![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Ohayo/ god morgen fra Japan! Her har jeg vært snart åtte timer i 2018. Synes dette året virker helt greit jeg, så anbefaler det videre.
![]() Planen i dag er først en tradisjonell nyttårsfrokost med svigerforeldre, svigerinne og kone før man skal ta en tur og titte litt, antagelig i Osaka området. Ønsker alle en fin dag og riktig GODT NYTT ÅR! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Godt nyttår fra Savoy!
Syns 2018 virker veldig støyende, men rødvinsrusen er ok. Kos dere og ta vare på dem dere er glad i, også kveruleres vi nok iår også ![]()
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid Last edited by Bergern; 01-01-2018 at 00:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Godt nytt år fra Melhus, overgangen til 2018 ble opplevd med en pils på verandaen mens jeg så utover fyrverkeriet i deler av Melhus og Trondheim
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hepp hepp .. her i vest har vi fortsatt litt igjen av sjarmøretappen. Etter årets siste økt på gymmen sitter jeg og ser Carolina og Atlanta slugge den ut nede på nystadionet.
Etter kampen blir det en dypp i boblebadet med nyttårssigar og sjampis. Deretter får vi se hvor lenge jeg gidder å sitte oppe. Er ikke lenger så veldig ivrig på disse nyttårsfeiringene .. Hadde en koselig nyttårsbrunch på 57th Fighter Group nede ved PDK. Mye GA-trafikk .. på en dag som dette er det vel mye sponsors som skal til eller fra diverse Bowl-games. College-fotball er vanvittig stort .. spesielt her i sør. Velvel - kos dere i 2018, så kommer vi andre etter sånn småningom ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Godt Nytår från København
indtil videre står det nye år på disse flyvninger. CPH-MAD-HAM.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Godt nyttår fra Oslo. Prosecco i glasset. Noe fyrverkeri kom man seg aldri seg ut for å se.. jaja. Ha en fin hangover dag
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Godt år frå Trondheim. Har drukke bobler (både Prosecco, Ramlösa og Samarin). Pang har vi òg sett. No natta!!
![]() |
#8 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Jotakk, det samme! Fruen kjørte i kveld (sammen med brøytebilene, godt jobba i kommunen!) så hjem kom man etter et godt lag hjemme hos bekjente.
Godt nytt år, ser frem til enda en runde med faglig påfyll. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Godt nytt år!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Savoy???? Mener du den her i London??? Det er i såfall SYKT fett på nyttårsaften.
Vi er på Grosvenor House, som aldri kan sammenlignes med Savoy. Bare arabere her faktisk, så det er kø for å kjøpe kake og tomt i baren. Kommer nærmere tilbake. Ha en fin en enn så lenge
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen og godt nytt år fra Østerdalen. Frokost, pakke så tog fra Rena til Røros i ettermiddag. Sammen skaper vi et bra forum-år.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Warszawa, rolig feiring med en ettåring som våknet til raketter og ville se. Hun syntes det var gøy og viste etterpå med armene hvordan raketter beveger seg.
Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Godt nyttår fra Tjøme. Ute har det blitt grønt igjen. Frokost, pakking, så går turen innover til Oslo. Merker det skal bli godt å komme hjem igjen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Godt nytt år, forumister. Her har en krøkket seg til å lage frokost, to blingser, to egg og et glass melk og benket seg til fremfor TV’n. bør jeg gjerne vurdere en spasertur. Været virker nå greit til denslags.
Ha et strålende 2018 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God 2018 fra bananplantasjen. Ser at jeg glemte å spise mine 12 druer igår og det lover jo ikke godt for året. Tro om de hadde puttet noe rart i brusen min? Skal prøve kreke meg bort til frokostbuffet før de stenger og etter det skal horisontalen inntas i sola. Ingen andre planer for resten av dagen enn å få brukt solkrem og min gratisbillett til spaet.
Ha en god en alle som ikke helt har sovet ut brusen enda.
![]() |
#17 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Godt nyttår fra Prærien.
Årets første nyttårsnøtt til forumet: Hva skal jeg ønske meg i 40-års gave fra kona? Patek Phillipe er for dyrt. Alt relatert til fotballturer er uinterresant... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2007
|
![]()
Godt nyttår fra Scandic Oslo City.
Slapper av enn så lenge, var på festningen ved midnatt å så på fyrverkeriet kommunen arrangerte. For en gang skyld ødela ikke været. hurvert ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. De siste timene av 2017 ble tilbrakt på Amundsen Pub & Bryggeri, så da ble det ymse sorter øl i stedet for champers på nyttårsaften. Men ble en luftetur ned på Rådhusplassen slik at man fikk sett fyrverkeriet, utsikten var bedre enn fryktet. Så får man se om man får lurt med fruen opp i Kollen for å se parallellslalåm i ettermiddag. Ellers er det pinnekjøtt på menyen i kveld. Ha et strålende nytt 2018
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Oslo | Someone | Flyforum | 5 | 01-07-2019 12:41 |
God mandag fra Oslo | Someone | Flyforum | 14 | 05-06-2017 21:30 |
God Mandag 2. Januar | storg | Flyforum | 15 | 02-01-2017 23:07 |