![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Strengt tatt kunne jeg tenkt meg sove lenger, og at det var mindre hyggelig i går kveld, så jeg hadde kommet meg tidligere i seng. Men små barn viser null sympati og medfølelse for slikt. Men solen er i hvertfall i ferd med og stå opp. Hjem til Oslo i kveld. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen! Fint vær nordpå også, men her er man på jobb frem til tidlig i ettermiddag. Håper det er noen solstråler igjen til meg da. Ha en fin søndag
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God søndag fra Gamle Oslo. Gårsdagens bacalaofest var særs hyggelig. Og denne pilsen var overraskende god, tross etiketten... I dag blir det egg og bacon. Ellers lite spennende. Ha en fin søndag!
Last edited by AirbusTrond; 17-04-2016 at 09:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Mallorca - i dag blir besøk på det lokale markedet og barnebarn for fulle mugger og dagen avsluttes med familie og venner møtes til en bedre middag på en av de beste restauranter i gamle delen ab Alcudia ( innenfor Borgen)
Ha en god dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tilbake i hovedstaden etter et besøk i "fjorden". Nå en rolig ettermiddag før det blir middag i 1. etg i kveld. Fortsatt glad søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen .. Småkjølig her i vestsørøst, kun 5-6 grader, men strålende vær, så sitter ute med tykk jakke og morgenkaffe.
Må kjøre fruen til nærflyplassen i ettermiddag, og siden jeg skal på konsert med Steve Hackett i kveld, tar jeg nok et par timer med kameraet i ettermiddagsrushet før jeg drar ned til by'n. Lykke til den som skal ha en bedre søndag enn meg. ![]() ![]() Last edited by LN-MOW; 17-04-2016 at 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God NYC morning... Varmere og pent enn årstiden. I går var det en Sikh festival som var gøy.. Musikk og scene med dans og mange fargerike turbaner..
Siden jeg nylig har kommet fra Delhi ble med i dansen, som eneste ikke-sikh og danset Bollywood style . SQ 777 som vanligvis ikke danser, i Sharouk Khan style.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God ettermiddag fra Grønland, kursen settes snart mot Ullevål stadion for å bivåne at Vålerenga hanker inn årets første seier
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God etterting fra Lillestrøm. Hadde en lun kveld i går. Først en bedrøvelig hockeykamp fra Stavanger og så filmkveld med elefanten, etterfulgt av småpene 12 timer på øret.
Nå får man komme seg ut på en liten sykkeltur. Ha en fin en
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God aften, her har man ryddet opp i utestående bookinger. Fant noen knalltilbud på både Rocketmiles og hotels.com
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Scoooore!!!! (y)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God kveld fra godstolen. En bra dag er over og en har akkurat spist hjemmelaget is som var tilsatt noe fludium og akkompagnert av et melkeglass med rød vin. Fin helge avslutning
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra flybussen fra #mito | robertaas | Flyforum | 15 | 31-03-2019 22:55 |
God søndag fra København | EB | Flyforum | 9 | 17-07-2016 11:16 |
God mandag fra Beitostølen | Someone | Flyforum | 13 | 30-03-2015 18:31 |
God fredag fra Beitostølen. | Someone | Flyforum | 17 | 03-01-2015 01:16 |
God søndag fra Nagano | robertaas | Flyforum | 19 | 07-12-2014 15:16 |