![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Alt er pakket og klart for årets første Italiaferie. Flybuss til OSL og Airbusser videre til Napoli. Haen herlig lørdag du også. Arrivederci Norge
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
|
![]()
God tur nedover!
Straks bingetid her i vestsørøst. Et stort glass skotsk myrvann er inntatt. Planer er lagt for å øke rekkevidden på flyradaren og det er fortsatt moro å lære nye ting. Utrolig hva som kan gjøres med en Linux ‘pc’ til under 300 kroner. Det er virkelig noe for mindre velstående verdensdeler. Muligheter muligheter ... Har hatt nrk p13 som foretrukket radiostasjon i bakgrunnen til daglig, men med hevvyfestival spessial i forgrunnen de siste dagene ble det litt voldsomt. Så jeg skiftet til P1+ og deres høyst varierte utvalg av alt mulig fra Book Jensen til .. tja .. og fikk litt flashback til barndommen hjemme hvor radioen alltid var på. Mye rart men veldig trivelig. Shit .. begynner å bli gammel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Morgen fra jobben.
Trøtt Fra P13 til P1+ ??? Minner meg nesten om en forhenværende kollega som sa at overgangen fra viril hingst til gammel gris gikk raskt og smertefritt... ![]()
![]() |
#4 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Ungdom er oppskrytt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God lørdag fra Åndalsnes. Idag er det enda mere skyer enn da jeg tok dette bildet ut av romvinduet ved ankomst igår. Midt i bildet kan man ikke beundre Trollveggen:
Hadde planlagt å i alle fall komme meg opp til Rampestreken, men regn og lave skyer gjør det både vanskelig og poengløst. Jeg må kanskje nøye meg med å bruke hotellets dyslektiker-rom, stort mere er det ikke å gjøre på dette stedet når det regner. Ha en god en alle som ligger værfast.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Flytoget og starten på en drøyt 24 timers reise til BKK. Blir førstereis i First på denne karen i dag, SQ F CPH-SIN som ble booket for 354 dager siden, så ventetiden har vært alt for lang... The Private Room blir det også tid til med drøyt 3 timers transfer.
Ha en strålende dag alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Du bør vurdere om du skal ta med deg mat og drikke. Man har vanligvis greie seter og plass i First, men om du ønsker noe annet enn alkohol og skalldyr så var ikke utvalget det største.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Her er det bursdag for eldstemann, så alt i gang med Lego byggingen. Nå står en brannstasjon for tur, men først ble den importerte Lord Business funnet på Bricklink satt sammen. Senere kommer slekta på besøk. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Beef tournedos er forhåndsvalgt som hovedrett så skal nok klare meg, satay som appetizer ser jo også godt ut. Så får vi se om caviar som forrett går lett ned, men ellers takk for tipset.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Molde!
Prøver Alexandrahotellet som er ny i scandicportfolioen. Synes at Seilet er bedre, både på service og romtilstand (selv om jeg ble oppgradert til junior suite). Får sove en ekstra natt på det før min endelige dom. Ha en flott helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ny god morgen fra Paradis. Dag 3 begynner sent etter at vi oppdaget et nokså bra popanlegg i villaen og ble sittende og drikke Seybrew til langt på natt.
Men nå nå rigger de opp til frokost/lunch her. Så det blir bra. Ha en fin en ![]() Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 29-06-2019 at 14:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Det ser ut til at hotellet er bygd i ulendt terreng. Og med et badekar som renner over og som det ikke engang er tak over eller vegger rundt. Kan ikke skjønne annet enn at dette må ha vært skikkelig billig.
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Men nei er enig med deg - regnværsdag i Åndalsnes er det ikke så mye å gjøre. Annet enn å tusle rundt i sentrum. ¨ God ettermiddag fra Oslo - egentlig skulle jeg gjort mye til nå, men det ble sløst bort i prokastinering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Klarte gå på enda en smell da jeg ville prøve landsbygdas mat. Det har faktisk kommet nyheter på bygda etter "biffsnadder med bernaise". Nå går det vissnok mye i "loaded fries" som viste seg å være er en slags fornorsket utgave av poutine. Her er det bare én ting å si: styr langt unna
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 29-06-2019 at 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Man ville jo aldri besøkt noe slikt i Oslo og jeg vet ikke engang hvor man skulle finne noe slikt der. Litt utpå landet blir jo slikt ofte "bygdas eneste samlingssted".
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ah, etter å ha overlevd 2 bursdager for eldste arvingen på 3 dager og alt rundt, passet det perfekt at Roger dukket opp. Bedre sendt enn aldri
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad søndag fra Ris | EB | Flyforum | 7 | 19-05-2019 13:56 |
Glad lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 18 | 05-05-2019 12:35 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 8 | 20-02-2019 00:00 |