![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Sandnes. Ny dag med lukt av bønder...ingen tvil om at nå er det vår. Dagen tilbringes i Stavanger Forum før det blir middag på en av de bedre restaurantene i regionen i kveld. Ha en topp tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra en av Ruters grønne i retning Oslo.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Thon Hotel Otta. Dagen byr på besøk og testing hos to av selskapets mer landlige virksomheter. Blir nærmest ekstremsportreising i dag; Otta-Skjåk-Byrkjelo-Sandane-Sogndal-Bergen-Oslo. Ha en roligere tirsdag
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. En liten økt på kontoret før NSB skal ta meg tur retur Tønsberg for møter der. Ser ut som været innebærer jeg må gjennomføre planen om å beise gulvet på balkongen i dag. Usikkerhetsmomentet er om jeg har nok beis, men det vil vise seg. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra 15 km utenfor sentrum av Oslo - her er det tåke - pluss 5 grader og vi venter bare på sola skal dukke opp. I dag til møter på kontoret.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God ett eller annet fra FBU. Snart vært her en time, og det blir nok noe utover normert arbeidsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her sitter vi og venter på persiennemannen for å få et tilbud på sånne.
Ellers venter det jobbgjester fra utlandet i ettermiddag. Ha en fin en
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Loveland, CO. Her har jeg vært oppe i 3 timer allerede. Prosjekt "snu døgnet" starter for min del, alltid på hjemreisedagen, ved å stå opp midt på svarteste natta. Det vil si 01.30 i dag. Litt tøft, men tenker det skal bli godt å deise nedi 30H på SK936 i kveld. Men først venter en liten kjøretur ned til DEN, og så fly til SFO. Har 6 timer i San Francisco så tenkte å ta turen innom sentrum for lunsj. Noen anbefalinger?
Ha en fin tirsdag ![]()
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Kan anbefale hotellrestauranten til Pickwick Hotel, de har god pizza. Ligger i 5th street kun et kvartal fra BART stasjonen Powell street. Den heter Soma Restaurant og bar http://www.somarestaurant.com/lunch Last edited by Hypern; 17-04-2018 at 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp .. tilbake til hverdagen. Dvs kombinert sykepleier og arbeidsdag. Men det skal nok gå greit. Pasienten har kastet gåstolen og klarer seg nå med stokk.
Skikkelig kaldt ute - hakket over null. Men det er lovet over 20 senere i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Free Luigi
|
![]()
Venter på IT-service, herreguuuuuuuud så kjedelig
![]()
![]() |
#12 |
Upgrade me....
|
![]()
Sitter på Heliporten her hjemme å kjeder meg.... Tåke i havet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hoy tirsdag fra SVG. Her har en rukket innom sykehuset til konsultasjon med eldste jenta, slått ihjæl et par timer på kontoret og sitter nå på SVG å venter på at bolaget skal ta meg til Oslo og videre til Bodø. Nå var det i forrige uke jeg burde ha vert på de kanter, for nå er det slutt på fine-været på de kanter. Uansett, trives alltid i Bodø
![]() Ha en fin fin tirsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Cecilie, kun Chinatown for oss. Har en meget enkel, rimelig plass på Washington. Like rett ned fra Grant.. "Grant Palace" hils Desmond fra Reidar og Marian.. Og du får Service de lux..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God aften fra det Sørlandske!
Her har man kommet seg hjem fra hovedstaden. Det ble en hektisk dag, men godt å komme hjem. I morgen blir det roadtrip til Tønsberg med bil. God natt! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tirsdag! | FlyingDutchman | Flyforum | 24 | 17-01-2019 22:26 |
Tirsdag | EB | Flyforum | 11 | 20-06-2018 08:03 |
Tirsdag! | Bergern | Flyforum | 20 | 26-09-2017 16:28 |
Go' tirsdag! | Bizflyer | Flyforum | 28 | 30-09-2009 09:49 |