![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Vet det er folk som har aksess til mye informasjon her. Jeg prøver finne for 12. januar i år:
-planlagt og faktisk ankomsttid for AF1374 til OSL -faktisk avgangstid for AF1375 fra OSL Fint om noen kan hjelpe meg her. :-)
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Dette sier flightradar, dog kan push back tid være annerledes
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
T a k k. :-)
![]() |
#4 |
一期一会
|
![]()
Om du ser etter avvik så merk;
Scheduled Time Departure (STD) er på FR24 en Gate tid (timetable) og Actual Time Departure (ATD) er en Runway tid (første gangen de mottar signal med økende høyde). Actual gate departure/AOBT vises ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Har noen tips til spektakulære opplevelser i Sveits i januar? | robertaas | Reiseforum | 16 | 18-02-2014 10:08 |
Hjelp! Behøver noen som har tilgang på Swiss sitt innsjekk-system! | sukram | Reiseforum | 0 | 06-06-2013 23:29 |
Hva har man tilgang til fra Kina? (Facebook etc) | PSC TOS | Reiseforum | 10 | 04-10-2010 03:47 |
Har BA Gold tilgang til OSL lounge med gjest, når man reiser med annet selskap? | Brandal | Reiseforum | 6 | 03-06-2010 23:54 |
Hjelp: Noen som har tilgang til SAS sitt bookingsystem? | LN-AØR | Reiseforum | 12 | 27-07-2009 10:37 |