![]() |
|
![]() |
#1 |
A Flying Paramedic
|
![]()
En riktig så god torsdags morgen ønskes dere alle fra Dubai!
Ankom for noen timer siden med Emirates fra London. Så nå skal det soves litt, før man får i seg en frokost.Så får en gjøre unna litt shopping, og deretter setter kursen hjemover igjen til OSL med DY's aller første flight fra Dubai. He en riktig så god dag alle forumister!! DYA ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Riktig god morgen fra OSL!
Etter 8 timers søvn er vi klare for en herlig dag på OSL, men allerede planlagte forsinkelser, spådde ctot'er og snø. Håper brøytemanskapene klarer å få vekk ting uten å stenge flyplassen i 45 minutter i dag hvis det komemr noen cm med snø. Håper på en bedre dag enn i går, og blir bra med fri frem til mandag kveld ![]() Ha en fin dag alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Morn!
Jøss, så hele gjengen kom seg trygt ned til Sheikheland - sannelig!! Vi skal prøve ikke sende DXB kjerra på tid idag, slik at dere får noen timer ekstra der syd ![]() Det regner-sludder-snør, nok en kjempedag i vente ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Jeg er trøtt og ute er det ca 1 grad og regn...nydelig. Jobb og trening på programmet idag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra "krigen".
Nok en nattevakt i OPS-en er over, og det skal bli godt med noen timer i sivilt før neste og siste natteøkt er over for denne gangen. Skal nok arbeide fram et godt forslag om at slikt OPS -aktivitet skal kunne relokaliseres til andre himmelstrøk til neste REP;-) Det er jo egentlig bare et sambandsteknisk spørsmål;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
![]() Da var det torsdag gitt, skal si at ukene går fort. ![]() Og småglatt var det og i dag, t.o.m. bilen måtte skrapes, godt jeg tok bussen! ![]() Vel, da var det litt forumlesing til, før dagen starter for alvor. Ha en fin en ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Quality Edvard Grieg i Bergen... Kan vel ikke si at jeg sov bort natten på NSB...men nå har jeg fått dusjet og er klar for en større hotelfrokost. Ha en bedre torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god morgen fra STO. Startet dagen med en runde i Hagaparken (asfalten var ganske glatt på noen steder), og i dag blir det et firetimers maratonmøte i et stort prosjekt - skal forsøke å holde meg våken.... før retur til snøen og familien hjemme. I morgen skal jeg spise fy-mat med et forummedlem og jobbe halv dag på hjemmekontoret - det er jo helligdag på lørdag i Sverige, og da MÅ vi ha en halv fridag! Heja Sverige! hehe
Og - Heia Norges Bank som satte ned renten med et halv prosentpoeng i går. Takk! Nå venter jeg bare på nok et brev fra DnB - selv om de pleier å bruke litt lengre tid på å sende meg brev om at renten settes ned enn når renten settes opp... Trenger noen ekstre tusenlapper til jul... Last edited by CK; 30-10-2008 at 08:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God torsdag morgen. Dagen står i databasekonverteringens tegn, litt mer heftig enn noen pinglete excel-ark men ganske grei skuring når man har rammeverket på plass. Nå skal det konverteres og testes - ha en strålende nest-siste-hverdag-før-helg-dag forumister og journalister
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
god morgen fra Krs!
Isglatt ute i dag. Men det tiner forhåpentligvis i løpet av dagen. Siste arbeidsdag denne uken. Har visst så mange feriedager igjen at jeg må begynne å ta ut noen av dem hvis jeg skal rekke det før nyttår. Akk ja! Det er derfor jeg drikker! Men jeg har vel mer enn nok å fylle dagen med i morgen. Så det blir ikke noen dovendag, dessverre. Men lørdag og søndag, derimot...... Ha en fin torsdag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta, som melder om +1 og begynnende solskinn. Har guttungen hjemme med streptokokker i halsen paa andre dagen, men naa ser feberen ut til aa ha gitt seg ihvertfall.
Morgenen byr paa utflukt til Trader Joe's for innkjoep av en del taktiske matvarer, foer vi kaster oss ut i arbeidslivet. Kun fem timer bak Norge naa .. det er altfor lite. ![]() Nytt Airways i posten igaar .. blant annet en historisk bildeserie fra ATL ... veldig bra .. ble ogsaa veldig nysgjerrig paa en artikkel som kommer i neste utgave .. 'Tristar over Baghdad' .. lurer paa om noen har snakket med en flight engineer fra ATA .. han fortalte meg iallefall en veldig interresant historie fra et par aar siden da de mistet en motor rett over Bagdad ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Leeds. Har jobbet godt med noen universitetsoppgaver i morgentimene - så nå blir det litt forum. Ser at Norwegian har kuppet førstesiden på forumet med omtrent alle saker... Bestilte nettopp en SAS-billett mellom Bergen og Oslo 21. november - hadde egentlig tenkt å booke Norwegian i ren sympati for deres ambisiøse satsninger i Danmark, men SAS var en del billigere - så da ble det SAS...
Last edited by FlightDeck; 30-10-2008 at 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Lilleaker,
Da begynner det å nærme seg hjemtur. Dagen startet grytidlig hjemme i Tananger kvart over fem i morges. Kaldt og klart, bilen var iset ned og trengte en de-icing kur med varmt vann. SK4002 og LN-RPM gikk på tiden rimelig full til en torsdag å være. Godt kjerra fortsatt har de gode gamle komfortable setene med 2+3 setekonfigurering foran i kabinen. Sete 2A passer alltid inn for mitt vedkommende. Ingen delay inn til OSL , dog ble vi parkert på gate 48 med påfølgende bussing til andre enden av terminalen. Ikke hadde de måket vekk sørpa heller fra tarmac heller så skoene ble våte! ![]() Er ikke ENGM Rampen'n klar over at jeg kommer den den kjerra hver torsdag morgen? Gate 28-30 må merkes av på kartet der oppe i tårnet til Tobias for SK4002 takk! ![]() Vel en travel dag går mot slutten og det nærmer seg tid for å hive seg på Flytoget. Returen går med SK4039 tror jeg det var og toget går på tiden. Ha en fortsatt fin dag forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Og ikke glem at Tempelhof stenger i dag. Se Hans Js stråd her:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?p=316014 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag
CK - beklager, men DnBNor satte i dag opp renta - kanskje vi begge må revurdere våre kundeforhold der.... Halv dag på jobb før jeg hentet snuppa på kontoret til fruen da det er planleggingsdager i barnehagen. Blir vel litt jobbing i kveld med å skrive på litt kursmateriel. Har da også vært særdeles prektig og måket gangveien utenfor huset i dag. Så nå vasser man ikke i sørpe og snø på veil til huset. Ønsker alle en trivelig ettermiddag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Uansett så stammer dagens økning fra September, siden det i henhold til norsk lov må gå 6 uker fra annonsert økning til ny rente trår i effekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Hvem, jeg? Hvor?
![]() |
![]() |
|