![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen ja!
Endelig helg for mange nå tenker jeg ![]() Sitter selv på KSU og venter på boarding for SK2302, blir en Oslo-helg. Ha en fortreffelig helg!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo..
Vært øyeblikk avreise til jobb, hvor oppgavene venter. Blir en kort arbeidsdag idag, men det plager meg ikke spesielt siden det er fredag.. Senere i kveld skal airBaltic sørge for at jeg kommer til Riga.. Ha en strålende fredag forumrister ![]()
![]() |
#3 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God fredagsmorgen ønskes fra kontoret på Lysaker! Utrolig digg med fredag. Ingen kø på E18 fra Asker til Lysaker.
--thomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Ny dag, nye muligheter...... Snart på tide å komme seg på jobb, får satse på at trafikken ikke er helt for ille i dag. Snart helg! ![]() Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Frokost er inntatt og nå gjennstår bare siste del av pakkingen før det blir å komme seg på jobb. Kort dag på kontoret før jeg i ettermiddag setter kursen mot Lisboa sammen med dama. God helg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim! Her er sola framme i dag også, og eg fekk støypt meg ein kloss, evt koloss i tunet, så då er alt såre vel. Snart helg også, så det betyr meir tid til å arbeide i heimen
![]() ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Oslo,
På plass på jobb og spiser en kjapp forkost mens scanair og e-post gjennomgås. Etter endt arbeidsøkt er planen noen pils med gamle venner for så å finne på noe med dama. Ønsker alle en god fredag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gud, jeg har litt problemer med å se god-morgen-tråder -- even med mange svar -- når jeg kommer hjem fra byen. Nok en "kort" natt, da jeg håper å få unnagjort en del lesing i morgen.
Jeg tar kvelden - dere får ha en riktig god dag i mens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
I dag blir det hjemmekontor gitt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen #2 fra Lysaker. Sent i gang etter to lange dager i Spektrum. Køen stod bom stille fra Sandvika og innover i dag (til tross fro tidligere rapportert køfri E18). Bussen brukte den vanlige tiden - kø eller ikke. Ha en fin dag.
![]() |
#11 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
To glade barn avlevert i barnehagen. Avisene er på bordet og frokosten på vei. En smule trøtt etter en kort natt. Kom sent hjem fra jobb noe barna bryr seg veldig lite om... så nå blir det en liten time på sofaen før jobben kaller. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Data warehouse consultant
|
![]()
God morgen! Sitter og planlegger filming av Norwegian-filmen som kommer ut om et par måneders tid. Har laget en skisse over oppbygningen av filmen og lager en kameraplan. Sitter også og funderer på hvilke legs som skal taes med : ) Forslag sendes gjerne meg på PM eller sendes direkte i Norwegian-cockpitfilm tråden : )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mornings! Godt med kvedsvakt av og til, så man får sove lenge. Taket i gangen skal males før jeg drar på jobbb, så da må jeg innom Flügger ganske snart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
Mornings fra Haugesund. Bare en kjapp tur innom jobb i dag, guttungen er hjemme med influensa. Ønsker dere alle ei riktig god helg
![]()
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
To glade barn levert i barnehagen her også! Og halleluja! Det er fredag!!!
Skal bli supert med helg. I kveld står biff & raudvin på menyen! nam nam!! Det meldes om regn både i dag og i morgen, så jeg satser på fredelig hjemmeweekend! Og når jeg kjenner etter, er jeg faktisk litt tørst i dag også!! Ord for dagen: Husk at pengene til brennevin ligger alltid øverst!! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra bussen. Straks på OSL, hvor SAS skal testes igjen, for første gang på en god stund.
God fredag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Browncoat
|
![]()
God tur Martin, ikke gjør noe jeg ikke ville gjort...
![]() ![]() God fredag fra Tananger Her har jeg blitt stående igjen alene på jobb, de andre er enten hjemme eller på jobb andre steder. Blir vel å plaske litt rundt i diesel uansett. Det er foreløpig sol her i Tananger, men det er meldt mye regn i morgen... Og store deler av neste uke... Men har på følelsen av at det er minst ett foumsmedlem som ikke har noe imot at jeg blir sittende inne foran pcen da... *Kikker mot nord...* ![]() Ha en fin helg forumister ![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God midt på dagen fra sentrum.
Her er det straks helg, bare få unna litt mail og diverse gjøremål før det bærer at sted til skogs for fisking, båling, skråling og kanskje en ørretmiddag. Blitt alt for lite av det dette året så gleder meg som bare det! God helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra ABQ!
Det ble jammen et bittelite Scanairtreff ved bagasjebåndet på ABQ igår kveld! Undertegnede kom inn fra PHX omtrent samtidig som SQ777 kom inn fra ATL ![]() ![]() Nå venter snart 3 flighter som skal resultere i ankomst OSL i 12-tiden lørdag. Ha en fin fredag alle sammen!
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Kom på jobb i morges så sa det PANG. Makan til arbeidsdag, rene ragnarok. Nå er jeg hjemme og helgefri står for døren. Kottis i kveld og pizza i morgen med en haug
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredagsmorgen | Hickok | Flyforum | 22 | 25-11-2011 20:27 |
God fredagsmorgen | Someone | Flyforum | 22 | 03-07-2010 10:49 |
God Fredagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 34 | 20-02-2009 21:20 |
God fredagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 17 | 07-12-2007 22:01 |
God fredagsmorgen | FBU 4EVER | Flyforum | 19 | 20-10-2007 10:50 |