![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen , husk at i helgen er det Luftsportsdager og fyrverkerikonsert på Gardermoen.
Ha en fin--fin weekend ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En riktig god morgen. Om tre små timer går turen med DY til Murcia for å forlenge sommeren i to uker i bedriftens ferieleiglighet. Med kone, mor og hennes samboer.
![]() Ha en glad lørdag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
dagens planlagte mais-fangst ble avlyst pga sykt barn - men når jeg ser ut av takvinduet her i "Hulen" ser jeg at dt var like greit (moro i regnet, Falcon??). I dag blir det faktisk (WOW!) oppdateringer på Scanair.no. Litt svenskeselskaper som gjennomgås i dag, men DY trenger sårt en oppdatering ser jeg. Det kommer det også. Hadde tenkt å laste opp noen bilder til AirPics.com, men hvor har det blitt av siden?? mhh, se der - nå var den oppe igjen...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God lørdag morgen. I kveld skal de ettersigende arrangeres grillfest her og håper derfor regnet gir seg. Blir helgrillett lam og siden det er fattern som er "grillmester" har jeg gjort endel ting for han i formiddag og nå ligger det jammen meg ett helt lamme lik på kjøkkenet.......men godt blir det nok.
Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God middag från Sigtuna!
Dagen bjuder också på fest här i stan. Det är dags för "borettslagets" årliga "kräftskiva" med allt vad det innebär. Men först skall det skrivas lite thesis och få installerat allt som jag behöver på min nya laptop. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Good morning fra Amerika! Her meldes det om 21 grader og pent ..
Da sparkes Premier League igang igjen, men desverre faar jeg ikke tidligkampen lenger - den er satt bort til en annen kanal enn de jeg har. Bummer ... Men klokken 10 er det iallefall Newcastle-Wigan .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Og i grillmesterens midlertidige fravær fikk jeg beskjed om å fyre opp den innleide grillen.....og jeg tok ihvertfall nok tennveske for det var like før at naboen ikke lenger hadde noe markise igjen......men til mitt forsvar kan det sies at jeg er mest vant til gassgriller siden det er det vi har hjemme ![]() Men nå: Kom igjen Liverpool ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |