![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
....fra Forus!
da var man i gang med arbeidsdag nr fire denne uken. På tapetet i dag står det pakking av diverse applikasjoner og diverse mekking på servere. Ellers er dagen stort sett åpen for småting som måtte forekomme. Mon tro om det ikke blir 2 X dekkskift i kveld? ![]() Vel, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Kjølig i hovedstaden, men vinden har i det minste gitt seg. Grått i sentrum, men så ut som det bare er tåke for var blå himmel over Tryvann etter hva jeg kunne se da jeg gikk på bussen på Storo, selv om det er meldt snø og sludd i kveld. På jobb før 8 idag, hvilket heller ikke er normalt. Ikveld blir det å ta på seg jobben som sykepleier. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 11-11-2010 at 08:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon #2 frå Forus!
Ein roleg flight over fjella, og noko mildare ver i Stavanger enn Trondheim. Forlot 40 cm snø og 6 blå til fordel for bart landskap og 1 raud grad ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Radisson BLU OSL.
Her er frokost nettopp inntatt og man skal etterhvert sette kursen mot terminalen for å komme igang med første etappe mot Hong Kong. De neste par ukene byr på totalt 10 flighter og man skal fly både bak og foran diverse gardiner med BA, CX og BR (EVA Air). Ha en fin torsdag alle sammen!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala!
Småkallt är det. Jobbjakten fortsätter och i tillägg blir det lite studier och lunch med en god vän också. Annars har inte den här avdelningen mycket att rapportera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da satt man her på jobben (GA Terminalen).
Er litt snø på bakken her, det var litt koselig da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Lufthansa Welcome Lounge paa FRA.
Kom inn med LH491 fra SEA kl 08:30 og har naa faatt tatt meg en dusj. Gode fasiliteter dette; LH leverer i alle ledd. Har naa satt meg godt til rette i godstolen med egg og bacon + kaffe og juice. Om et par weissbier er det paa tide aa sette kursen mot gate B09 for aa bli med SK til OSL kl. 13:05... En fin dag oenskes alle!
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God etter lunsj fra Krsand!
Her er det kontortjeneste i dag, frem til det i ettermiddag blir å sette sjøben på SuperSpeed1 for en t/r Hirtshals. Det meldes om stiv kuling og 5 meter bølger, så dette blir festlig! SuperBrugsen har tilbud på 6 flasker Amarone for 500 kr. Så da er det bare å hamstre. ![]() I morgen er det fredag alt, og det meldes mildere vær! Mye positivt altså! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag fra et grått TOS med -0.2 grader. Fortsatt nok av arbeidsoppgaver på todo lista, men bare T-15d til Thailand ferie
![]() Ellers er jeg litt forbannet på NorDan som først lovet at et frostet vindu til badet skulle produseres i uke 43 - nå er det planlagt for uke 47. Resten av badet nærmer seg ferdigstilling så det blir armer å bein for å forsøke å få vinduet opp hit og satt inn før familien setter snuten mot Thailand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Alpharetta melder om nok en straalende dag med temp paa tyve-tallet. Foreloepig er vi dog kun tre over null.
Sykt barn i dag .. noen ganger er hjemmekontor enda mer praktisk enn vanlig. Ikkeno' spess paa programmet - og T-7 til The Wall! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
god ettermiddag folkens! da ligger jeg i sofaen. Fyr på peisen, bikkjene sover, varm kakao og mario kart wii på TV'n. Livet er Herlig noen ganger! I morra er det skole igjen! ....
Ha en fortryllende god torsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdags morgen | Cecilie | Flyforum | 26 | 31-07-2008 20:10 |
God torsdags morgen! | Utflyttet | Flyforum | 18 | 22-05-2008 19:06 |
God Torsdags morgen | LCH78 | Flyforum | 20 | 12-07-2007 23:07 |