![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Etter at jeg nå har klart å karre til meg nok TP til å oppnå gull-status hos BAEC, lurer jeg på om jeg kan ta en gjest meg i loungen når jeg reiser med et annet selskap? Og kan jeg i det hele tatt bruke en kontrakt-lounge med et non BA boardingkort?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Gratulerer, velkommen i gull-klubben
![]() Pkt 1) Reiser du med non-OW-carrier så får du ikke med gjest i loungen Pkt 2) Loungen på OSL er kontraktslounge, så ikke adgang hvis du ikke flyr med OW (Finnes det unntak? Har ikke hatt behov for å forsøke å snakke meg inn...) http://www.britishairways.com/travel...e/public/en_no Og et par andre ting å huske på: Reiser du longhaul med BA+gull får du tilgang til arrivalsloungen med Y/Y+-billett. SPA-behandling på LHR er også mulig med Y/Y+-bilett på longhaul BA. (Det går ikke helt klart frem alle steder)
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 03-06-2010 at 21:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takker
![]() Var det jeg trodde. Virker ikke som det er så kollosalt med fordeler for gull vs. sølv hos BAEC, med mindre man er basert nær en OW-hub. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Det kommer også litt an på hvor/hvordan man reiser. Tilgang til F-lounge på LHR (bedre mat inkl. bordservering, roligere etc), tigang til AA-flagship-lounge i USA hvis man flyr AA (også innenriks) og en del annet plukk. Så er det vel noe bagasjeregler som er bedre uten at jeg har hatt behov for det.
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da jeg var BA gull, hadde man egen lounge paa innenrikspiren. Reiste vanvittig mye innenlands med SAS og hadde alltid tilgang til den loungen, ogsaa med gjest.
Tidene endrer seg.. Dessverre |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det var loungen innenfor BU-loungen...? Jeg mener også å huske at jeg hadde tilgang til BU-loungen med KL sølv & gull selv om jeg reiste med SK innenlands.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
EB poeng når man reiser med TG? | Nja | Småprat | 2 | 03-10-2012 14:33 |
Hvilke lounger har man tilgang til når man reiser med TG, LH osv? (splittet) | Bizflyer | Reiseforum | 7 | 10-05-2012 15:40 |
Lounge-tilgang når man reiser economy med BA? | Brandal | Reiseforum | 3 | 28-04-2010 19:04 |
Hvilken lounge har man tilgang til på Schiphol med EBG? | gardkarlsen | Reiseforum | 2 | 16-03-2009 00:37 |
«Hva skal man med Taliban når man har slike som dere?» | LN-KOG | Flyforum | 6 | 08-11-2006 18:18 |