![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Solen skinner allerede...herlig. Søndagen er over 5 timer lenger og/eller lysere. Nå er det en stille stund i heimen før det blir en tur ned til sentrum på formiddagen. Ha en strålende og vårlig søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra det kalde klare Romerike, det var visst hit klokkeren på Ringerike ville, men som det ikke var plass til!
![]() Etter en uke på femstjerners Hilton i Dubai og gode 30 grader daglig er det en nedtur av de skjeldne og nok engang bli møtt av -15 grader hver forbanna morgen, ingen som kaller meg for -Sir her heller ![]() Imorgen klokken 06:00 er det tilbake til hverdagen og det skal jobbes 5 av 7 dager til uken - yehaw..! Det skal ihvertfall bli både 4-5-og-6 varmegrader om ikke annet. Nei- på tide og planegge to ukers sommerferie ett eller annet sted ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra regnfulle(!!!!) Tromsø! Her er det faktisk 4 varmegrader og regn, sitter her optimistisk og håper på at sommern er på vei!
![]() Arbeidsdagen er startet og det er forholdsvis rolig, psyker meg opp til de to kommende ukene med seminar i rettshistorie. Ha en god søndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Beitostølen. Litt usikker på om stølheten skyldes skikjøringen eller dansingen på bordene....hører fortsatt ekko av Anton aus Tyrol. Men nå får man kome seg ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God søndag fra Grefsen. 7 kalde og sola skinner, ikke verst. Det blir sikkert en fin dag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Gamle Oslo. Snart klart for Søndagsavisa på radio, marmelade, loff og te. Minus 2,7, men strålende sol. For kaldt både for sykkeltur og utepils. Mars er en underlig måned i Oslo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Flott vintervær på Nærsnes med -4 og bare noen få, lette, skyer. Snart egg og bacon, friskpresset blodappelsinjuice og Peet's kaffe. Har ikke hatt ski på bena på 4-5 år, men skitøyet er ødelagt (les: passer ikke lenger), så det blir vel en fottur i det flotte været. Fuglene kvitrer også!
Ha en fin dag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Go`morgen. I dag er det harryhandel, tenåringen i huset nekter å være med men mat skal han ha! Ser forøvrig ut som at "innenriksministeren" er klar så jeg får bare hive meg avgårde.
Så forresten trailer om nordmenn på handletur i Svinesund, make my day. http://www.tv3.no/svinesund
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Sigtuna,
Helgen hemma hos mor och far fortsätter och idag fyller mormor 93 vilket betyder firande av henne. En lång prommenad på morgonen har det också blivit. Solen skiner och termometern visar på -5. Ha en flott dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Jeg står på farten ut og skal besøke en kamerat og videre til sightseeing i nye Holmenkollen med middag på sikkert en stappfull Frognerseteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
god morgen i fra skien en strålene dag med blåhimmel og + 1 i syggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() Fysj, synd og dårlig unnskyldning! Gå ut med deg og kjøp deg ski! Skikjøp betyr ikke at du må dra deg ut hver dag, helg eller uke.. Så billig som skipakkene er nå, så er det ikke krise om de blir stående en hel sesong heller ![]() ---- Ellers er det god morgen for meg, god dag til resten. I Tromsø er det som nevnt plutselig blitt varmegrader, men til LN-FAB's skuffelse melder det nok kuldegrader og snø igjen allerede i morgen. Takk gud sier bare jeg, da føret allerede er forjævlig. På planen står det å invitere fattern på middag hit, lese seismikk og vurdere flybilletter sørover. Ha en finfin dag! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Finnes det søndagsåpne skibutikker?
God morgen fra Maura, forresten. Oppe klokken 12 er ikke verst til å være meg. Denne dagen kommer vel til å bringe minst mulig med seg, annet enn å "grue seg" til i morgen, og glede seg til man skal ha et par fridager om under tre uker ![]() God søndag ønskes alle : ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Mosjøen hvor det vel har bikket over til ettermiddag ...
Sent oppe etter et festlig lag med gode venner og kolleger ... var ikke i seng før ved 3.30-tiden ... Mye god drikke, men Egil skulle på død og liv teste ut en forferdelig mint-drikke på oss ... må si jeg ikke helt har sansen for den der .... Prøvde imidlertid en Soerli-konjakk som var SVÆRT god ... hva er det med konjakker og norske navn for tiden? Nå blir det å dra dagen sakte i gang - satser på en spasertur etterpå, men etter nattens regn ser det ut til å være relativt isete ute .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God søndag fra London! Solen skinner, men det er litt surt ute så det er på sin plass med litt godt med klær på. Tirsdag er det 1. klasse hos Virgin Trains opp til Manchester til den nette sum av knappe kr 400,-. Så blir det noen uker oppe i nord (men en liten unscheduled tur til Oslo - via CPH en vei og via MUC den andre veien - ikke greit å få en hel dag i Oslo på annet vis).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Strålende søndag fra sør!
Deilig å sove lenge i dag. Nå står middag hos mor på tapetet, deretter en deilig søndagskveld på sofaen mens man multitasker litt mellom aviser, internett og TV. Synd at disse helgene går så sabla fort! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo!
Dagen har gått med til ingenting egentlig... Sånn som alle andre søndager! Tror jeg har lest alle trådene her inne minst 5 ganger nå. Håper alle sammen får en fortsatt strålende kveld, før skole/jobb begynner igjen i morgen...! ![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hmmm... her var det snakk om klær altså! Ski har jeg. To par til og med. Med og uten stålkant. Alpinski har jeg også, men det var dette med klærne på en søndag, da!
![]() |
#19 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |