![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Klokken er alt for tidlig og jeg har ikke engang hørt en gal hane, men er mer eller mindre oppe. Blir å sette nesa mot kjøpesenteret på Romerike så får vi se hva dagen bringer etter hvert, er litt usikker på hvor ferden går
![]() Ha en fin dag!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen....støtter Discus om at det er alt for tidlig. Så snart jeg har hivet i meg resten av frokosten blir det å kjøre å hente modern og fadern for så å avlevere dem på OSL. Deretter er det jobb, jobb og atter jobb. Ingen planer for kvelden foreløpig, men jeg har blitt lurt ut en solskinnsdag før selv om det egentlig frister å kulen litt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Airborne
|
![]()
God "morgen" fra NC, her er det snart sengetid! Opp i morgen tidlig, for aa kjoere til flyplassen og bruke dagen i hangaren, men ikke uten et stop paa Dunkin' foerst. Ha en fin dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Siste arbeidsdag denne uka. Kjerringa og ungene kommer hjem i dag, så da er det slutt på rolige og støyfrie dager ![]() Vel. ha en fin dag og en god helg forumister! ![]()
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Då er det like før helga brakar laus. Det er planlagt kino med Istid 3 i kveld, god heimelaga pizza står også på programmet ![]() Ha ein flott dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God fredag fra Luftoperativt Inspektorat, på 137' Luftving! =)
"Sjefen" og kollegaer er på ferie, og jeg er alene på kontoret *jippii!!! - kommer sent og går tidlig* ![]() Ser for meg at jeg tidlig setter nesen mot Maura i helgen, hvor jeg faktisk ikke har noen konkrete planer. Ser frem til neste tirsdag når jeg skal fly et fælt flyselskap mellom to flyplasser jeg ikke har flydd fra/til før. ![]() Ha en trivelig helg folkens! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Her har man vært på jobb en stund allerede. Litt å pusle med i dag også, men bare 1 uke igjen til neste flytur, så man kan ikke klage ![]() Hvis Posten er i rute så får jeg 2gb RAM-brikken fra Komplett til min Asus EEE. Så da blir det vel å installere den etter jobb. Ellers får vi se hva dagen bringer. Ha en fin fredag alle sammen!
![]() |
#8 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God morgen fra sommer-sørlandet! Her skinner solen og det er nesten ikke vind. M.a.o. en perfekt dag for å sitte inne på kontoret! ![]() Og ikke nok med det! Det blir jobbing fra 20 til 04 i tillegg! Og i morgen kommer regnværet for fulle mugger! ER DET RART AT JEG DRIKKER???? ![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen! Det er til og med ok å drikke i parken nå, selv om det er ulovlig, sier politiet. Morsomt dèt. Blir vel en liten tur i parken før jobben, som jeg ikke skal på før kl 16. Siste kveldsvakt på en stund.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Lang sovemorgen.
Nå venter en kjapp lunsj før et møte kl. 14 i Sætre. Ettermiddagen håper jeg går med til å snekre noen lister som har ligget og ropt på meg i en uke eller to. Eller jeg blir sittende på balkongen i 3. etasje og cooler'n med noe godt i glasset og på tallerkenen. Det er tross alt fredag for meg også!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag fra Skei! Her er det ganske ustabilt i været, og ungene skal på badetur til Jorekstad. Ingen bading for min del i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Egersund
Her er man klar for å ta turen ut i verden og innsjekk er gjort. Om 24 timer sitter jeg på et fly på vei til et land jeg ikke har vært i før... 18F er valgt på første leg, men håper å få bytte det til 17A eller F når jeg kommer til flyplassen i natt... Anyway, ha en fin dag forumister ![]() BTW, prøver på Live-TR så følg med på hvor reisen går ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus/Tananger,
Flott vær her over idag, det blir å skeie ut tidlig fra jobb idag og nyte sommeren med god mat og drikke på terrassen. Medbrakt vin fra Provence skal nytes til god mat. Ha en fin dag og god helg alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta! Her er jeg for det meste ferdig med utpakking og har en maskin med skittentøy i full gang.
Oppimot 30, grått og trist og det ser ut som det skal bli littbommelibom og nedbør i løpet av ettermiddagen. Turen hjem gikk forholdsvis greit. Ble bakerste rad på Delta's 767 fra ARN i går, men var ellers en grei tur. Selv om den gamle damen er slitt, er de gamle setene relativt komfortable. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God kveld
Her har man offisielt startet ferie. Men må innom kontoret og avlsutte noen saker i løpet av helgen. Men hva gjør vel det når man kan holde seg unna i to uker. Så får en bare håpe at abstinensene av jetfuel ikke blir for kraftige. DagJ: Da har noen kolleger av meg holdt av 11ABC til dere i morgen. God tur. God helg. S |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredagsmorgen | Hickok | Flyforum | 22 | 25-11-2011 20:27 |
God fredagsmorgen | Someone | Flyforum | 22 | 03-07-2010 10:49 |
God Fredagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 34 | 20-02-2009 21:20 |
God fredagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 17 | 07-12-2007 22:01 |