![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Nå er det snart mørkt når man drar for å svømme som er et klart høst-tegn.
Denne uken gikk skrekkelig fort og plutselig var det helg igjen. Denne helgen blir det mye tid på kjøkkenet og en liten svømmehall-tur med familien i morgen. God helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God helg fra skogkanten noe lengre vest - en hyggelig kveld med noen kort reiste Pinot Noir’s fra Williamette Valley Oregon - mye munn godt på flaske - vi smuglet inn i Washington - godt over kvoten - men null kontroll ;-) Når man kjøper vin av bonden selv - finner en mye godt - et par flasker ble tappet direkte fra et stort nok fat (ikke eik)
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God alt for tidlig fredag fra BA's Galleries North på Heathrow. Ett kort hopp hjem i en 321NEO etter en hyggelig flytur i A350'n deres fra Madrid.
Temperaturen hjemme er heldigvis mere normal enn i Madrid, 35°+ blit litt vel mye for en vestlening. Ha en finfin fredag folkens Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Lima Peru Calling! Her borte gikk alarmen kl 15 lokal tid, rett etter at jeg var ferdig med lunch på «Mercado 28 Lima»(en helt FANTASTISK food court) her i Lima, Miraflores. Jeg antok først det bare var brannalarm, men nei; «earthquake-alarm!», så her var det bare å reise på seg og ut på gaten. Vel ute i trygghet ble jeg informert at dette var bare en drill(noe som visstnok var godt varslet) og som alltid skjer på torsdager kl 15 ved jevne mellomrom. Dette tar man ikke lett på her borte, så alt ble gjennomført til punkt og prikke med oppstilling i gatene og gulevester, førstehjelpsskrin, ambulanse og politi. Folk her i Peru stod tålmodig og sindige som sfinx’er og ventet på klarsignal til å gå tilbake til sine jobber. Stoisk ro! Herlig!
Nå har klokken passert midnatt her nede! Tid for litt kyllingsuppe levert av roomservice og så litt søvn! Ha en fin fredag i mellomtiden! Last edited by FBI2012; 16-08-2019 at 07:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Asker stasjon. R11 ned til Tønsberg for et møte der. Dessuten må det hentes hekk i dag, og jeg mistenker jeg må kjøre flere ganger. Lukter take away i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Mornings fra Bergen.
Etter en usedvanlig travel jobb uke var det godt å komme seg i land i går. I dag skal det gjøres........eh ingenting. Skal ikke engang søkes etter flybilletter. Det blir uvant. God helg. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Chaweng beach. Det sløves ved bassenget, været er bra, så egentlig har en det helt ålreit. Men beina verker etter en utflukt i går, var på skau tur opp til et utsikts punkt. Ellers har en observert en kar her, han har tatovert inn «I’am Batman, I am» med store bokstaver over hele magen. Var nok en bra fest han var på engang.
Vell, nyt helgen ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei fra det som snart er hjemmekontoret... litt tungt å komme i gang i dag.
Leiting etter flybilletter fortsetter senere. Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra jobb. Endelig kolleger på kontoret, etter at resten har menget seg med den såkalte eliten på Arendalsuka. Med tidlig oppstandelse, dårlig søvn og forkjølelse i kroppen, akter jeg å ta en rask varm lunsj og bare dra hjem. Kjøpe med meg whisky og krabbe. Og så starte helgen i senga. God helg, skal være!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Snillfjord.
![]() Skyet opphold her, men finnes sjanser for sol også. Her skal man straks ut døren, med destinasjon Toyota/Bilia for et oljeskift. Deretter skal det kjøpes noen få nødvendigheter og hentes ut en pakke før det blir bare rolige tilstander her. En fredagskveld med middag og Netfix er vel innenfor. Helgen byr også årets siste sommerferiedager, på mandag kaller jobben igjen etter 9 uker. En fortreffelig en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Morgen fra toget. Forsov meg så det SUSTE! Misset advokattimer og jobb og alt. Sånn går det når Pellefanten ble igjen på jobb i går og man har en samboer som bruker meg som vekkeklokke.
Makan! God hrlg
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Det er bare å skaffe seg vekkerbeagle. Den svikter aldri. Du får tunge i ansiktet kl 0530 presis. G’morgen! Siste innspurt før helgen. Behagelig temperatur så langt, men vil nok stige opp mot det ubehagelige igjen. Gleder meg til å koooose meg med en 12-åring i kveld. I glasset, altså. ![]() God hrlg herfra også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
"systemfeil, prøv igjen" ARG!
Men, har fått til en bestilling av to, etter 4-5 slike meldinger. Dessverre henger igjen setereservasjonen fra et tidligere forsøk, som jekker opp prisen med 500 per billett, samt at jeg ikke får valgt de stolene før SAS har skjønt at de har hatt systemfeil og bookingen er avbrudd. Ringte til SAS og de mener at jeg bare må vente noen timer til det går seg til. Litt kjipt når jeg prøver å få mellomlanding av arvingtur til å klaffe med min retur, slik at vi kan ta siste leg av reisen sammen og dele en taxi på vei hjem. Og nei, han kunne heller ikke få systemet til å skjønne at denne bookingen ikke finnes, så venting er det ultimate svaret. Hurra. Evt MAKAN. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Dagens rant: Sendte en mail til en annen avdeling. Spesifiserte at det skulle nevnes "Utstedt senere" i noen dokumenter som skulle lages. Fingrene mine hadde tastet "Utstedt endere". Svaret kom tilbake: "Jeg er ikke norsk!!" Nei vel ![]() Heldigvis snart helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Color Hybrid. Skuten er straks klar for avgang. Det var dessverre fullt på jomfruturen i morges så da ble det ettermiddagstur istedenfor. Nå skal det nytes litt god mat før vi etterhvert ender i Strømstad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra L1 | Someone | Flyforum | 17 | 10-05-2019 20:29 |
God fredag fra Sydney | Hypern | Flyforum | 18 | 27-05-2016 16:44 |
God fredag fra Doha | Hypern | Flyforum | 8 | 19-06-2015 14:41 |