![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra Hovedstaden. Nespresso i koppen før arbeidsdagen snart starter med mer kontorarbeid, utelunsj, mer kontorarbeid og til slutt "sommerfest" på jobben i ettermiddag. Ha en flott start på helgen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var det fredag gitt! Forum skal leses og kaffe skal drikkes for et et kjappt overblikk over hva som rører seg..... Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#3 |
at your service!
|
![]()
God morgon frå Ørsta! Her er det vakttelefon-veke, difor er det tidleg oppe - dog ikkje så tidleg som vår WF-representant i VDS!
![]() Håper at alle får ein strålande fredag, det nærmar seg HÆLJ!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra en drabantby i hovedstaden. Straks setter man seg på t-banen og deretter Flytoget for å komme seg til OSL hvor SWISS skal frakte undertegnede + samboer til ZRH der en leiebil står og venter
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Sola, enda en dag på jobb som lærling hos Bristow Norway
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. TFIF! På tide å komme seg på jobb hvor det blir å arbeide videre på en presentasjon. Itillegg skal jeg visstnok få nytt kontor og må derfor flytte sakene mine idag, uten at jeg helt vet hvor ennå. Middag hos de gamle i kveld, så da blir det vel noe god gjæret druesaft i glasset også. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 11-09-2009 at 09:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från studentstaden Uppsala!
Solen skiner och termometern visar just nu +7 grader... brrrrrrr! Blir kurser som vanligt i dag och när mörkret infaller skall jag vara värd för en kväll med ost och vin. Ha en flott fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra solfylte Lista. Her er arbeidsdagen kommet godt i gang, og det er ikke så alfor mange timene til helg. Gleder meg!
![]()
![]() |
#9 |
Hva skal det stå her?
|
![]()
God Fredag fra TRF. Da er det helg, mye trafikk, og mye å gjøre før helga. Snart går turen mot hytta!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Bærum. Her har kabelmannen vært å fikset et problem jeg ikke var klar over at jeg hadde, svake signaler på linja pga. feil i en kontakt. Nå er det usynlige problemet løst og alt er som normalt. Da blir det å svisje inn til sentrum for litt øvelser på jobben. Ha en fin dag.
![]() |
#11 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Da er snuppa levert i barnehagen og litt frokost med ferske aviser skal til pers. Ser ut som det blir en tur til IKEA for å levere tilbake litt overskudd etter kjøkenoppussing. Ellers blir det vel en del indretjeneste slik at man er helt klart hvis "lillebror" bestemmer seg for å komme ut. God helg S |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Good afternoon from Sydney. Nok en strålende dag med solskinn og deilige 22 grader. Nå er det helg, og hva helgen bringer gjenstår å se . Ha en flott dag folkens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God fredags morgen, kaldt men pent vær.
Helgen skal tilbringes i telt på Malmøya utenfor Larvik hvor man skal lære hav padling, satser på at regnet holder seg borte ![]() Forøvrig er datoen idag 9/11 og det er 8 år siden terroraksjonene i USA God helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
TGIF!!
![]() Solen skinner her i sør, og det har den visst tenkt å gjøre hele helga også til en forandring! Og for en gangs skyld har jeg ikke dobbel jobbing i dag, så i kveld blir det biff og raudvin! Og kanskje noen øller etterpå. Ha en god helg, kosmonauter!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]() ![]() Ellers så skinner sola her i nord og vi satser på en fin dag, selvom temperaturen nok ikke er det helt store da (kommer kanskje dog litt ann på hva man er vant til da) ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra barteland
![]() Idag settes nesen mot nord igjen. Ellers jobb som vanlig,bortsett fra at der noe mere hektisk enn vanlig pga kursvirksomhet. Strålende fredag og helg ønskes alle sammen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jepp fredag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ehhh... øllene skal vel strengt tatt inntas før vinen iflg. min fars tyske kone: "Bier vor wein, fein! Wein vor bier, scmier!"
Her i huset var man oppe og gikk før kl. 12:00 til en forandring. Nå ligger egg og bacon på kjøkkenbenken og romtempererer seg og den første av dagens espressoer er inntatt. Ellers ikke noe på tapetet, men været tilsier en tur med cabrioleten i løpet av ettermiddagen. Ha en fin dag.
![]() |
#19 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
God fredag morgen frra Alpharetta - som byr paa 19 grader og regnbyger i omegnen.
Siden det er 11. september, passer det kanskje med et lite tilbakeblikk ... http://forum.flyprat.no/showthread.p...&highlight=wtc |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig fredag... | EB | Flyforum | 27 | 20-11-2018 22:18 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 31 | 21-07-2018 07:11 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 29 | 05-10-2009 19:25 |
Endelig fredag! | EB | Flyforum | 15 | 25-09-2009 15:08 |