![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God vindfull morgen fra Kristiansand
Her går turen på MR til Paris med retur et par timer senere. Blir en lang dag i lufthansaloungen og innenriksloungen ![]() Blåser også godt her på sørlandet, satser på det holder seg til kvelden også ![]() Ha en super dag alle sammen Last edited by mcduck; 07-10-2014 at 04:16. Reason: skriveleif |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger,
Det blæs friskt her og fortsatt og mer skal det bli ut over dagen. Det blir nok litt risting på vei opp og ned til SVG idag regner jeg med. Ukas tur med SK4611 står for tur idag over sjøen til øya i vest. Ha en fin høstdag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Storokrysset. Greit i blant og bli minnet på hvor uendelig mye bedre det er å kjøre bil til jobb, fremfor buss. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Morn fra flytoget retning OSL og SK4472 til KKN. Dagstur på meg også - og ny rekord lengst nord på fastlandet (tidligere TRD, og LYR er ikke helt fastlandet
![]() Satser på fine flyforhold, ikke som turen i går fra BGO hvor flyet plutselig mistet 150 meters høyde. Heldigvis kom piloten på og forklarte hva som skjedde: vinden snudde. Ha en god dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God tirsdag fra Trondheim
Frisk bris her idag også-sikkert mange spennende landinger på Værnes idag ![]() ![]() Rydding i kjellern står på planen for kvelden. Ha en flott tirsdag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeje .. Happy Tuesday! Her står en dobbel rotfylling på programmet, så la dopen flomme!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Quote:
Ja, egen bil høres veldig greit ut, bare man slapp å kjøre den selv. Ellers sjekket jeg neste booking hos SAS og de har som vanlig endret alle setereservasjonene. Flyttet tilbake til setene jeg hadde, de var fortsatt ledige... Ha en god en alle som stadig får endret rammebetingelsene.
![]() |
![]() |
#8 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God ettermiddag fra tigerstaden, fikk for første gang gleden av å ta av fra RWY 11 på SVG med DY351 i dag. Kapteinen lovte oss en ruskete avgang, noe som jeg så litt fram til.
Men jeg konkluderte raskt med at WF gjør sette så meget bedre!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Servisair kottet på Dyce.
Her over var det grått og vått idag. Vi nærmest blåste over en stormfull Nordsjø i morgentimene med -RRD rute 4611. Det var en avde korteste flytidene jeg har opplevd mellom SVG og ABZ. Tilsvarende blir det vel motvind og lengere tid på returen med 4616. Det blæs fortsatt friskt ser jeg på værmeldingen til BBC. 65 knuter i kastene er jo over i avdeling som kalles storm! Vel, livet er friskt at leve! Fortsatt god dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdags morgen | sirpjalle | Flyforum | 15 | 08-03-2011 19:58 |
God Tirsdags Morgen | sirpjalle | Flyforum | 45 | 15-09-2009 23:09 |
God tirsdags morgen | BSSW | Flyforum | 36 | 25-07-2008 00:11 |
God tirsdags morgen | LCH78 | Flyforum | 21 | 08-08-2007 03:31 |