![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Med en Nespresso i koppen skal fredagen sparkes i gang. Klar for litt hjemmekontor før det blir lunsj med kunder i Asker. Ha en bra fredag der du er også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja, det var da endelig på tide med Fredag, idag står den på jobsamtale :-)
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Oslo lufthavn!
Var skikkelig lur og ordnet meg rom på SAS-hotellet for å våkne frisk og rask etter en god og lang natts søvn. Hadde det ikke vært så hyggelig i baren, ville det antagelig fremstått som en genial plan. Meeeen, altså...06.30 kommer neppe til å bli stam-flighten, for å si det sånn ![]() Feiende flott fredag! ![]()
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra SVG hvor SK nå 06:30 skal stå for turen til BGO hvor det skal jobbes helg.
Blir neppe stamflighten her heller, men det var nå bedre ennå reise opp i går kveld. Ha en glitrende flott helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
God fredags morgen fra L21, og Toget kom 1 minutt før det skulle ha kommet
![]() ![]() Og Martin jeg har reist med NSB i veeeldig mange år, og jeg savner NSB navnet. Men, bare gi meg litt tid så kommer jeg etter ![]() Ha en fin fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Vy L12. Første dag på kontoret denne uken. Resten av uka har vært på farten. Både TOS, MQN og OSL har vært besøkt denne uka.
Snart helg, kjenner det skal bli godt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra L1, spennende å se om BaneNOR for første gang denne uka klarer å stille med fungerende infrastruktur. Heldigvis for meg har det ikke hatt større konsekvenser enn at vi slapp sightseeing via Blommenholm, Høvik og Stabekk. Utenom i går. Da tok det en halvtime ekstra å komme seg på jobb
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra BGO. Skulle vært med WF405 nå, men det ble ikke noe av. Dermed blir det SK246 i stedet, og tog til Torp. Kjempegøy. Mangler bare signalfeil i Oslo nå...
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Juan les Pins. Siste espresso før det må pakkes ferdig og vi må komme oss til NCE. SK4704 hjem nå i dag. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Makan fra t-banen. Straks helg, men først litt kontor og så innvielse av enda en ny kollega.
I går var det bråk i garasjen på borettslaget og det var full fest i heimen. Som formannsassistent fikk Fnate omsider bruk for supernøkkelen sin til "bunkeren". Jeg fikk romstere med det avanserte overvåkningssystemet. Jomfrua fikk ha CSI fra virkeligheten og Frk Grissom løste saken. En stor dag i den lille leiligheten. Ha en fin en
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ble, for andre gang på en måned, oppgradert. Hvis jeg fikk en krone for hver gang det skjer med KLM innen Europa, hadde jeg muligens hatt en femmer nå.
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Da er jeg på L21 på Lysaker.
Jeg håper at Elefanten og Fnate får noe annet en bare lefser i helgen ![]() Ha en god helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra OSL. 1A og B ble besatt på SK214 og snart er det videre til sydligere strøk og årets første ferie. Ser frem til en uke med sol og øl. Ha en fjong helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen! Snart i gang med ukas siste økt. Kaffekoppen er full, SiriusXM Deep Tracks surrer i bakgrunnen, bikkjene er i gang med å installere seg .. alt er ved det normale.
Har latt en del hagearbeide 'samle seg opp' de siste ukene, så må nok ta en gufselig økt i mgen hvis det skal bli fred i heimen. Busker skal klippes, gjerde må repareres, hus og skur må spyles .. for å nevne noe. Velvel - prisen å betale for å bo på landet. Så har jeg ihvertfall en unnskyldning for å sende kona og guttunge på sykebesøk uten meg. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God stressdag fra jobben.
Nok å gjøre på, litt for få folk til å gjøre det. Heldigvis bare timer igjen til en ukes ferie, selv om jeg angrer bittelittegrann på at jeg har booket meg til å rekke en avgang fra OSL allerede i 13-tiden i morgen. Kunne godt tenkt meg å slappet av en dag eller to før man skulle ut på tur. Litt skuffet men samtidig smått imponert over at jeg ikke rakk å skaffe billett til avskjedskonserten til Vazelina Bilopphøggers. Utsolgt Spektrum på 3-4 minutter (dog en sannhet med litt modifikasjoner) er egentlig ganske imponerende. Fikk dog skaffet billetter på første rad på ekstrakonserten, så jeg gråter ikke. Ikke pga. Vazelina Bilopphøggers, i hvertfall. *sniff sniff*. Jepp, lukter overtid. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Snillfjord.
![]() Hvor regnet kommer vannrett i gjennom lufta og vinden har tatt livet av et par potteplanter. Nåvel, inne-dag for de med både to og fire bein her, litt triveligere innendørs allikevel. Støvsugeren har fått ytt sitt bidrag før helgen, så her blir det bare avslapping ut dagen. Har egentlig litt ymse som skulle vært gjort utendørs, men søndagen lover greit vær, så det får vente til da. En fortsatt god en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Bare en generell MAKAN
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det er noe som skjer i Atlanta.
Jeg finner ikke noe post om det: Flight 2353 from Atlanta to Fort Lauderdale FL? Delta Air Lines?? Kansje LN-MOW har mer info. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 13 | 31-08-2018 19:18 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 18 | 21-02-2014 17:31 |
Endelig fredag! | Twin Otter | Flyforum | 23 | 10-09-2011 18:35 |
Endelig fredag! | EB | Flyforum | 15 | 25-09-2009 15:08 |