![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var det ganske straks fredag her i Atlanta også. Har akkurat kommet hjem fra The Wall-konserten med Roger Waters, og det er bare en ting og si til dere som skal se ham i Oslo i mai: Gled dere! Det var rått, rått og rått igjen. Helt fantastisk! Iphonen tar desverre lite gode bilder i flomlys, men slik så det ihvertfall ut 30 meter fra scenekanten:
![]() Pent vær, temp ned mot frysepunktet og så snart jeg er ferdig med pilsen blir det bingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus! Siste nattevakt for denne gang går mot slutten. Siste timen pleier å gå ganske fort. Deretter skal det nok soves litt. Men må passe meg så jeg ikke sover like lenge som i går. (0800-1730). For nå skal døgnet snus. Mandag morgen er det på an igjen med dagjobbing. Resten av helgen skal jeg stort sett ta det med ro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Kan den som har latt døren til fryseren stått oppe i natt vennligst lukke den igjen? Takk... ![]() Har sagt det før og sier det igjen, det er kjekt med garasje ![]() Ellers så er det vel ikke mer å si enn: T-1!!! ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Majourstuen! En hyggelig bussjåfør holdt døren åpen for meg, så jeg var plutselig på jobben litt før jeg hadde tenkt. Det er fredag og utskeielse med Waynes Coffe. Ellers trolig en rolig og bedagelig dag med greie oppgaver. Og i aften blir det lutefisk! Kunne vært verre i kulden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra en av #Ruters røde busser.....montro om gærningen foran klarer torpedere en bil i Smestadkrysset idag. Har kun vært cm om å gjøre ved de siste anledningene og tydeligvis at de mener at trafikkreglene ikke gjelder for dem. Men nok om det, snart er det helg. Blir pizza fra CinCin og øl med en kamerat ikveld.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Torsdag natt betyr ut og moro. Småløpt hjem og nå blir det en halv bagel før sengen. I morgen har jeg visst invitert til et preparty... Angrer litt, men det går seg vel til!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Förkylningen ligger på och det har gått tillräckligt länge nu. Mor och far kommer på besök och jag skulle tro att det blir en "free lunch" också. Snö är varslat under dagen och det hade inte gjort någonting. Ha en flott dag forumister!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da var man nettopp kommet ut av senga! Planleggingsdag for skolen og barnehagen, så i dag blir det en kombinasjon av hjemmekontor og husfar! Vel, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ahhh...egg og bacon til frokost. Nå skal kjøkkenbenken ryddes og skures. Så blir det en biltur til Hønefoss for å hente rakfisk, Ringerikspoteter og lefser. Må kjøpe to stoler til ettersom vi blir fullt hus imorgen kveld. M.a.o. nok å gjøre!
Ha en fin dag.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra TPE og CX sin Business class lounge.
Nudler i noodle bar er bestilt og man venter på maten med noe godt i glasset ![]() En natt i HKG før man setter seg i 2.etg. på en 747 imorgen retning Bali ![]() Ha en fin helg alle sammen!
![]() |
#11 |
Free Luigi
|
![]()
Da var man kommet seg opp etter å ha vært på Harry Potter-premiere i natt. Filmen var ferdig 03.00 og det går ikke busser fra Tromsø sentrum på den tiden av døgnet. 1000 mennesker så filmen på kino (vel, 938 eller no i den duren, nært nok 1000) - og alle skulle hjem samtidig. Naturlig nok ble det en kamp om taxiene, men jeg kom meg med første runde da jeg er kjapp til beins
![]() Får tasle opp til IBG og forhåpentligvis få litt tilbakemelding på noe jeg trenger for å skrive en hjemmeeksamen. Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God kveld fra BKK. Sitter i Thai loungen nå og er på vei hjem til Norge. Blir litt av en overgang og gå fra +30 til et par minus grader hjemme i Stavanger!
![]() |
#13 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag
Her har det vært hjemme dag med junior. Han har ikke vært helt i form, og vi var nødt til å ha han hjemme i dag. Så dagen har vært ganske rolig, gått mye i lek og morro. Men vi har da fått en time på øyet på sofaen også :-) Nå er det middag til flokken før det skal nytes en frihelg i heimen. Har hatt et lite håp om at jeg kunne greie å komme meg avgårde til SEA i januar i år også. Men satte spikeren i kista der i går, da jeg fikk beskjed fra sjefen om at det var ønskelig at jeg drar på et kurs i Lisboa i Januar. Noe jeg selvsagt ikke sier nei til. Så da ser det ut som om det blir 2 uker i Portugal i Januar. Denne gangen må jeg prøve å få med meg museet til TAP. Kurset holdes i nabobygget... Ønsker alle en trivelig helg. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra Palm Beach Aruba. Er midt mellom noen byger akkurat nå, så jeg tenker å prøve meg på en tur ut igjen. Siste dagen i dag, før man begynner på returen i morgen. Kjenner at jeg ikke er helt klar for et par plussgrader, kuling og regn nå. Blir lenge til det blir sol og varme igjen nå!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Superflyer
|
![]()
God fredag kveld fra Trondheim
![]() Har vært litt opptatt idag, så nettet ble besøkt først nå.Blir rimelig liten aktivitet ikveld kjenner jeg. .... ![]() Ønsker alle en fin kveld ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Tromsø! Strategisamling med jobben i London i morgen og de neste tre dagene. Det blir sikkert ikke så dumt. Fly kl. 06.30 in the morning er bare litt for tidlig...
QPR-Preston North End er lagt inn i programmet i morgen, og siden Ferguson jr. coacher Preston ligger nok min lojalitet der.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
G'ettermiddag fra 4C ombord i en 757 snart paa vei fra noen faa pluss til nesten 20 varme i San Diego.
Vanvittig busy uke med masse farting er heldigvis over. Hvor blirre av den GTen?? God helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
1,2 kg lutefisk fortært. Et par øl og en hel del akevitt er også borte vekk. Kristen Gislefoss er en pyse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Freddan | Someone | Flyforum | 9 | 08-01-2016 19:04 |
God Freddan fra Sandaker. | Someone | Flyforum | 12 | 24-04-2015 20:28 |
God freddan | Someone | Flyforum | 16 | 15-11-2014 00:04 |
God freddan | Someone | Flyforum | 13 | 07-11-2014 21:44 |
Endelig freddan som varer til freddan. | ENGM 911 | Flyforum | 33 | 25-10-2013 23:01 |