![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen! Så var tirsdagen i gang. Trodde et øyeblikk det var onsdag men den gang ei. Tirsdagen må først gjennomføres. Først kaffe og flyforum, det hjelper på når man er litt trøtt. Måtte tiden gå fort til første helg i september, da er det flytur igjen.
![]() Ha en riktig fin en alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Her blir det flytur om bare noen timer - så da skal jeg vel ikke klage jeg da. Men først en dose kaffe... Ha en riktig bra tirsdag du også:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Får vel komme meg avgårde på jobb. Ny runde med interiørbutikker i dag, før de gamle dukker opp med arvingen. Dessuten har jeg lovet kona å få lagt ut litt ymse på finn.no. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God morgen fra KL1470.
Da er det dags for ny jobbperiode etter en alt for kort friperiode. På tide å komme seg til varmere strøk, bort fra den skotske "sommeren". Monkeyclassen ombord SQ's A350 skal testes i et halvt døgn, se om finishen på interiøret er av bedre kvalitet enn ombord VN sin A350. Ha en finfin tirsdag folkens! :-) Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Gardermoen. Straks klar for avreise til Praha
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Good morning from Groruddalen - her blir bare jobb hele uken på kontoret - planlegge større bemanning til uken - da er Norge sønner og døtre tilbake på skolebenken og de aller fleste tilbake på jobb.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Royal Garden i bartebyen. Finvær når jeg ankom i går kveld. I dag? Aner ikke, har rom ut mot Atriumet... får vel sjekke etter frokosten. Ha en strålende tirsdag
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra T-banen. Stor feiring på kontoret i dag, da en stor internasjonal award vi har vunnet endelig ble offisiell. Tredje år på rad var det også.
![]() Ellers... bare kontor, knekkebrød og trening. Ha en fin en.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hei på dere fra vestkanten!
Brysom dag med jobbing og det hele. Tre vakter til og så blir det Londontur. BA og Hilton spanderer ![]() Snasen tirsdag til alle.
![]() |
#10 |
一期一会
|
![]()
Apropos elvebredder. Meanwhile in Nepal:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ex Spært
|
![]()
Grattis med EISAen!
Begynner å få hevd på denne nå. Hvor mange ganger må man vinne denne pokalen før man får den til odel og eie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hu og hei. Etter å ha gymmet kroppen skal man ut og gymme kredittkortet. Og det til de grader at det vil gi en enveisbillett innen de 50 nedre statene. Så den tar vi.
Ellers er det sol og fint. Fikk en skikkelig omgang dunder og brak i går, men ingen nedbør. Blir vel no' liknende i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
一期一会
|
![]()
Jeg tenker Hegel har unfair advantage på R&D, fordi de kjenner noen med veldig store ører (også tror jeg de får bra Röst av å drikke mye Børst).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God eftan fra gullstuen på ARN!
Ferdig med møter i dagens andre by, nå straks tilbake til Oslo for dagens siste møte der. Blir overnatting og tilbake til TRD en tur i morgen. Mye folk her, fant et sete og et glass rødvin og da er alt brillefint. Ciao, Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God aften! Fytti katta! Det er godt å være tilbake i gamlelandet. Er i grunnen usikker på om langhelg til New Zealand er å anbefale. Gleder meg til å se kona og ungene!
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra vest - hvor The Olympic Mountains endelig er synelige igjen, dagen kunne ha hatt en bedre start - dagens 5K inkluderte et solid paa trynet med oppskarpet kne og hender....men tydelig ikke noe brukket loep inn til ny record selv noe blod fra knaerne og hendene....etter 500 Miles tilbakelagt maatte det jo skje engang....er dog paa plass igjen I morgen med plaster og godt mot...
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God FREDAG fra elvebredden! | Concorde98 | Flyforum | 16 | 29-09-2017 17:58 |
God tirsdag fra deltabyen Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 16 | 20-06-2017 13:29 |
God morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 22 | 21-09-2016 15:52 |
God tirsdag fra Lillestrøm | Fnate | Flyforum | 18 | 21-06-2016 20:51 |
God tirsdag fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 8 | 10-05-2016 13:55 |