Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 29-09-2017, 04:58   #1
Concorde98
ScanFlyer Silver

Default God FREDAG fra elvebredden!

Morn fra Lillestrøm! Endelig fredag og en flytur med Crj'en til Cityjet i kveld står på planen. Men først er det kaffe og en arbeidsdag. Ha en fin en og god helg!
Concorde98 is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2017, 05:19   #2
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Re: God FREDAG fra elvebredden!

Glad frifredag:-) Litt kaffe i kopp og kropp - men også en sjanse for at jeg går tilbake Tim sengen for å ta "after coffee nap"... Formiddagen byr på noe ærender her og der og middagen kommer fra Strøm-Larsen. Ha en flott fredag du også.
EB is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2017, 06:05   #3
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club

SQ 777's Avatar

Nok en hilsen fra Lillestrøm . Tid for helg i Barcelona.. Businessaver med LH.. Kun kr. 3.083 , og da er valget lett sammenlignet med andre tilbud .

Ha en God Helg alle sammen .
SQ 777 is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2017, 06:30   #4
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

After breakfast naps er undervurdert.

Her på Park Inn har flytrafikken så smått begynt å riste liv i folk. Jeg har fått meg min første kopp kaffe og håper ingen har brukt koker'n til å vaske sokker i det siste. Om et par timer blir det shuttle, kantine og 3A i en Helvetic E-ettelerannet til Docklands. Svei av noen UA miles for å være sikker på å komme meg til London på tid, og det er good value. I kveld blir det Big Big Train i Cadogan Hall. Kan ikke si annet en at jeg gleder meg storveis. Blir også moro å treffe denne gjengen med idioter musikkinteresserte som jeg kun har møtt på Facebook.
Lykke til hvis du skal ha en bedre fredag enn meg!

https://bigbigtrain.bandcamp.com/album/london-song
Radar Station KGRV3
LN-MOW is online now   Reply With Quote
Old 29-09-2017, 07:05   #5
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra 12ern. Får vel komme meg på jobb og gjøre en innsats. Etterpå skal jeg gyve løs på eksisterende baderomsinnredning som skal ut, så det er klart til svigers dukker opp med verktøykassa i morgen for å hjelpe oss få opp det ny. Men rekker vel slenge samme litt pizza i kveld for det. Ha en fin dag
Old 29-09-2017, 07:28   #6
ATC-flyradar
Traveler

ATC-flyradar's Avatar

Morn fra Groruddalen, klar for høstferie etter at denne arbeidsdagen avsluttes på kontoret kl 14:30 - søndag går turen til PMI for 10 dager i sol og varme.

Ha en flott fredag der du befinner deg.

Jan

Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2017, 07:46   #7
Chriscross
ScanFlyer Rusty

Gor morgen fra Prærien. Var i gang 04.35, like greit å komme seg på Hkg-tid før avreise mener kroppen. Hodet ikke helt enig...

I kveld blir det Dreamliner for første gang så får vi se hvor fantasisk dette flyet er. Har mer tro på a330 med sk i sete 3a i morgen.

Ser ut til at jeg stopper på 198 flighter denne kvalikperoden så håper eb3.0 ikke kommer med en ny super duper status for de mer enn 200 flighter. Gi beskjed asap om noen kjenner til det, så får jeg heller ta en t/r i løpet av dagen��

Last edited by Chriscross; 29-09-2017 at 07:50.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2017, 07:53   #8
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

God morgen fra Skaun!

Vekket familien med speilegg og bacon i dag, før de stakk på skole og jobb og undertegnede vurderer EB sin fantastiske "after coffee nap"...

Skal prøve å få fjernet litt fjon på toppen, før man skal pakke og sette kursen mot Las Vegas og verdens største spillmesse G2E. Reiser via LAX i morgen tidlig i Plus, hele balja er smekkfull ser det ut til, er høstferie i sør og nord så noen skal nok på langtur.

Så etter noen dager går turen hjem og bytter koffert, før man 10 timer senere setter kursen mot Oman. Får noen kilometer i lufta de neste par ukene..

Nyt fredagen!

Kim
kimpe is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2017, 08:12   #9
roger
Rakettforskar

God ettermiddag frå Adelaide. Har nettopp sett Elon Musk live, prate om både månen og Mars, men også at ein med same teknologi skal kunne sende folk med sub-orbital ruterakett. Fascinerande tanke. Finst ein video som viser konseptet ein stad. Kor som helst på 30-40 minutt. Me får sjå. Han påstår dei er i gang med bygginga...

Edit: Her er linken. https://youtu.be/zqE-ultsWt0

Last edited by roger; 29-09-2017 at 08:15.
roger is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2017, 09:05   #10
petter380
Powder hound

petter380's Avatar

Quote:
Originally Posted by SQ 777 View Post
Nok en hilsen fra Lillestrøm . Tid for helg i Barcelona.. Businessaver med LH.. Kun kr. 3.083 , og da er valget lett sammenlignet med andre tilbud .

Ha en God Helg alle sammen .
Huff og guff, skal selv til Barcelona på blåtur Ja, på blåtur skal man vel egentlig ikke vite hvor man skal, men når de som fikser ikke er like interessert i fly(routinger) så blir det snodige routinger! De som bor i BGO skal nemlig først fly Wizz til Warsawa og så Vueling til BCN med dør-til-dør på rett under 12 timer. "Gjennomgående billett" med Kiwi, LoL Kjenner jeg gruer meg, hadde vært annerledes hadde det vært større fly enn A320 :P

Heldigvis direkte fly hjem på mandagsmorgen, selv med avgang 0800.

Fin timing mtp. været, sol og over 20 grader hver dag siste uke, selv 16 grader gjennom natten før L(avtrykket) endelig dytter H vekk nå i morgen. Tilbake til 11 grader og regn, og da er det greit å være i BCN med 20+.

Jau jau, kommer vel frem til slutt, om enn i 0100-tiden i natt :P Have a naiz 1!
Old 29-09-2017, 09:18   #11
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club

SQ 777's Avatar

Hei igjen fra gullstua OSL. Laang kø i check-in Business *G. På "Newark" skranken satt ei dame som ikke inviterte folk over siden ingen på hennes skranke de 30 min vi sto i kø👎
SQ 777 is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2017, 11:45   #12
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

God fredag fra loungeløs på OSL. Jeg reiser nå tilbake til en by jeg allerede har besøkt for å få med meg litt museer det. Selv om det er London føler jeg at en retur et naturstridig og at dette ikke vil gå bra.

Har ikke lounge da jeg har falt fra sølv til bronse hos BA og denne bonusturen hjelper ikke noe på statusen. Tråkket på hodetelefonene i kioskkø så ingen lyddemping på turen. Og Samsung har enda ikke fått ut fiks for stort sikkerhetshull så jeg kan ikke bruke noe av utstyret jeg har for Bluetooth.

BA følger ikke regelen med prioritert boarding for bronse på OSL så jeg kom nesten sist ombord og fikk ikke plassere bagasjen der hvor den burde være.

SAS hadde overbooking på F20 og spurte om noen var villige til å reise via LHR til EWR og få 350 euro for det. Jeg vurderte å melde meg, men var usikker på om man også fikk returbillett.

Ha en god en alle som ikke skal noen nye steder i helgen. Dette vil ikke gå bra.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2017, 11:50   #13
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Hallo Trallabom fra Gaustad. Kom meg til slutt inn på kontoret, men skal kompensere med å reise igjen desto tidligere. Fremdeles ikke i form, altså.

Skal bare booke litt hoteller og sånt søl. Så får vi se om vi ikke skjærer hjemover i god tid før rushen.

Ha en fin en!!!

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2017, 14:57   #14
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Duddelidu .. kom meg til London on time og in style. Og de klarte å få ombord kofferten min selv om han ene måtte prate litt med kjæresten mens han jobbet ...

swiss (Helvetic) leverer. Utrolig hva man får til på en drøy times tur.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	89FEC940-B54A-4DBD-873D-7663E8845474.jpg
Views:	139
Size:	109.6 KB
ID:	43900  
Radar Station KGRV3

Last edited by LN-MOW; 29-09-2017 at 15:01.
Old 29-09-2017, 15:55   #15
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Jajamen - da var jeg endelig installert på mitt 'Fawlty Towers' .. Trillet inn 1315 og Ludmilla forkynte overbevisende at sjekkin ikke begynte før 1400. VELDIG overbevisende faktisk. Så jeg ruslet bort på nærmeste Starbucks og slo ihjel ventetiden der. Tilbake litt over to var hun vennligheten selv og tildelte meg rom i 410 i 'øverste etasje'. Så jeg med 20kg koffert spurte etter heisen. - Opp trappen! Så jeg slepte skiten opp til heisen og trykket på '3' som var høyeste tall. Allerede da ante jeg uråd. Å jada. Rommet lå i fjerde. Så ut av heisen, ned en liten trapp, opp en liten trapp, rundt et hjørne og en etasje opp. Britisk bygningskunst på sitt fineste. Men rommet er helt ok, sengen behagelig og wifi'en virker.

Velvel - nå over til helgens hovedtema - musikk. Ciao!
Radar Station KGRV3
Old 29-09-2017, 16:50   #16
BSSW
Browncoat

BSSW's Avatar

Quote:
Originally Posted by roger View Post
God ettermiddag frå Adelaide. Har nettopp sett Elon Musk live, prate om både månen og Mars, men også at ein med same teknologi skal kunne sende folk med sub-orbital ruterakett.
De får ta en titt rundt etter landing på Mars og se om Nigel Sheldon er i området
(Den som tar den uten å Google fortjener en , for de som liker slikt da)

God aften fra Sola

Her har det blitt helg, og som vanlig står det null, nix og nada på planen for helgen.
Ut og fly neste uke, for å sitter å le av en litt kraftig mann i Oslo.

Her skal uværet snart ta til, med noen millimeter vann fra over i løpet av den neste uken. Synd at det ikke kan holde seg til kun å regne på natten, men det kan vi dessverre ikke styre

Ha en fin helg forumister
Old 29-09-2017, 17:58   #17
ForeverSAS
ScanFlyer Gold

God ettermiddag fra Snillfjord.

Praktfullt vær, men vindfullt. Her blåser alt mulig over ende. Både hagestoler, søppeldunker og blomsterpotter etc har vind-gudene prøvd seg på. Dagens største prøvelse var dog å få heist dette h*****s flagget som man skulle ordne for naboen. Med vind i alle retninger var det lettere sagt enn gjort, men jobben ble da utført den.

Helgens planer er det ikke mange av, foruten at man risikerer å bli dratt med på butikk-tur i morgen. Holder været seg burde man også kanskje få vasket bilen, og kanskje klipt plenen.

Ypperlig fredags aften ønskes!
ForeverSAS is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules