![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Idag er det ut på tur, dvs det blir å fly fra Ålesund via Oslo, København og Toronto for å komme seg til St. John's i Canada på jobb.
Ikkje den beste routing da det blir sju timer å vente i Toronto, men vi er en liten gjeng som reiser sammen så det går nok bra. CPH-YYZ går i Air Canada sin C-FMWY med Star Alliance color scheme, samme maskin som eg fløy YHZ-LHR for et par år siden! YYZ-YYT blir i en Embraer ERJ 175 som blir ny flytype på meg... ![]() ![]() Last edited by LN-REF; 02-11-2012 at 04:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God kveld fra Doubletree MIA....DelAAyed flight fra UVF og lang kø i immigrasjon betyr at AA måtte spandere middag og hotell på oss, og mange andre. Satser på å komme meg til Chicago i morgen
Men må betale for drinken min selv ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]()
G'aften fra litt lengere nord .. her har jeg og 11.999 til vært på en strålende konsert med Rush. 5-6 varmegrader og sur vind stopper ikke kanadiere fra å levere et suverent show.
Nå må jeg gire ned litt med en pils før det blir noen korte timers søvn ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Starum
Ble ferdig med kurs i går, og idag så blir det mange timer bak rattet før man skal ende opp i Egersund i kveld. Litt vemodig å forlate en fin gjeng man har vært med i nesten 3 uker, men skal bli godt å komme hjem igjen. De som blir kalt inn til tjeneste i Sivilforsvaret (eller melder seg frivillig til tjeneste) kan glede seg til å komme hit, det er kjempegøy!!! Well, må vel få seg noe frokost før man reiser. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
Top of the morning fra Trondheim
![]() Fredag idag -enkelt å greit."Skyfall" igår bekrefter at 007 er og blir KONGEN !!!! ![]() ![]() ![]() Ha en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra det Sørlandske!
For en gangs skyld titter solen frem. Spørsmålet er bare for hvor lenge. Gårskvelden medførte kurs i arv og arveavgift. Interessant for oss som sitter midt oppe i slike ting. I dag begynte dagen med styrketrening og nå er kontoret inntatt. I kveld blir det kvelds og natteskift og sannelig har jeg ikke blitt lurt til en 6 timers vakt i morgen også. Har nok fortjent et par glass i morgen kveld da. God helg! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kjempe-grompf!!
Hørte et rykte om at Frantic Four-besetningen av Status Quo (den som slo ordentlig igjennom, dog ikke den helt originale) skulle spille i mars, og bråbestilte BA-billetter til London. De skulle jo tom. spille der en lørdag, så her var det jo ikke så mye å lure på, og om det av en eller annen ikke grunn blir konsert, er det aldri feil med en tuir til London. Booket, og slo etterpå til på et tilbud om oppgradering for 650 NOK på returen. Så oppdaget jeg at jeg hadde booket utreise på fredag og retur på lørdag ![]() De spiller angivelig i London den fredagen også, så ikke noen big deal sånn sett. Var bare stoltheten som fikk et lite hakk ![]() Får se om en ikke forsøker seg på kundesenteret i Bremen i morgen. Kan visstnok kansellere innen 24 timer. Evt. levere en feriesøknad. Ellers er man i gang med dagens innsats. snart er det helg, og den skal brukes til fint lite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Front section flyer
|
![]()
Go kveld fra Syndenens by i Thailand.
Liten tur i Bangkok for å plukke opp fruens nye pass er unnagjort, Så nå står Singha på menyen resten av kvelden ![]() Ha en fin og våt fredagskveld vidre ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Sola. Første SK flyet som var i rute til Bergen var selvfølgelgi det jeg håpet å snike meg med. Gate steng ti min før rutetid til og med. Blir nå sittende å vente på en forsnket avgang i stedet tipper jeg. Eller kan jeg melde fra Sas Costumer Care at jeg ikke var førstemann som klaget over manglende Champis.
![]() Det tok ellers to timer fra forslaget mitt om en mindre ruteendring bgo-svg var lest til de meldte tilbake til meg at dette ville de implementerere etter juleferien pga min forespørsel. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen fra Ålesund | EB | Flyforum | 12 | 06-04-2019 08:24 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God morgen fra Ålesund | LNv22 | Flyforum | 18 | 06-08-2011 23:13 |
Tidleg God Morgen fra Nordvestlandets hovedsted, Ålesund! | LN-REF | Flyforum | 19 | 01-06-2011 16:31 |
En stor bildeserie fra Danmarks hovedstad (OBS: mange bilder) | Novair | Bilder & foto | 21 | 21-08-2009 03:45 |