![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Godmorgen fra Ris. Stille og rolig - bare lyden av dagens første produksjon a kaffe. Morgentrening før det blir en rolig formiddag hjemme. Bursdagsfeiring hos opphavet i kveld. Hurra
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra et morgenstille Lillestrøm. Hva er vel bedre enn morgenen? Rolig overalt og kaffe i koppen.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Etter frokost blir det å parkere eldstemann hos de gamle til i morgen, mens jeg har planer om en lengre skitur med en kamerat. Samtidig skal da være noe fra Strøm-Larsen til middag i posene fra kolonial som dukker opp senere i dag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Fortsatt blå grader på stokken her, men metrolygen har lovet både blå og røde grader med innslag av regn i morgen. Det blir nok festelig. Her er det invitert på storfrokost i dag, innrykk ved 10-tiden.
Ha en bra lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God formiddag fra Toulouse. Skal se litt av byen etter hotellfrokost før jeg rømmer til Carcassonne for å slippe unna skyene med tåregass som er varslet i ettermiddag. Butikker i sentrum har begynt protestere mot protestene da de får ødelagt både vinduer og omsetning. De setter opp standardiserte røde skilt med "Forretning i fare, til salgs". Har hørt at 46.000 i Frankrike så langt har mistet jobben grunnet knusingen til folk gule vester.
Ha en god en alle som er i roligere deler av verden.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Litt smårufsete etter gårsdagens hyggelige lag... Får kanskje så smått begynne med frokostforberedelser. Egg Benedict på menyen i dag. Ellers blir det litt pusling i heimen. Forberedelse til visning av leilighet neste helg, det blir spennende.
Ha en finfin helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra 22.etg i tårn 3 på Gothia Towers i Gøteborg.
Arvingen skal på Lollo & Bernie-show i Liseberg om et par timer før man setter kursen hjemover. Finfint hotell for både store og små. Ha en fin lørdag!
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Åbevaremegvelsåtidligdeter .... men ingen nåde når man får en våt tunge opp i ansiktet. Nå er imidlertid bikkjene fornøyd, så da kan man fortsette morgenen med. kaffe/frokost/forum osv ...
Fikk endelig nytt tak i går. Fint å få fjernet presenningene, som ikke akkurat var forskjønnende. Innsiden gjenstår, men det er ikke ‘driftskritisk’. 8 grader og tett tåke ute. Skal begynne å regne ved lunchtid, før neste kaldfront kommer sigende. Blah. Fin dag for fotball på tv. Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Lillestrøm. Her lager dundrosaurusen frokost (faktisk). Hun har litt annen døgnrytme enn @EB.
Selv har jeg fått gjort et hatprosjekt, nemlig å bli kvitt juletreet til avfallsdeponiet. Den planen hadde åpenbart ganske mange andre også. Også har jeg fått booket meg en lynvisitt til Chicago for jobb Ha en fin en
![]() |
#10 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Bainbridge hvor årets første jobbreise snart begynner, en snartur til Europa og litt Fnate stil fikk jeg lagt inn et stopp i Oslo (via Helsinki). Ellers blir det aktivitet med booking fingeren før fergen går, 2 dager i Singapore i slutten måneden skal på plass, kombinasjon av strategi (Bonus opptjening) og litt fulle fly vekker frem gamle bestillings kunnskaper.
![]() |
#11 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra sofaen i heimen.
Vært travelt i det siste så det passer godt med sofa tjeneste i dag. Fått booket en tur med QR til BKK. Valgte en rute som eg får flere flytyper og min første WF sin E2. Resten blir med Airbus 330/350/380. CR9 som flyr for SAS er ikke verdt å nevne ![]() Ellers, God Helg. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag! | EB | Flyforum | 11 | 02-02-2019 14:26 |
Glad lørdag:-) | EB | Flyforum | 12 | 27-10-2018 20:38 |
Glad lørdag;-) | EB | Flyforum | 18 | 11-02-2018 01:43 |
Glad lørdag... | EB | Flyforum | 11 | 11-06-2006 01:03 |
Glad lørdag... | EB | Flyforum | 3 | 17-12-2005 12:20 |