![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det naremer seg slutten paa ukesoppholdet her langt borte. Frokosten er inntatt, eller iallefall det som var spiselig. Det er saa faa gjester her paa huset at ostefatet blir servert 3-4 dager paa rad uten paafyll. I morges var det ren gul og svett pergament som prydet fatet. Skinka? Same shit, bare at den var graa. Det koster "bare" RMB 136.50 med SAS-rabatt, saa en skal ikke klage. Eggeroera var spisendes dog. Broedet til dels spisendes. Skal bli godt og reise hjem imorgen.
Men idag er det besoek hos frisoeren. 10 minutter med hodebunnsmassasje og sjamponering, saa haarvask og toerking, foer klipp, ansikts-, nakke og skuldermassasje. RMB 30.00, noe som skulle tilsvare litt i underkant av NOK29.00. Hjemme i Norge vill klipp alene koste 250.00. Noe lunsj kan det vel tenkes at det blir, foer det blir samling i kveld til en avsluttende middag. Ha en fin dag.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Harstad. En influensa holder meg våken med gjevne mellomrom, så alle planer for helgen er gått i grus. Trøsten for være at jeg har fått tid til å planlegge en tur til Dubai i mars.
Ha en fortreffelig dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
G'aften fra Omaha, Nebraska. Plussgrader i kveld, faktisk og middagen med kunden ble en suksess. En stoerre kontrakt fikk klarsignalet foer biffen var paa bordet, saa ingen vits aa stikke til kunden i morra formiddag.
Saa da er det bare aa pelle seg hjem til sjikago i morra tidlig naar man staar opp, tidlig helg med andre ord |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'aften fra Obamaland! Her har jeg reformattert hjemme-laptop'en, endelig fått wi-fi'en til å virke og så er det bare å håpe at lydkort og video virker så guttungen kan spille Wii med kompisen på Bainbridge Island med innlagt videokonferanse ...
Men først skal SP3 installeres .... og så får vi håpe at jeg også får importert mailboksen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad fredag... Dagen er nesten 2 timer lenger/lysere og det er jo til å bli glad av. Ingen planer i dag - det vil si fri!!! Ha en herlig fridag eller fredag du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God fredag!! Endelig snart fredags/lønningspils igjen. Kanksje rekker man også en whisky før man rusler hjem? God helg til alle!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus! Ble en smule senere morgen i dag en det jeg ønsket
![]() Kaffen er på pulten, forumet skal leses før jeg begynner på viktigere ting. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Moooo (hvilken ku var det som ga denne plassen navn, egentlig?). Morgenens statusmøter er unnagjort, nå skal det gjøres en del papirarbeid og om kun 7 timer er det helg!
![]() Ha en fin dag med Scanair Forum! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Tidlig opp i dag og gråt ikke. Sønnen er sendt avgårde med ferske baguetter i sekken. Når gutta er i den alderen (15) spiser de gjerne opp et helt brød om så er. Nå er det bare å hive innpå litt mer kaffe, så til byen for å kapre billetter OSL-CGK-OSL. Deretter blir det kveldsvakt på OSL. Ha en trivelig "fredda".
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Morgenstund i soloppgang på Skøyen.
Ser frem i mot helg - og gla`aften på Plah i morgen med gode venner. T-64 til avreise |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. På plass på kontoret og her er alle nødvendige programmer startet. Blir også å drive litt "forskning" idag, itillegg til å samle flere underskrifter til Eurobonus kampanjen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra MJF, for siste gang på veldig lenge
![]() Litt rart og kanskje litt vemodig, men utrolig godt også! Har hatt fire spennende år her på flyplassen, men ser virkelig fram til å ta fatt på nye utfordringer. Vet jeg får en meget interessant jobb hos Odd ![]() Vel, det er ca 6 minus utenfor vinduet, jeg har et stort kaffekrus ved min side og ca 6 timer igjen på jobb! Heldigvis er det frihelg, og vi har planlagt mye god mat og drikke i godt og hyggelig lag. Alltid hyggelig! E!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Go morn fra Gardermoen hvor det skal flyttes lokaler idag - skal bli godt å komme bort fra denne bunker'n og opp i fjerde etasje med god utsikt!
![]() Tåka kommer ned og den fryser, kjempetrivelig.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Lykke til med nye fasiliteter, det trengte dere.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra OSL!
Full fart på lasern her i dag, holder på med en 1/4" ratchet wrench akkurat nå - blir stilig med merking på krom! Senere i dag er det avslutning for nok en kollega som forlater oss, er ikke mange ukene før også jeg skal ha avslutningskake.. ![]() Monterte nye støtdempere på bilen min i går - Sachs Advantage (i kombinasjon med Weitech 30mm senkefjærer), og nå føler jeg at jeg har truffet balansen mellom stivhet og komfort! Skal kun skifte krengningstagene over til Eibach sitt kit nå - så kan jeg glede meg til å få på 225/40R18 dekkene, så blir bilen morro å kjøre igjen! ![]() I ettermiddag skal jeg fortsette på trip-reporten fra SEA/SXM - tar lang tid dette .. masse bilder.. Ha en super dag folkens! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Sol på Skøyen????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Gutten er levert i barnehagen og kona er på jobb - tiden skal benyttes til å se etter jobb. Sitter pt uten jobb og det er ikke alltid like lett å holde fokus.
Har noen tips så mottas disse med takk ![]() Go' helg.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God dag litt ute i arbeidsdagen. Grått ute, varmt inne, kaffen sånn midt på treet. Blir ski og sol og kaldt i helgen. Ha en fin fredag og god helg!
![]() |
#20 |
N/A
|
![]()
Huff... Det er en sånn fredag igjen....
Friuka er over, så nå venter 5 arbeidsdager. At det er lønningsdag idag hjelper jo selvsagt da.. ![]() Ei uke igjen til det årlige Kiel-cruiset er det også... Håper på drittvær, men ikke ille nok til en kansellering, akkurat som sist gang. Storkoser meg nemlig når det sjøer såpass at glasset ikke kan settes på bordet... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredagsmorgen | Hickok | Flyforum | 22 | 25-11-2011 20:27 |
God fredagsmorgen | Someone | Flyforum | 22 | 03-07-2010 10:49 |
God Fredagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 34 | 20-02-2009 21:20 |
God fredagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 17 | 07-12-2007 22:01 |