![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Her har jeg allerede vært oppe en liten stund med arvingen. Litt vind og snø ute, men har fått fyr på peisen så skal ikke klage. Hjem til Oslo i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen!
Makan til underkjølt regn og glatte veier som i Trøndelag det siste døgnet har jeg sjelden opplevd. Kjørt frua på jobb, kryper da under dyna igjen og nyter siste fridagen på en god stund. ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra Tananger
Her blåser det, men heldigvis så blir det lite/ingenting jobb utendørs i dag. Opphold foreløpig og ca 7-8°C. Her er man tilbake på jobb etter å ha hatt nesten 2 uker fri. Og selvfølgelig så har passordet gått ut på dato, så man må ringe IT for å få orden på det. Den lokale supporten har fri, så da må man ringe Sverige. Den svenske supporten ser ut til å ha fri, for jeg ble viderekoblet til India ![]() Han måtte ringe meg opp igjen, så håper bare ikke det tar for lang tid. Ha en IT-problemfri dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bonusjeger
|
![]()
God fredag fra First Class Loungen i non-schengen på FRA. Snart på tide med litt frokost i resturanten, før det blir andre etasje i en B744 til YYZ senere i dag. Ha en fin dag!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Skjønt, god & god, Fru Blom. Gruff. Litt mer kaffe nå. Ha en bedre fredag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra BA763... Med litt blandede følelser jeg tar løpefart og tupper i gang årets reidevirksomhet. Ikke at jeg lider noen nød, men er litt sånn "phew... fy f**n, skal vi virkelig begynne forfra på enda et år?
Men det blir sikkert kurert av en GT. Hvis ikke får vi ta en til. Skjønner at man er vant med å reise når kollegaen sender sms med at de er på flyplassen, og mitt svar er at jeg vurderer å snart stå opp og gå i dusjen. Ha en fin en
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra en myk start på hjemmekontoret. Dagen går med til å rydde unna 2014, så får vi sparke i gang 2015 på mandag. Nå er det på tide med en kaffekopp til her.
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God fredag fra langtvekkistan. Dagens bunn og topp så langt er blodig kne etter at en bølge sendte meg rett i korallene.. og slangejakt mellom solsengene.
Ha en god en alle som holder seg på trygg avstand til slanger og koraller.
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
På stranden så jeg idag en skikkelig stor kulefisk som kom sprettende på land mellom to kulper. Trodde nesten ikke det jeg så.
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Det løste biffen!
Jeg var riktignok hjemme på Lillestrøm. Men det er jo noe nærmere enn der du bor
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Freeport, Grand Bahama. I dag går turen over til Nassau og de siste to dagene av ferien. Overskyet her i dag, så satser på litt bedre vær på andre øyen.
Ellers registrerer jeg at det er flere som praktiserer senest mulig oppmøte på flyplasser. I min verden er det rikelig å ha klokken på 05:45 for avganger kl 07:00 fra BGO. Jeg bor i sentrum, og rekker da full runde på badet før avgang. Rekker også (som oftest) å parkere på en av de billigere parkeringene rundt BGO.
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hepp hepp .. allerede i gang med årets første arbeidsdag. Godt jeg får tre fridager å roe'n med etter denne bråstarten.
Bryllupsdag i dag .. Får vel ta med fruen ut et sted å spise middag Ikke umulig det blir favorittsushistedet. http://ricerestaurantandsushibar.com/ Ser ut som reiseåret kommer tidlig igang også, da jeg nok må i en begravelse i Wales i slutten av neste uke .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da var det blitt ettermiddag her i Bergen!
Helgen er kommet igjen, noe som er helt glimrende. Snart blir det middag hos mor & far. Rapporten min fra YHZ er nå ferdig - for de som vi ha lesestoff til kvelden anbefaler jeg denne her http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=129411. Ha en strålende fredag, alle forumister ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God frædda
Skal spise taco og drikke julebrus i kveld. Digg med ferie! Fikk sensur på høstsemesterets siste eksamen idag så nå er tredve studiepoeng også i boks. Vårsemesteret "starter" neste søndag. Da går turen nordover til Bodø via OSL og TRD. Årntli melkerute må til, nå som jeg skal prøve å rekvalifisere på legs. ![]() God hælj |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Kveld fra Vestlandet, her har vi årets først spysyke pågang. Satser på det verste har gitt seg, men får se på det positivet, badet er iallefall blitt vaska rent noen ganger nå!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra L1 | Someone | Flyforum | 17 | 10-05-2019 20:29 |
God søndag fra Beitostølen | Someone | Flyforum | 11 | 17-04-2016 22:42 |
God mandag fra Beitostølen | Someone | Flyforum | 13 | 30-03-2015 18:31 |