![]() |
|
![]() |
#1 |
Amatør
|
![]()
Noen gang straffer det seg å ikke sjekke telefonen på vei til dusjen, slik som i dag når SAS sendte en lite hyggelig melding om at SK907 var tre timer forsinket. Så da sitter jeg her på sofaen og blomstrer med ferdigpakket koffert når planen var å gå til trikken hvert øyeblikk.
Trallalala, får vel finner på noe kjipt i mellomtiden. Ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Mårnings fra barteland
Sjelden har vel ei helg vært mere kjærkommen.... Forhåpentligvis blir det ei helg i sportens tegn, selv om The big Kahuna her hintet frempå om div.omflytting av soverom for oss og ungene..... Hurra ![]() ![]() Men ellers....TYFF,TFIF,TGIF etc...... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Bonjour. Her i Megève snør det, så da gjennstår det å se hvor mye og om det er pudder eller ikke. Men først frokost. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Helsfyr..
Ganske så stille her idag, da det er flere som er syke - enn det er folk her på avdelingen jeg tilhører omtrent. Men en for gjøre det beste ut av det.. Ha en bedre dag. ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God dag fra bassengkanten hvor man sitter og steker med dragen. Dagen er hvit fra etter lunsj da Sud Senior skal hentes på DXB.
Men nå sikter han fremdeles i flyet på OSL da SAS maskinen som skal frakte han til Frankfurt har gått i stykker. Regner med att dette hjelper lite mot hans sterke SAS allergi (tross at han er svært bereist trodde han at det var LH maskin til FRA) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God fredag fra Bergen!
![]() Nå er jeg på vei bort til flyplassen for å starte på 100-timer på en av Cherokeene våre. Været har lettet en del, så det ser sannelig ut at det kan bli en liten flytur senere i dag også - får håpe det holder seg! ![]() Ha en riktig fin dag folkens! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Litt sløvemorgen for unge lovende Sirpjalle. Litt diverse som skal unnagjøres i dag, selv om man har fri i dag. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God fredag morgen fra Stockholm. Her har man virkelig sovet lenge før det skal rigges til messe.
Igår booket man litt ulike intra Asia flighter. Skal si det er mye spennende varianter som går an der, og ofte til helt latterlig lave priser. Ha en strålandes dag alle sammen.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Slike fredager som dette kan man like, sove lenge for å så finne ut at Lånekassa har lempet 7k i min retning. Da blir det luksusliv en ukes tid før man er tilbake på nudler og knekkebrød.
Heldigvis ikke så ille, klarer å spre det utover. Rolig idag, med litt trening, da det imorgen er litt festligheter og C2H5OH på programmet |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Guten Heute fra Dusseldorf!
Har hatt en deilig natt søvn etter en festlig tur i Altstadt i går. Nu går turen videre ut på landsbygda for å møte kjente og drikke litt mer! Hepp hepp og god helg! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo. Nattvakt i helgen så her blir det ikke mye rai rai. God helg flynerder
![]() 3000 meter runway will take you to wherever you want on Mother Earth
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hjemme fra kontoret klokken 21 - den siste dommen er signert og forseilet før vinterferien!
Hjemme ventet kjæresten med en lett pasta, en flaske vin og hennes egne tips "to do" i NYC! SK vintage bagtag - rett og slett fantastisk!
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
God aften fra Chicago. Her er det noe såpass sjelden som hjemme alene helg! Damen har bridal showet og bachelorette party i San Diego. Så her ble det en flaske Blank fra 2007 og brent clutch fra Lagavulin ![]() Skal pelle meg ned til familien Johnsen i morgen. Ellers lite å melde God helg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Første dag på to uker hvor jeg holder meg unna kontoret. Har catchet up på DN og NYT, og er jo nesten reenergized! En fuktig tur ut i kveld forventes. Ha en god lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredagsmorgen | Hickok | Flyforum | 22 | 25-11-2011 20:27 |
God fredagsmorgen | Someone | Flyforum | 22 | 03-07-2010 10:49 |
God Fredagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 34 | 20-02-2009 21:20 |