![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
Trondheim melder om sol og meeget lettskyet. På jobb i veldig roligeformer,de fleste har nok påskeferie. Det gledes til middag til svigers etter jobb idag.
Strålende dag ønskes alle sammen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Godmorgen fra et solfyldt Malmö.
Sidste dag på kontoret inden turen til ORD imorgen og CUN torsdag. Desværre har vores hoteludbyder (Alpharooms) meddelt os at de familiemedlemmer vi skal mødes med i Mexico er blevet flyttet til et andet resort pga. overbooking. Efter flere timer på telefonen med dem igår for at få os alle flyttet eller os alle til at blive på det oprindelige hotel er der stadig ingen afklaring ![]() Ualmindelig dårlig kundeservice hos Alpharooms igår og først da jeg fik kontakt til en manager fik vi forståelse for at det ikke var optimalt at bo på to forskellige resort når man rejser sammen. Ikke meget sjov i ikke at kunne være sammen på ferien når man ikke har adgang til hinandens hoteller og dermed ikke kan spise sammen eller for den sags skyld bar opholde sig på stranden eller ved poolen sammen... Håber på en hurtig afklaring fra Alpharooms idag, men status indtil videre er at jeg har meget svært ved at anbefales nogen at booke noget som helst hos dem ![]() Lad os se hvad dagen bringer - udover en travlt sidste dag på kontoret...
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Solen skinner, trafikken var fraværende og det er så rolig at jeg tok sjansen på å parkere på gjesteparkeringen. I går kveld ble det montert flatpakker fra Ikea....det står definitivt ikke på planen idag! Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Foreløpig en goooood morgen. Var vedlikehold i går, ingen brukere som klager. og alt ser ut til å ha gått 110% ![]() Været kan man heller ikke klage på. Gull-vær 7-8 grader på kvisten ig vindstille. ![]() Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#5 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra Vianor på Alna. Venter på at bilen skal få sommerdekk og klima anlegget litt påfyll.
Hadde et lite hyggelig møte med to fra trafikketaten etter å ha kjørt fruen på jobb. Ble noe dyre boller gitt... Satser på at resten av dagen blir litt billigere i alle fall. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra trafikkstasjonen på Jessheim. Innom for å levere et dokument, og få et nytt i retur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra Krsand hvor solen skinner og de røde gradene er 2siffret.
Siste arbeidsdag før man tar påske. Ingen planer for påsken egentlig. Deilig med litt fri bare. Tror det må feires med en god biff med litt rødvin til i kveld. Blir vel aldri helt feil det! Fortsatt god påske til dere alle! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Bergen. Akkurat spist frokost og begynner straks å bli klar for avreise til BGO og WF 572 til KSU. Derfra bærer turen videre til påskefjellet på Oppdal. Ha en fin tirsdag, og en fin påskefeiring forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata! Dagens kaffelunsj i Lille Grensen var potensielt innbringende, med tilbud om å spille inn reklamefilm for Volkswagen 10.000 kr/dag for casting. Men jeg prioriterer nok Valencia....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Altså, at man betaler en årlig avgift for å ha bilen, samt betaler masse avgifter for å fylle drivstoff er en ting - men hvordan kan det koste så mye bare å lage et nytt vognkort, og oppdatere et register med at den bilen nå eies av en annen person? Nuvel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God dag fra Namdalskysten..
Selv om jeg per definisjon har påskeferie, forhindrer ikke det våre servicefolk å ringe meg, for å grave å spørre om ting. Så da ble det litt jobbing i dag også.. Overskyet vær i dag, men det er bedring fra søndagen, så da blir det påskevær til slutt. God tirsdag i den stille uken til dere alle!
![]() |
#12 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Calgary. Her er det langt fra sommer, -9 grader, men klarvær. Blir vel snart å komme seg på skolen. Kort uke, fri langfredag og mandagen etter, det betyr en langhelg med ski
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hepp hepp fra Chicago. Moetet i NYC ble avlyst sent i gaar kveld, saa ingen tur i dag, nyydelig.
FlyHi, velkommen til skikkelig drittvaer. Regn, storm og ett par tre varmegrader byr Chicago paa... Jobber fra heimen i dag, ellers lite aa melde |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Rolig dag på fjellet og jeg har konkludert med at påsken var dårlig plassert i år. Game of Thrones hadde premiere på HBO og Portal 2 har blitt utgitt og jeg må vente nesten en uke til før jeg får tilgang på de.
Imorgen så satser jeg på knallvær og en ny tur på skiene mens jeg har muligheten |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag | petru26 | Flyforum | 17 | 16-07-2013 22:03 |
God tirsdag! | jcnorway | Flyforum | 11 | 20-03-2013 01:48 |
God tirsdag - god St. Hansaften | EB | Flyforum | 16 | 23-06-2009 23:11 |
God lørdag morran | LN-FHU | Flyforum | 10 | 08-10-2005 15:42 |