![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Røros. Snart rusle ned til stasjonen for å prøve lykken som togpassasjer i dag. På Hamar blir det italiensk biltreff med andre fra dette forumet også:-) Ha en morsom lørdag du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Mornings från Stena Danica!
Dagstur t Fredrikshavn för att hämta en god vän från Atlanta. Flera "dagsturare " ombord dock med ett annat syfte. Ha en super lördag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Deltabyen Lillestrøm. Kaldt i dag også, det går mot vinter. Sent i seng i går etter en hyggelig middag i Oslo hjemme hos en venninne av min kone og hennes mann. Mannen i huset hadde virkelig reisehistorier og fortelle. Med fjellklatring, fallskjermhopping, dykking med mer. En utrolig hyggelig aften hvor timene fløy avsted. Jeg fikk lurt inn litt flyprat også selvfølgelig!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Go lørdag fra Yerevan. Får vel dusje og smake litt på hotellets frokost. Den har jeg jo inkludert som diamant. I går så frista det ikke da jeg prioriterte å slappe av. Oppdaget at jeg hadde røykerom - men lukter ikke noe røyk så lever greit med det. Hotellet er jo nokså nytt så kanskje ikke røykelukta har rukket å sette seg. En annen ting jeg liker er at det ikke er vegg til vegg teppe men fin parkett. Renholdsmessig er det vel lettere med parkett også. I går spiste jeg burger til middag på noe som var høyt oppe på Tripadvisor. Synes burgeren var helt ok verken mer eller mindre - men fikk den i det minste stekt til well done. Har et par dårlige erfaringer med burgere som ikke er det (forskjell på burger og rene kjøttstykker mener jeg da).
Fikk også vite at jeg ble grundig lurt på taxi på vei fra flyplassen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Frokost er inntatt og snart blir det og etterlate arvingen her, mens vi drar inn til Oslo og middag hos noen venner. Og kjenner jeg kameraten min rett, blir det mer enn bare vann i glassene. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Kursen settes mot Kongsberg i løpet av dagen. Bursdagsfest hos et vennepar og overnatting hos opphavet. Så blir det nok litt "fikse & ordne" før Kong Vinter kommer for alvor. Ha en fin helg
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God lørdag formiddag fra Sandnes. Av en eller annen grunn våknet jeg 0637 i morges, så det har vært en produktiv morgen. Har kjørt to vaskemaskiner og vasket badet. Nå venter jeg bare på at sengetøyet skal bli ferdig i tørketrommelen, så blir det vel å komme seg ut en tur for litt frisk luft.
Fortsatt god helg! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Browncoat
|
![]()
God dag fra båten til OJB
Kom ut hit i går, og fant ut at utstyret vårt ikke kommer før nå i kveld. Så tidligst vi får gjort noe er i morgen. Ikke noe særlig problem for meg, de har "kino" så kan sette på en film eller 2, pluss det er noen dager til før det vi kom for å gjøre faktisk kan gjøres. Etterpå så får en vel se på en rapport fra en annen jobb jeg har gjort denne uka. Stor fare for at det blir noen søtsaker i kveld, kanskje en kakebit eller 2 også ![]() Ha en fin lørdag/helg forumister ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag. Planen i dag er å drive litt "lab-tukling" med diverse tekniske saker.
- Pikes place i koppen - checked - Mac#1 med arbeidsmusikk - checked - Mac#2 med ekstra skjermer - checked Så skjer dette "*alert* disk 3 failed, RAID degraded" - disk3 ut, reservedisk inn, rebuilding RAID - checked ...så da kanskje man kan få gjort noe gøy her. Ha en fin dag!
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Deltabygda. Blir nok litt delta-brus med en venninne i kveld. Så jeg får shine litt i kåken og vannkjemme luggen, tenker jeg. Fnate trenger sårt å riste og vrenge undikken sin han også. Så vi har ting å gjøre. Ha en fin en
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God lørdag fra bussn med Rosenborg supportere på vei til Sarpsborg, ikke langt igjen nå å de fant meg ved Gardermoen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'aften .. pickup'en har fått kjørt seg og jeg er i god rute med frakterruta til lagerskuret. Katta er imidlertid svæært skeptisk, da jeg har gjort store inngripener i hans territorium.
Nå er jeg imidlertid på plass i den store Deltabyen, hvor aftenen tilbringes stivpyntet i Atlanta Symphony Hall. Har fått meg en stiv bourboun & coke, så da kan jeg ta meg en lur mens de andre finkulturerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag! | EB | Flyforum | 11 | 02-02-2019 14:26 |
Glad lørdag:-) | EB | Flyforum | 12 | 27-10-2018 20:38 |
Glad lørdag;-) | EB | Flyforum | 18 | 11-02-2018 01:43 |
Glad lørdag... | EB | Flyforum | 11 | 11-06-2006 01:03 |