![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God fredag. Snør i mengder på OSL, det får så være. Jeg tar helg fra nu av
![]()
![]() |
#2 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Då var eg i frokosten heime, etter tre gode kursdager i Stavanger. No er det å starte opp bruken av den nye kunnskapen..... ![]() ![]() Ha ein fin dag alle saman! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra OSL. Nå går turen til Dublin etter at jeg fikk benyttet meg av SAS sitt juletilbud til 10.000 poeng. Retur til BGO på søndag kveld, Super Bowl hele natten, og så sen morgenavgang tilbake til Oslo på mandag. Blir sliten bare med tanken!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra X74 på vei til Forus!
Har ikke så mye spennende på tapetet i dag. Noen småting og et par møter, så man håper på en rolig dag. Vel, ha nå en fotreffelig dag forumister. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Møter og jobbing med en presentasjon står på dagens program. En liten tur innom en bursdagsfest i kveld, men blir bare noen få øl før jeg tar kvelden.....greit å være utvilt før morgendagen skirenn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Bergen. Straks settes kursen mot Geilo, men grunnet dårlig vær blir det den lange veien over Hemsedalsfjellet. Jaja, ha en flott dag folkens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Syk idag så da holder man senga hjemme. Satser på en rolig og avslappende helg.
Ha en fin fredag!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Idag er det den årlige legesjekken. Hva som skjer ellers er uvisst, men det er jo Vinfestival på Tjuvholmen i Oslo. Så kanskje....? Eller imorgen?
Først frokost. Ha en fin dag.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Akersgata. Litt snøslaps i morgentimene i Oslo i dag, men det gjør ikke så mye. En større artikkel og lederartikkel i Kapital om bransjen jeg jobber i er interssant lesning i morgentimene. Verre enn flybransjen? Nuvel. Skal åkkesom jobbe i helga.
God fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Ny fredag nye muligheter..
Innspurt med exceljobbing nå, så blir det jaggu snart utrulling av nye priser, men det får vente til over helga! Helga skal bli rolig i gode venners lag! Ha en herlig fredag foumister! TGIF
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Skrekk & Gru!!
Det ble buss til jobb i dag da besøket i bryggeriets kjeller i går med free flow av et brygg basert på malt og humle nok førte til at promillen ikke var helt stabil da jeg stod opp etter 5 timers deilig nattesøvn. Blir jo ikke bedre av at fredagen bringer dobbel jobbing. En ting er sikkert, og det er at pausen mellom de 2 jobbene skal tilbringes under dyna! Gleder meg til lørdag alt! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
![]() Her er det vaffeldag på jobb, og lukten sprer seg saaakte men sikkert i bygget ![]() ![]() Eller blir det rolig dag på jobb ser det ut som, ettermiddagen tilbringes i sofaen, om det ikke plutselig dukker opp gjester da. Kan hende det også. Om det ikke gjør det skal jeg plage zico77 opp i morgen tidlig kl. 0800 ![]() Neiida Håvard...du skal få sove til kl. 1000 ![]() ![]() Ha en strålende fredag over det ganske land, og ellers hvor enn du måtte befinne deg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Oslo. I ettermiddag venter en bedre middag i SAS Scandinavian Lounge før Lufthansa frakter meg til Toulouse via München. Spent på flyværet som Storm har mast så fryktelig om. Iflg. diverse værstasjoner jeg har sjekket online burde det ikke forventes noe særlig mer enn light til moderate turbulence på kontinentet. Og det er vel ikke akkurat uvanlig. God helg til alle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra FRA
Her koser man seg i biz-loungen ved A26 mens man ser fly taxe forbi, bl.a. China Airlines. Det taxet også en LH A380 forbi her for et par minutter siden. Flyet ned fra SVG ble forsinket pga en datamaskin som ikke ville oppføre seg. Men vi kom oss da ned etterhvert. Ikke noe nevneverdig turbulens før ved innflygningen til FRA. Men på bakken på SVG kjente man at det blåste. Ha en fin dag/helg forumister ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God fredag.
Sitter og sløver og drikker kaffe her i heimen. Blir kveldsvakt i kveld. Har egentlig jobbing hele helga, men lørdag- og søndagsvakta er byttet bort, til fordel for et spennende og interessant kurs. ![]() Ha en god fredag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
"God morgen" fra et forblåst Sandnes område. Vinden pisket godt på vinduet i natt så jeg er glad jeg har fri dag. Føler med kollegaer på SVG som sikkert har hatt en utfordrene morning.
Ikke mye på agendaen i dag. Ha en fin fin dag flypratere! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag. Flott vær og fri betyr ut med guttungen og leke i snøen. Før jobbehelgen begynner kl 23.30 ikveld.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
2 grader og pi""regn her i Alpharetta. Men hva gjoer det - det er jo freddan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God dag, da sitter man og stirrer i veggen på jobb. Scena er ryddet, inndekning hengt opp og amfiet har fått tilbake stole e der det tidligere stod Enron-scenografi. Blir vel en tur opp på Molde kulturhus for å ta en inspeksjon av lysriggen der, før alt er duket for å jobbe hele helga med DUS-festival... Blir godt med en to-tre dager fri fra mandag av, kjenner jeg. Ha en fin helg, alle mann!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God freddan | Someone | Flyforum | 16 | 15-11-2014 00:04 |
Endelig freddan som varer til freddan. | ENGM 911 | Flyforum | 33 | 25-10-2013 23:01 |
Freddan - horayyy | ENGM 911 | Flyforum | 18 | 04-05-2013 07:09 |
God freddan! | LN-MOW | Flyforum | 17 | 19-11-2010 22:29 |
Endelig: FREDDAN | ENGM 911 | Flyforum | 27 | 06-11-2010 05:47 |