![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hoy hoy fra Forus. Straks ferdig med siste nattevakt for denne gang. Blir vel hjem å sove noen timer før man skal prøve å snu døgnet...
Ser ellers ut til å bli en nydelig dag. Muligens det blir litt spotting ut på dagen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Urk fra Skaun..
Forkjøla etter å ha møtt den norske "sommeren" igjen etter en uke i Las Vegas... Men opp og hopp og lat som om alt er bra. ![]() Kun 1 uke igjen til FERIE! ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra Ring 2, fortsettelse av gårsdagens seminar med sommerfestavrunding står på planen idag.
Har ellers også oppdaget en (..eller 2!) posientelle måte å svi av neste års sommerferiedager på. Ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra MF Boknafjord, retning sør! Her skal dagen gå i kundearrangement med grilling. Jeg skjønner ikke helt de som klarer å sette tenna i en burger kl 08 om morgenen, men vi er vel alle skrudd sammen forskjellig.
Ha en flott dag!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen, her fra Ring3. Jobben kaller og ser ikke ut som jeg vil ha problemer med å fylle dagen i dag heller. Blir vel å ha en kvart øye på PAS13 også. Ut å ta noen øl med gamle studiekamerater i kveld
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen folkens - ser man på temperaturen ? så er det ikke varmt.
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Er ikke så sikkert på den appen der klarer måle riktig.....eventuelt det er mye varmere på Storo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Morn fra Arendal! Står på vei ut til KRS hvor nesa etter hvert rettes mot OSL. Der blir det å slå ihjel noen timer før brodern kommer inn med BA764 og vi tar SK223 heimatt i kveld. Ha en fin dag dere!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från SAS OCC,
Full fart framåt! ![]() Ha en fin dag allihopa! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
I morgo skal eg drikka meg full på dyr champagne - trur eg!
I morgo skal eg ligga flatt heilt foran i flyet - veit eg..... Siste arbeidsdag før ferie er påbegynt. God morgen forresten. Strålende sol i KRS i dag, og det ventes over 20 grader. I morgen skal det bli regn, så da passer det jo fint å reise fra byen. Turen i morgen starter med WF til CPH, og jeg var forundret over seatmap'en jeg fikk opp for å velge sete. Den viser bare A og B seter fra rad 1 til 7. (2 i bredden) Har benyttet EB's poengtilbud og det ble booket biz, så derfor lengst fremme i flyet. Har WF begynt å blokkere seter, eller bare å ha Plus/Biz på en side av flyet? Noen som vet? Ellers skal nok dagen gå med til å stresse med å bli ferdig med alt som må gjøres før avreise. Så denne dagen skal nok gå fort. Fikk bare 3 timers søvn i natt, og det blir vel ikke noe bedre neste natt. Så noen god oppladning er det definitivt ikke! Nuvel! Vi får forsøke å komme oss igjennom dagen. Blir litt tøft ettersom jeg leste at hvis man har urinsyregikt så må man holde seg unna øl. Enda godt det finnes brennevin!! Er det rart jeg drikker?? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen herifra.. I går bodde Murphy I huset vårt så kvelden gikk mer eller mindre ut på å administrere indiere til å fikse alt fra vannpumper, internettkabler til merkelig plasserte lyspærer.
I dag er det en fin lang dag på kontoret og sofakos i kveld. Ship o hoi |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Hangover i Bangkok, intet ukjent fenomen... Får rusle en tur bort til Stable Lodge for et par høye danske smørrebrød, det gjør underverker
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Bergen. Dagen er godt i gang, våknet faktisk ca 05:30, før vekkerklokken... noe som "aldri" skjer. Solen skinner, og det skal visst nesten bli varmt i løpet av dagen. Kan ikke klage!
Ser gjennom bilder fra gårsdagens tur til HEL, som dessverre ikke ble allverdens. Kompaktkamera + cockpit var ikke den letteste kombinasjonen. Men turen var veldig bra, jumpseat er gøy. ![]() ![]() La meg gjette - på sjøen?
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Vesten. Rakk barnehagelevering, sykkeltur, Sats og Kiwi før jeg er hovedansvarlig for yngste frøken. Kona til tannlegespesialist. Best case er rotfylling pga en mystisk uforskyldt tannsykdom. Hun er ikke helt happy med at sosialistene her i landet mener det er dette vi får feriepenger for å fikse... Hun synes for øvrig ikke det er noen god ide å fly business til Bkk og bo på St Regis for å fikse tannen i Bkk selv om totalprisen er omtrent den samme som å fikse i Norge. Hun har fortsatt litt å gå på før hun er like nerd som mannen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Lettere pakking før turen går til OSL og videre med DY til AES. Blir vel en gammal slitt 737-300 er jeg redd. Men akkurat denne gangen var DY klart rimeligere enn konkurrenten. God tirsdag ønskes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Bergen. Kjip start på dagen... Kom på jobb kl 7 og så på vaktlisten at jeg var blitt byttet til en vakt som begynte 10:30... Men en bra måte å fikse døgnrytmen min på da.
God dag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
G'morgen fra Vestsørøst. Dagen byr på regn og torden - eller Kindle-vær, siden jeg har fri. Politi er ferdiglest, så da har jeg switchet over til litt dommedagslektyre isteden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdags morgen | mcduck | Flyforum | 8 | 07-10-2014 17:28 |
God tirsdags morgen | sirpjalle | Flyforum | 15 | 08-03-2011 19:58 |
God Tirsdags Morgen | sirpjalle | Flyforum | 45 | 15-09-2009 23:09 |