![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Kaffe i koppen og nyheter på iPad`n. Om noen få timer er det klart for en treningsøkt før det blir familiebrunch i sentrum. Ellers ingen planer. Ha en flott lørdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Arvingen forsøkte konkurrere med EB når det kom til å våkne, så sitter vi her. Ble en Dharkan i koppen først. Om litt blir det å få på seg skitøy og komme seg ut. Startnummer på brystet og 4 mil i Vestmarka venter, og siden jeg skal gå
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Lørdag og oppe før 07:00 er jo nesten som katastrofe å regne. Ute er det knitrende kaldt, men flott vær. Ikke de store planene for dagen, så dagen tar vi som den kommer. Nå skal vi henge over litt kaffe.
Ha en glitrende flott dag 😀 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Malawi. Siste helgen her nede så da skal man bruke den godt, ved å tilbringe den på Cape Maclear ved Lake Malawi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm! Oppe og ikke gråter som det heter.
![]() Ha en glitrende fin lørdag alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen - bare kaldt ute og inne: Bonanza - ha en god helg.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God formiddag fra Gent. Kom meg ikke helt gjennom lysløypa igår. De stoppet ved midnatt så jeg hadde 5 av 36 poster igjen. Showet starter igjen 19:00 i kveld. Før det blir det sightseeing og Klamotten-anton. Ingen issvuller, men utrygt for regn.
Ha en god en alle som har en lysløype å komme seg gjennom.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen - holder meg innedørs foreløpig fordi Noen skal løpe rundt i skogen i flokk og følge med venner. Får heller planlegge litt ferier her - har en drøss med billetter, men det må sys sammen noe overnatting og ikke minst noe transport mellom et par open-jaws
Lykke til - blir nok en fin tur som går på mange av mine favorittløyper.
![]() |
#9 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Da var denne ukens moro over.
TG 954 skal snart fly meg hjemover. Det blir grusomt ![]() ![]() Hadde jo booket en billett som ikke er tilgjengelig for oppgradering og fast track glemte eg. Kanskje eg må drikke mindre så eg får orden på sakene. Kanskje. God helg (for neste helg altså) Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen .. da er man godt plassert i kontorstolen og er i gang med dagens aktiviteter. Stor kampanje gi en del mas i sosiale medier, men det får vi tåle. Resten av arbeidsoppgavene pleier å være behagelig rolig på lørdagsmorgenen, så da får man fulgt med på litt fotball også.
Vekkerbeagelen lot meg sove helt til 6:45 i dag. Etter lufteturen ble det så en tur ned til det lokale 'hole in the wall' for avhenting av lørdagsfrokost. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Og vi var heller ikke så mange at det ble spesielt stor slitasje heller. Strålende sol var det også. Men å avslutte en skirenn med 2km mer eller mindre oppoverbakke synes jeg var dårlig gjort. Og gjorde så man akkurat med et lite minutt havnet på feil side av 3t på de 40 kilometerene |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra det Sørlandske!
Her har man hanglet litt i dag, men det er nok selvforskyldt. Planen er å bare hangle videre og ut og kjøpe pizza som eneste plan for kvelden. Er vel best å lade batteriene for neste uke som skal være en stor reise hele uka. 6 flighter og 3 land. Fortsatt god helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag! | EB | Flyforum | 11 | 02-02-2019 14:26 |
Glad lørdag:-) | EB | Flyforum | 12 | 27-10-2018 20:38 |
Glad lørdag;-) | EB | Flyforum | 18 | 11-02-2018 01:43 |
Glad lørdag... | EB | Flyforum | 11 | 11-06-2006 01:03 |