![]() |
|
![]() |
#1 |
Amatør
|
![]()
Første fredagen på to uker gjør mye med kropp og sinn, først står en dag på jobb for tur før det bærer hjem for diverse festligheter i godt lag utover kvelden! Satser på å få tømt noen spennende flasker med diverse.
Og siden det også er vår blir ei sixpack corona kjøpt inn sånn ekstraordinært! Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Hovedstaden melder om blå himmel. Hjemme alene i kveld, men skal jeg få nyte det kreves det at ting går litt smooth og jeg imotsetning til i går er hjemme fra jobb før 23. Dessuten frister det ikke med overtidsmat for tredje dagen på rad. Ser frem til den første øllen knekkes i kveld. God helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mornings fra solfylt Stavanger. Siste dag med intervjuer så får man se hva/hvor man lander.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra Nittedal.
Solen skinner og man har tatt seg en feriedag for å være med poden på skidag i barnehagen. Bare man ikke smører seg helg bort så blir dette knall. I ettermiddag blir det å gjøre klart til bursdagen til snuppa i morgen. Må få handlet inn en liten presang og gjøre klar en liten kake hun kan kan få når hun står opp. Ønsker alle en trivelig dag !! S |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn!
Trur ikkje det er så mykje bra å sjå fram til denne dagen... Først skal eg ha ei lita gjesteforelesing i eit fag, og så skal eg til porselensmekanikaren... Og skal få prøve litt dop på resept. Gler meg ikkje. Ha ein liggestolfri dag!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra OSL! Nok en gang SK336 og hjem til barteby.
Nydelig morgen her ute med strålende vær. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
The death of Facebook - Når elefanten stod opp idag var nesten hele "home" siden hans på Facebook plastret med Huawei poster. Han lover at han aldri har "likt" Huawei, men det var minst 10 reklameposter med bilde under hverandre. Jeeez. Min egen hadde forøvrig ingen, så man kan lure. Eller undres, eller hva det nå er velorganiserte mennesker gjør.
Vel, vel... Good morning folkens. Da er det fredag. En lang dag på kontoret venter, før man skal ta med opphavet på Cirque de Soleil i Oslo Spektrum i kveld. Moderen ville til Las Vegas, men det hadde jeg ikke råd til på stående fot, så da ble det det nest beste. Ha en strålende dag, gutter og jenter og elefanter og elger og lillebjørner og... Hmmm... Og dere andre.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen.
I ettermiddag settes nok en gang kursen mot herlige Dublin, det blir 6. gang på 18 måneder. Flyr ikke rakeste vei, men SAS eco extra til CPH og Aer Lingus videre. Hjem igjen på mandag, nonstop med SAS på business, gleder meg til helgen og flyturene! Last edited by Eriksan; 01-03-2013 at 09:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Nydalen.
Ble hjemmekontor idag, noe som er greit på en fredag. Senere idag blir det Flytoget til OSL - da en kjapp tur til London står på programmet denne helga. Ha en bedre fredag ![]()
![]() |
#10 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Fredag
![]() På vei til ein dag på Oslokontoret, før det blir indisk middag på familien i kveld. Ei langhelg i hovudstaden er fint. Ha ein fin dag alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra lesesalen på Blindern. Varmer opp med nettaviser og Flyprat før jeg må komme i gang med arbeidet.
Nydelig vintervær ute, skyfritt og ikke så alt for kaldt. Tror jeg kommer til å rusle ned til Nationaltheateret etterpå i stedet for å ta T-banen. God dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra det Sørlandske som nok en gang er velsignet med flott vårvær, og det passer jo fint siden det er årets første vårdag i dag.
Kontoret er inntatt, og dagen byr på lunsj på restaurant i anledning en kollega som skal slutte. Kjenner jeg begynner å bli sulten nå, så da passer det nok best med buffet, hehe. Gleder meg forøvrig til å hjem å sove etter jobb idag. Ungene skal til farmor, og jeg trenger noen timer på øyet før man går på neste jobb i kveld igjen. Og så kan man sove leeeeeenge i morgen uten at noen forstyrrer. Eneste jeg skal forberede meg på i morgen er en hummermiddag som broder'n byr på. Blir ikke feil. Får finne noe god vin til det, ser jeg for meg. Derfor jeg drikker, som dere vel kanskje allerede vet? S*g & sv**g - God Helg! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hepp fra Bergen! Kort dag i dag siden alle har vinterferie og jeg selv har mer enn 200 t avspasering å ta av. Straks avmarsj for sykkeltur og litt styrketrening på SATS. Håper å finne noe middag til i kveld på veien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Mornings fra Oslo.
Fredag er fortsatt "fridag", spørs hvor mye det blir av det fremover når man begynner i arbeid også. Spiller ingen rolle, skal bli meget bra med ekstra kronasjer i kassa. I kveld er det The Killers konsert sammen med lillesøster, tror det også blir meget bra. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Har ingen planer om å betale masse penger for å gå på ski sammen med mange hundre andre (faktisk ingen planer om å gå på ski i det hele tatt), og heller ingen planer om noe bryllup. Ellers er man på plass på Berger. Noen timer igjen til helg, som jeg tror blir ganske begivenhetsløs. Hævv æ gudd vånn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Se på været og temperaturen ute så skjønner man fort hvor jeg befinner meg i helgen. Arbeidshelg oh yeaahh
![]() Tyll innpå fyllikker, her skal det gå i traktekaffe hele helgen. Ha en ultrasnasen weekend.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Du er ikke alene. Ønsker deg, og alle som IKKE jobber en riktig god helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Narvik. Her går straks turen retning EVE og helg. SAS får nok en gang æren av å bringe meg hjem. Blir nok jobbehelg, men får i det minste skiftet sted å jobbe fra, så da går det på et vis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God helg fra Skaun!
Reisefri i helgen, etter å ha vært et par timer forsinket hjem med SK370 i går kveld... Malta igjen på tirsdag, får teste den nyoppussede loungen på OSL da.. ![]() Ut å kjøpe ved her nå... brrrrr.. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Yeahyeah .. Hjemme etter 'skolebusstur' med to hoderystende tenåringer i bilen etter at de var påtvunget NRK1 og skistafett .. ipod'er kom opp i rekordfart.
Straks igang med ukas siste skift .. Trues med sne i morgen .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 18 | 21-02-2014 17:31 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 29 | 05-10-2009 19:25 |
Endelig fredag! | EB | Flyforum | 15 | 25-09-2009 15:08 |