Bislet forresten, her driver de å graver i bakgården for å reparere kloakksystemet, så alt av kraner og toaletter er off-limits etter 8:30, så jeg har vært oppe litt tidligere enn jeg pleier denne uka da jeg valgte første "slot" på badet. Nå blir det en tur på Det Kongelige Fredriks for å lese om due dilligence og andre godsaker...
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
I h-vette att det aer en god morgon.
Hade en laanebil oever natten foer att kunna transportera hem en del tunga saker fraan affaeren. Kommer ut paa morgonen foer att haemta den och upptaecker att alla foenster utom framrutan var krossade. Har koert den till ett glasmaesteri som lovade att ordna allting till "un bon prix" *pah* Foersaekringsbolaget har lovat att taecka 100% av kostnaderna. I tillaegg saknades en del papper som vi hade laemnat i bagageluckan men inget som var av stoerre vaerde. Hoppas att ni andra faar en baettre torsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God torsdag :-)
For å fortsette et emne fra gårsdagen, så ser det ut til de ekstremt lave bensinprisene er på vei opp. Kjørte forbi Jet på sør-Gardermoen, og de hadde fortsatt til 7.94, mens Statoil en kilometer lenger bort hadde til 10.50. På tilbaketuren under en halvtime etter hadde Jet også skrudd opp til 10.30. Mens Esso Maura fortsatt ligger på 8.09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
God formiddag fra vasstrukne Bærum. Skal ta meg en tur ned på jobben etterpå for å spise lunsj med kolleger, og høre hvordan en av dem gjorde det i acro-mesterskapet på Starmoen nylig.
Dagens høydepunkt blir nok likevel å hente den "nye" bilen vår. Det er en viss fare for at fruen utsetter til i morgen (når vi skal levere den bilen vi har nå), men nå tror jeg ikke at jeg orker å vente lenger! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag fra Drammen. Hele 5 grader da jeg dro - så jeg slapp å skrape is i dag ihvertfall. Bensinen? 10.35 takk på den lokale Uno-X'en - og jeg må snart fylle...
Bilen hadde dessuten alle rutene intakte etter nok en gang ikke å ha vært utsatt for tyveriforsøk. Visse fordeler ved å bo i Solbergelva. ![]() Bare ørebetennelsen, den såre halsen, hosten og den rennende nesa slipper taket snart... ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God ettermiddag fra Kløfta (snart lysaker)
Akkurat vært i dusjen å gjør meg klar for senvakt idag. Her er det regntungt,men heldigvis ikke så bælkaldt som igår, skal skjekke bensinprisene på vei nedover mot Oslo ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Siden sist kan det jo nevnes at bl.a Esso her i Maura har satt opp fra 8.09 til 10.48.
Så prisene er nok på vei opp igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Som om inte dagen var illa nog har Iberia/min resebyraa lyckats goera en total fuckup av min reservation till Alicante i slutet paa maanaden.
Har just nu returresor bokade via MAD, BCN, LYS och CDG och jag behoever naturligt nog bara den ena. *sigh* ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Bensinprisene varierte noe på veien så jeg.
Mellom 9.90 på Shell/Kløfta og Skjedsmokorset, til 10.50 på ESSO og Statoil skammelig dyrt..
![]() |
#15 |
www.lch78.net
|
![]()
10.97 var prisen på Statoil her i Vadsø i sted da jeg bromla på jobb
![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og her bruker man kun sykkel, som ikke bryr seg om bensinprisene.
![]() Men litt utgifter blir det vel snart, må vel investere i et par "pigg"dekk... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morran | LN-FHU | Flyforum | 13 | 19-04-2011 21:46 |
God Torsdags Morgen | sirpjalle | Flyforum | 10 | 11-11-2010 14:38 |
God torsdags morgen | LN-DYA | Flyforum | 16 | 30-10-2008 22:41 |
Go' torsdags morgon! | wf145 | Flyforum | 12 | 20-10-2005 13:02 |