![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Det begynner så smått å dra seg mot en ny dag. Natten har man tilbrakt på jobb. En vakt som har passert uten nevneverdige fiksfakserier. Ser fram mot å krype til køys om halvannen time. Skal bli skjønt. I kveld skal man se og høre de eminente rockerne i Biffy Clyro på Folken....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var man kommet til dag nr 2 denne uken, tirsdag! I dag slapp man å ta bussen, da man fikk hentet en bilen på verksted i går. Litt "innkjøring" må bilen få igjen, men men... Vel, møter halve dagen i dag og, og masse småting som skal unnagjøres og sees på. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#3 |
Browncoat
|
![]()
Morgen fra Tananger, dessverre ikke en god en
![]() Ikke helt i form, men man får nå yte så godt man kan... Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Lurer fortsatt på hva som skjedde i går da jeg ved hjelp av rå kvinnelist ble lurt med til Ikea og etterpå ble satt i arbeid med å skru møbler. Vanlig dag på jobb idag og etter planen skal kjøkkenet bli ferdig idag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen i en forsiktig grålysning i Groruddalen.
Blir en lang dag i dag, med korøving på sluttenav dagen ![]()
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Regn og ruskevær. Kom meg til kontoret, og er over oppgåvene. Blir sannsynlegvis montering av nokre lys i heimen i ettermiddag ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Trondheim #2
Straks på vei ut til skolen, for litt faglig input. I morgen er det endelig en tur hjem te Særp, det skal blir gøtt vet jeg ![]() Været er som Zico nevner, ikke stort og rope hurra for, men det gjelder vel bare og kle seg riktig... baah Ha en flott dag
![]() |
#8 |
Newcomer
|
![]()
God morgen godtfolk!
Her i Guovdageidnu er det igjen blitt snøfritt og +1 grad. I dag kommer det igjen til å stryke med noen hundre reinsdyr. Håper de ikke sender for mange til de evige marker, slik at julenissen må begynne med fridagskjøp for å holde regulariteten i jula! Til helgen er det endelig tilbake til gode gamle Oslo. Ha en flott dag alle sammen! Hilsen Eric |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes. Her ser det ut til at forkjølelsen er på hell. Egg og bacon om et øyeblikk, og så avreise til Brandbu. Lenge siden nå, minst to uker. Imorgen er det tre-års dagsfeiring på Baltazar. Det blir topp.
Ha en fin dag.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mornings fra Majorstua! Her er man i gang med dagens dont. Ellers gleder jeg meg til å ta fatt på Dagbladet for å få innsikt i Einar Gelius' sexliv.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Glemte forresten å nevne at idag er det 25 år på dagen at AHA klatret til topps på amerikanske hitlister med "Take On Me". Da blir det CD'en "Hunting Hi and Low" i CD-veksleren på vei til Brandbu.
Forøvrig 25 år siden at unge, lovende drev på med å gjøre seg varm i trøya på DC-9. Sete 0B. ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala!
Regn regn regn. Men vad gör det när man sitter hemma med näsan i böckerna? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra Kiel!
Her prøver man å slite seg gjennom formiddagen. Smakte på mye rart i går kjenner jeg idag. Akk ja! Arbeta jävlar! I døden kan ni hvila! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen!
Bare to uker til avreise til Star Mega DO II i dag! Dagen skal brukes på kontoret, forhåpentligvis ikke en alt for lang dag. Ønsker alle en fin tirsdag!
![]() |
#15 |
777 ''Simply the best!''
|
![]()
God tirsdag alle forumister!
Mot alle odds har jeg bursdag idag! Skal på Tavern på Sverresborg å spise middag i ettermiddag Elers så går ting ganske rolig her. Snakker med en som har vært på Lady Gaga konsert på søndag (NOT a fan) Dagen starta med å pakke opp ukulela som jeg har liggende ved siden av meg. og å spise egg og pølser as requested dagen før. og en varm kopp sjokolade er aldri dumt på morran Ha en fortsatt fi ndag :-D |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Her er det høstvær, igår fikk jeg vannlekkasje fra en radiator, så det er like vått inne som ute.... ![]() Men det er sånn som skjer, fixet nå, må bare tørke opp litt. Bilen blir vinterskodd idag, det er meldt kaldere. Ellers blir det besøk av svogere og smått idag ![]() Ha en strålende dag folks ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag. Lengre tid i bingen for å snu om til natt. Ellers greide X-antall kaier på OSL å bombardere hele bilen i går kveld noe som betyr ny omgang i vaskemaskinen på Esso. Banankassene fylles gradvis opp og jeg ser frem til stort oppmøte av scanairforumister på fredag
![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God ettermiddag.
Er vist bare styr å ha bil. Ikke er den ordentlig værtett og virker som om to lyspærer er gått og jaggu driver den ikke og maser om bensin også. Jaja, har en bekjent som jobber på bensinstasjon så kan låne lyspærer av han for å teste om de faktisk er gått eller om det bare er dårlig kontakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hurra! Ferdig....og det feires med en take-away pizza fra CinCin (Bisletts beste pizza) da fugene ikke er tørre og kjøkkenet ikke kan brukes før imorgen
Før og etter bilde: |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() God ettermiddag fra Oslo.. Da er man endelig hjemme etter dagens arbeid.. Blir straks en tur opp på Storo Storsenter og Clas Ohlson. Forsatt god kveld...
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdags morgen | mcduck | Flyforum | 8 | 07-10-2014 17:28 |
God tirsdags morgen | sirpjalle | Flyforum | 15 | 08-03-2011 19:58 |
God Tirsdags Morgen | sirpjalle | Flyforum | 45 | 15-09-2009 23:09 |
God tirsdags morgen | BSSW | Flyforum | 36 | 25-07-2008 00:11 |
God tirsdags morgen | LCH78 | Flyforum | 21 | 08-08-2007 03:31 |