![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Clarion Admiral i Bergen...Bergen sitt svar på The Thief:-) Nå venter Kjos&Co med frokost på andre siden av Vågen - På Radisson Blu Royal. Ha en herlig helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Hvitt og pent utenfor her i hovedstaden etter nattens snøfall. Møte på Prærien i går, så da får jeg heller inta den gamle plassen min som fortsatt er ledig. Ikke har jeg bil i dag heller, så da frister det lite med Skogen. Hjemmelaget pizza "someone-style" og en behagelig stilling i sofaen venter i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Mornings fra Oslo - jettlaggen slo kraftig inn i går kveld så det ble tidlig i sengs, men tilsvarende tidlig opp. Var fullt opplagt kl 05, men lå i senga og bare slappet av til 07, får vel prøve å søke nytt pass tenker jeg - selv om det ikke er reise umiddelbart til utlandet (les før påske) som står på tapetet er det veldig greit med gyldig pass så like greit å ta det med en gang. Helgen blir av det rolige slaget - med muligens en skitur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim, frå rute 3 til byn. Krangle nakke og feberunge i natt -> passe opplagt i dag. Kvelden går nok med til montering av kjøkken "håpar" eg. Har hatt ganske lite reiselyst i det siste, kanskje den kjem tilbake med lyset. Ha ein bra dag, alle!
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Morn fra Trondheim # 2
Herlig start på dagen med to meget opplagte og snille småttiser(oppgradert fra djevlefrø idag) ![]() Rolig dag forventes,venter spent på resultatet etter at jeg gikk bananas på Spar igår og innhandlet 25%-varer for laaangt over budsjettert.... ![]() Ønsker alle en strålende fredag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Tjohei!
180 gjester, 3 dager i Riga, god helg, god bedring og alt det der... Send Paracet på mandag! NAS direkte om et par timer, BT og SK hjem søndag.... Huff dette blir en hard helg.. ![]() ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen.. Her er det solstol og flyblader i hagen som gjelder i dag. Litt "plied lice" med skalldyr skal snart nytes. Kvelden blir meget rolig med spekemat og spanske gamle druer.
Nyt helgen da vel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Guten morgen fra tbanen. Bursdagsfest i kveld.
Gikk amok på polet igår da jeg fant både Chateau Mussar og Ægir IPA. Sistnevnte måtte jeg prøve en av og den er sååååå god. Mussaren ryker i kjellern til en dag jeg har råd til matchende løvbiff. Ha en fin dag
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske!
I dag kan vi gratulere Hans Majestet Kong Harald med 77 års dagen! Still going strong! Flaggene er allerede gått til topps. Deilig med fredag. Gleder meg til å sove lenge i morgen tidlig ja. Og kanskje et glass øl i aften. Satser på tradisjonell taco-fredag her. God helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Gratulerer til majesteten! Kjekt med kongehus. Kveldsvakt med hjemmekontor gir gode muligheter for hjemmetjeneste med litt småpakking. Tror jaggu jeg setter en Nøgne Ø IPA i kjøleskapet, så den er passe kald til etter vakten. God fredag!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
|
![]()
Hyggelig å høre at det er flere som har fått sansen for Chatau Musar. En av mine favoritter innen rødvin. Fattern humret godt da han fikk vite det var vin fra Libanon. Rødvin med granatsplinter som han lattermildt kaller den.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag/ettermiddag fra Forus,
Her over i sørvest har været blitt noe bedre enn igår. Det blåste rimelig friskt en periode igår ettermiddag/kveld. Håpet er at været roer slik at det omsider lar seg gjøre å ta en tur til fjells imorgen og søndag for å gå på ski. Et par oppgaver til må sluttføres og så er det helg igjen. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Ellers savner jeg EBs vintips! Last edited by AirbusTrond; 21-02-2014 at 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag, kommet hager og lass med snø, men nå kom plussgradene så da blir det vel atter en dag med slush
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Browncoat
|
![]()
Guud day fra Tananger
Her er man endelig ferdig etter ca 2 uker med testing av utstyr, bare pakking og papirarbeid igjen. Skal bli herlig med helg nå kjenner jeg. Offshore neste uke, som man gleder seg litt til. Greit å komme seg ut av "kontoret" innimellom. Som OJB nevnte så er det stillere her i dag. Ikke regner det heller, enn så lenge i hvert fall. Ha en fin dag, og helg, forumister ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Så det er det som skal til for å lage skikkelig IT infrastruktur?
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ja, det hender en og annen god tanke blir født der ja.
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Klepp. 3 uker med "adresse: ukjent" nærmer seg slutten, og i morgen skal flyttelasset til nytt bosted. Etter 3 herlige og lærerike uker i ny jobb er det nå 2 uker fri, og de 2 ukene skal blant annet benyttes til å se etter helg- og sommerjobb så jeg får noe å gjøre i de periodene det ikke er aktivitet på min mye jobb...
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig fredag... | EB | Flyforum | 27 | 20-11-2018 22:18 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 31 | 21-07-2018 07:11 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 29 | 05-10-2009 19:25 |
Endelig fredag! | EB | Flyforum | 15 | 25-09-2009 15:08 |
Endelig fredag - endelig pinse! | EB | Flyforum | 25 | 12-05-2008 14:06 |