![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for litt hjemmekontorering før kursen settes mot Gøteborg. Skal blir helt greit med noen dager fri nå. Ha en bra torsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Kjølig temperatur, men later til at det blir nok en flott dag. Straks ut døren for litt innsats i kommunal regi, før det blir hjem i ettermiddag. Påskeferien er utsatt til i morgen ca klokken 10.00, da man har tatt på seg en liten innsats på renhold i morgentimene i morgen. Ellers i dag satses det på minst mulig action, men en treningsøkt burde vel være innafor. En fortreffelig en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad stasjon, straks kommer det et stykk L1. I kveld må det pakkes litt, og før den den skal det vel bygges litt lego med eldstemann også. Men først jobb. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim. Litt kjølig her, men det går vel over i løpet av dagen.
Påskefri er godkjent (må fremdeles venne meg til at jeg må be om godkjenning og ikke bare skrive i kalenderen at jeg ikke er på jobb). Så, bare i dag og i morgen igjen og så blir det masse fri! Ha en flott dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra uttabys. Et par ganske artige ispartier ned kjerrevegen i dag tidlig uten noen større uhell.
I dag er det date med mor som begynner med ca 250 brisne shipping-menn etterfulgt av frotsing på gode gamle favoritten Dinner. Denne uken gikk fort.. Virkelig fort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Buenos dias amigos fra Barcelona. Er nå på flyplassen klar til å fly med SK 4686 hjem til OSL. Kun 1 natt i Barcelona, men det har vært hyggelig. Mye med denne byen jeg misliker, men også mye som er fascinerende: cafélivet, bra hotellutvalg og forholdsvis gunstige priser. Fikk klippet meg igår hos en skikkelig barberer til halve prisen av hva den barbersjappa jeg vanligvis bruker der hjemme. Tiltross for at dette er en storby ganske sentralt plassert i Europa, er det påfallende mange som ikke behersker engelsk. Heldigvis har jeg fått frisket opp spansken ganske bra nå, så jeg får det jeg vil ha og kommer meg dit jeg skal.
Nå hjem å vaske klær, gjennopplive plantene og så litt jobb før nye reiser! Ha en fin dag! Last edited by FBI2012; 11-04-2019 at 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
Sawasde krav fra Krabi International airport.
Sitter på Royal Silc lounge på flyplassen i Krabi etter ei vidunderlig uke på Koh Lanta med nydelig mat og et herlig folkeslag. Nå venter 4 netter i Pattaya hvor det skal feires litt sungkran før årets Thailandferie går videre mot en en hittil ukjent destinasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
‘Moorgen! Sommeren har virkelig slått til for fullt nå. 28 grader i går og ser ut til å bli det samme i dag. Pollenet ligger tykt, og så noen bilder fra Raleigh i går hvor en grønn sky lå over byen.
Snart halvveis i arbeidsuken. Ser frem mot en lugn tredagers før påskehælvetet slår til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Eftan frå Trondheim. Har vel gått i MAX-fella (prøvd å sjå kor lang ein strikk er), og har dermed blitt dugeleg "grounded". Så det er vel snart tre veker sidan eg var på jobb sist, og fleire veker blir det. Det er lite i verden som kjem uten ein god pris.
Snart lite sørover med bil i påska. Og så hytta. Det skal bli bra!!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Apr 2014
|
![]()
Vræææææææl!!! Bak gardina er ikke ment for Fnat eller personfnatsport.
Makan!!!! Det er masse folk her liksom. Ingen har med brus til meg. HVORFOR ER DE HER DAAAAAAA? Hjælp ![]() Sent fra min SM-G955F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Dag fra LHR. Etter hvert blir det klart at urimelige Alex Cruz mener vi må betale for klassen vi reiser i. MAKAN!!!!
Før var det utenkelig med en GGL i "plus" og halvveis utenkelig med en Fnat i C. Vi hadde skuffer av pysjamaser til Mia. Men nå... nå får vi visst det vi betaler for. Fair nok. Neste langtur er med Air Fnatsk, og der får ihvertfall Pellefanten råkkestjerne behandling. Ha en fin en
![]() |
#12 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hoy eftan fra Stavanger. Sola skinner og det glimter av vår, på solsiden iallfall. Vert en tur utom gamle kontoret på Sola for litt hobbyjobbing. Så måtte bilen leveres på verksted, og jeg ble fotgjenger. Glemte faktisk å sjekke om de tok amex, nå bare håper en på at de får den ferdig før påsken.
Ha en glitrende flott aften ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Bedre ettermiddag fra den lille bokhandelen med flyselskap ! Good times - bokhandelen er fornøyd med leveransen og har lagt til en kontrakt for et år, det førte til en hyggelig bonus til meg - nesten nok til en FnatMobil med motor !
Det blir ikke akkurat påske fri her, lange dager, men veldig morsomt.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tipp topp torsdag | EB | Flyforum | 8 | 06-12-2018 15:58 |
Tipp topp torsdag | EB | Flyforum | 16 | 21-09-2018 08:54 |
Tipp topp torsdag | EB | Flyforum | 11 | 09-08-2018 13:49 |
Tipp topp torsdag | EB | Flyforum | 13 | 28-06-2018 18:03 |
Tipp topp torsdag:-) | EB | Flyforum | 23 | 03-11-2017 07:34 |