![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hei. Sitter og skal søke visum til Australia. I den forbindelse trenger jeg å vite dagen jeg kom til og dro fra England da jeg bodde der i 2006. (Man må fylle ut dette i søkeprosessen). Dersom noen kan sjekke dette, send meg en PM og jeg gir mere info. Takker.
Last edited by LN-AØR; 26-07-2009 at 00:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hadde du EB-kort finner du det på EB-sidene dine hos SAS hvis du blar bakover. (Eller rettere sagt, hadde du EB kort den gangen...)
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
*A Gold/OW Emerald
|
![]()
Er det virkelig nødvendig å ha det på dagen? Du må jo vite sånn ca. når det var.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Utan att vara 100% säker tror jag inte att vi kan se så långt bak. Har dock aldrig försökt och överlåter det till folket med längre erfarenhet av ResAid
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
(Videre vet jeg at når jeg oppgir land jeg har besøkt siste ti årene når jeg får oppdaterte US Visas - at jeg bare opplyser årstall...) Jeg antar du har dobbeltsjekket du ikke har noe liggende under deleted items eller lignende i e-mailsystemet ditt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvis jeg husker rett, blir paxdataene flyttet til en backupserver ved midnatt dagen etter reisen er avsluttet og slettet akkurat ett år senere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
As a seaman, I have visit many countries last 10 years so it is difficult to remember all and when |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tror ikke SAS kan hjelpe deg stort her. Nå har jeg aldri brukt Resaid, men en hel del andre CRS-systemer, og for å finne gamle bookinger som ikke er aktive lenger (søke PNR-historie), så må man ha flightnummer og dato (og navn så klart). Billettnummer er et alternativ, men jeg husker ikke om det har dukket opp i samband med elektroniske billetter eller ikke. Antar at du har betalt med et kort, noen selskaper oppgir billettnummer til grunnen til trekket så at man kan se i kontoutdraget hvilket billettnummer det var. Kan dette være en mulighet for deg?
Ikke sikker på at sånne ting lagres så lenge som helt tilbake fra 2006 heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
www.lch78.net
|
![]()
tidligere kunne man iallfall hente ut kvitteringer for e-ticket så langt tilbake som 1 år. Men nå er det 3 måneder eller så.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hos oss blir dem spart i 13 måneder, men da trenger man e-ticketnummer. I teorien skal man kunne finne dem på andre måter også, men det er visst bare i teorien det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hjelp! Behøver noen som har tilgang på Swiss sitt innsjekk-system! | sukram | Reiseforum | 0 | 06-06-2013 23:29 |
Hjelp ønskes: Noen her med tilgang til ANA award-tool | Someone | Reiseforum | 16 | 25-08-2010 10:51 |
Noen med tilgang til SAS sitt booking nettverk? | SQ 880 | Flyforum | 0 | 09-06-2007 07:50 |
Til dere som jobber hos SAS og har tilgang til ting i kveld... | Utflyttet | Flyforum | 5 | 18-11-2006 23:44 |