![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Vertshuset Røros. Klar for langåpent kontor i dag - snart i gang og er vel ikke tilbake her på Vertshuset før i 23-tiden… Frifredag i morgen og det kan man jo glede seg over i hele dag:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her er gluggene akkurat åpnet og det er bare å slå beina i dørken og komme i gang med dagens oppgaver. Det blir heldags teams møte, men må dessverre ut til gamlekontoret på Sola for å gjennomføre dette da det må jobbes på andre plattformer parallelt.
Så ha en glitrende flott torsdag rundt om kring! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Hjemme med sykt barn i dag, dog ikke verre enn at vi kan dra ut å jakte kanelbolle etterpå. Dessuten må jeg hjelpe resten med å pakke, så de kan sendes til fjells i morgen, men jeg drar på blåtur. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra bortekontoret. Deilig svømmetur i dag tidlig også - deilig å lade opp litt etter noen svært lange dager på bortekontoret - Mulig jeg jobber internationalt, men 07.30 til 18.30 blir mye Teams og Windows.
Observerer at fotgjengerene i Bærum er like suicidale som de fra de mer brokete delene av hovedstaden. Det å løpe foran biler uten refleks i høstmørket fordi "bilen får jo skylden" synes jeg heller mot Darwin.. I dag var det kun to elektriske biler som ga på for å "ta meg" i rundkjøringen. Sier det igjen.. Jeg har ingenting i norsk trafikk å gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra OSL. SSSS på boardingpass forklarer kanskje alle "computer says no" på forsøk på egen innsjekk. Snart Plussness class til CPH før over dammen til New Jersey i biz. Tror dog vi ikke blir så lenge der før man setter kursen mot New York
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God dag fra Prærien. Gjemmekontorering i dag for å få ting litt unna, men folk finner meg visst på Teams siden jeg har glemt å sette på "appear away". Kjenner kroppen trenger en treningsøkt i løpet av dagen også. Så er det jo Trippeltrumf også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Fjerde dagen med HAZOP i prosjektet , intensivt arbeid , men nødvendig. 30 mann hvorav noen på Teams er ingen kjedelig affære! Vel , slik går nå dagene. I kveld er det tid for ukas trim på hesteryggen et par timer. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra Kongsberg. Grå og trist dag her med litt regn i luften. Formen kjennes fin ut i dag heldigvis. Jeg har også fått booket meg en liten tur. Forløpig blir det i nærområdet og ikke noe flyturer i Europa. Planen er at om torsdag om to uker tar kona og meg båten til Strømstad og overnatter en natt der. Dagen etter kjører vi mot Østfold og tar en natt i Sarsborg hvor vi også tenker å besøke noen venner. Så er det bare å krysse fingrene for at vi får dette til.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God formiddag fra Oslo. Får nok komme meg ut en tur i dag og selv om været ikke er all verden. Det er fin terapi når hodet ikke fungerer helt som det skal. Ja Flyprat er forsåvidt også det. Skjedd litt ting i det siste som jeg ikke ønsker å gå så dypt innpå, men jeg får vel komme meg over det her og. Har måttet beklage tiil en dei i det siste at jeg har vært treg med å svare på ting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Strålende torsdag fra Johannesburg. Frokost på verandaen i stad og nå skal vi ut og rusle litt og se oss rundt på området.
![]() Er utrolig flott her altså og veldig god mat. Litt strømbrudd i ny og ne, men det hadde jo på Lillestrøm i natt også. Ha en ekstra best torsdag
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God middag fra restaurant Den Gyldne Måke på det store kvadratiske(?) kjøpesenteret i Sandnes. Bilen er på eu-kontroll i nabolaget så da ble det en tur hit i mellomtiden. Dersom nevnte kontroll ikke avdekker noe meget dramatisk setter man direkte kurs mot østlige trakter etterpå. Vel østover skal man okke som. Men jeg har jo mest lyst å kjøre nevnte bil da. Priusen til kona kan godt bli stående hjemme. Vel vel. Ha en fin torsdag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() Vi tok ikke særlig bilder liksom. Det er jo så mange Lufthansa First trip reports her allerede så jeg tenkte ikke på det. Men høydepunktet var vel effektiviteten og elegansen med FCT når vi reiste fra Frankfurt. Overnattet der. Og nylaget eggerøre før landing. Pluss så klart at vi kunne sitte overfor hverandre og spise fra samme bordet. Det er jo litt kos. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() EDIT: Dæven... i retrospekt tok jeg en hel del bilder. Sånn når man tenker på det. ![]()
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 13-10-2022 at 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag i kanselleringens tegn. Tikket inn en BA-kansellering på longhaul senere i høst, og det er jo rimelig krise når LHR-OSL er på minimum.
Så tikket det inn en ny kansellering i dag på BA767 pga noen tåkedotter på morgenkvisten i London så da blir det hvertfall 4 timer forsinket avreise på ny flight. Hva mer kan gå galt? Ufrivillig nedgradering kan jeg ikke får jeg er allerede i ET. Skal se vi får en jordfeil på Kløfta mens vi er i Romeriksporten eller noe. Får håpe det blir så trangt hos BA at de trenger meg foran gardina i kveld...
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
G’moorgen! Vått og mildt, men fint her på terrassen likevel. Første regn på nesten en måned, så det trengtes .. Litt bonusbuldring ble det også.
Ingen Teams-problemer her, det er fordelen med å jobbe på andre tider enn resten av gjengen. Merker imidlertid at jeg trenger å få logget pc’en min på firmanettverket. Kommer litt rare meldinger som IT må stagge. Og de jobber jo heller ikke mine tider. Sånt var lettere da Wias var Wias .. Blir ihvertfall en kjapp tur over om et par uker. Tenkte å ta KLM på hjemturen, men ser at morgenkjerra fra OSL generelt er sein, så da blir det litt mye risikosport med kort connection …. Med 907 er jo også koselig. Og så får jeg sove litt ekstra. Kaffekoppen er fylt .. noen irske vanngutter kveder på radioen .. livet er ålreit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fine bilder Fnate. Irriterer meg litt over at Lufthansa har bytta øl fra Warsteiner til Becks. Hva er det for no tull liksom. Noen som vet når det byttet skjedde?
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tipp topp torsdag | EB | Flyforum | 8 | 13-08-2020 15:32 |
Tipp topp torsdag | EB | Flyforum | 12 | 11-04-2019 22:06 |
Tipp topp torsdag:-) | EB | Flyforum | 11 | 23-11-2017 20:49 |