![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Skyet og -4 ute. Tidlig på da junior tydeligvis ønsker og få noe ut av dagen og stod i sengen og hoiet allerede klokken seks. Og siden det var min tur i dag så var det lite valg enn og komme seg opp. Pulken ble testet i går, og selv om det gikk greit ser jeg frem til en skitur uten i dag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - grått med regn/sludd - da ligger vel temperaturen mellom minus og pluss - flått innevær i dag.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
+4-5 grader på Sola! Noe grått ute enda, men kikker jeg ut vinduet så kan det tyde på at det kan det se ut til at det blir mer blått på himmelen etter hvert! Satser på en rolig dag i dag, da det ble ganske så travelt i går, og det det ble mye av "unge lovende Sirpjalle gjør ting han ikke kan"! Men det meste skal være på G igjen! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Riktig god morgen fra Snillfjord!
![]() Her kan en melde om skyet men enn så lenge oppholdsvær i det minste og temperatur rundt 0. Ut i fra værmeldingene later det til å bli skikkelig ustabilt vær denne påsken med sol, regn og sludd, godt en har TV som backup. Ellers merker en at vi har stilt inn på sommertid, det er det liten tvil om. I dag blir det nok lite på planen, naboen er på hytta så da har jeg gården mutters for meg selv frem til onsdag, det betyr i alle fall muligheter til å bruke litt ekstra volum på TVen. ![]() Ha en topp dag forumister!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God morgen! Rolige dager på kontoret så på tide med litt kaffekos (se vedlagt bilde)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
God mandag fra barteby.
Rolig på jobb idag , antar det fortsetter slik. Eldstemann hjemme med spysjuka -overtatt etter lillebror - som hadde det fredag/lørdag...hurra ![]() ![]() Jobbedag idag og i morgen- så avgårde til Køben med kjærringa for litt etterlengtet quality-time ![]() ![]() Ha en fin mandag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra OSL-loungen. I dag går turen til Tokyo med SAS, dog ser det ut til at det blir en forsinkelse fra CPH. For første gang med SK-billett har jeg valgt OSL-loungen... SAS-stua var helt forferdelig overfylt med ca. en milliard gjester. Her i OSL-loungen er det nesten tomt. Fantastisk! Ha en god påske, alle sammen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Guten morgen keine sorgen fra Lillestrøm
Gjemmekontor er på agendaen her, før jeg og en kompis faktisk planlegger å ha "afterski" i Lillestrøm etterpå. Det tror jeg er en nokså utmerket plan. Ikke skal vi ha pulk heller. Ha en like fin dag
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Fridag etter helgens jobbing. Greit å få gjort litt småting mens man småpakker til påsketuren heim til Nordvest. Viktig å få ta med kokkeforkleet, for matlaging er viktig å sysselsette seg med når man ikke har stort andre planer. God mandag - snart helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Kan man bare gjøre det sånn...... helt uten videre?
God palmemandag fra palmeland. Her er det skikkelig iskaldt. Ble akkurat vekket av en kraftig morgenbyge og oppdaget da at settingen på AC antagelig var i Farenheit og ikke celcius. Brrrrrrr. Krysser fingrene og håper bagasjen kommer frem idag. Ha en god en alle som har det varmst under dyna idag.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Browncoat
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger
Her har man fått unnagjort en del ting i dag. Hadde ca 2,5 time på jobb, selv om jeg egentlig har fri i dag. Måtte innom for å fikse opp i noe som ble oppdaget på fredag, deler bestilt så da er det bare å vente i spenning. Vært på både Biltema og Clas Ohlson og kjøpt litt småverktøy (til både jobben OG meg selv). Vært på verkstedet med bilen, pga ulyd hørt i går. Hjullager bestilt ![]() OLCI gjennomført, litt for sent, så er avstraffet med BN3 og BN37 ![]() ![]() ![]() MEN ![]() ![]() ![]() ![]() Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Ble vekket av morgenbyge jeg og - med tilhørende lyd- og lysshow. Det var to minutter før vekkerklokken klang, så det var forsåvidt greit ... Store tøffe Toby, var imidlertid ikke ved sitt tøffe seg ... Må en tur ned i Atlanta i dag .. ikke så veldig motivert, but a man's gotta do osv ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
G'aften frå Trondheim. Har nettopp levert moderen og faderen på Værnes. Deretter gjekk det ikkje heilt etter planen, SK var treige og WF var litt vel ivrige på neste leg, så då vart det fem timar på OSL på dei. Og det på bursdagen til moderen
![]() I morgon er det første dag på jobb (rekk jo heile to dagar!) etter pappaperm... Sol og fint!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra hovedstaden | Someone | Flyforum | 15 | 12-12-2016 13:11 |
God søndag fra Beitostølen | Someone | Flyforum | 11 | 17-04-2016 22:42 |
God mandag fra Trondheim | LN-FHU | Flyforum | 14 | 16-11-2015 14:57 |
God fredag fra Beitostølen. | Someone | Flyforum | 17 | 03-01-2015 01:16 |
God mandag fra Singapore | sirpjalle | Flyforum | 16 | 14-11-2011 21:04 |