![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen. Etter en god hotellfrokost med egg og kalvebacon bærer det en tur over gaten til kontoret.. i dag er det arabernes mandag, og min. Været er overraskende strålende
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Og her i Norge er det også jobb dag - lang dag foran Mac´en med arkitetktur endringer - en ser tydelig spor av at Norge mangler 16.000 ingienører (ref Aftenposten). Været i går passet best til jobb, ser Malmøya våkne til liv så det er håp om noe bedre i dag.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God dag fra sandkassa også. Sjekket inn til DOH i morgen kl 1130 med 20 t connection istedenfor direkte nattavgang. Dvs bagasjen blir sendt, boardigpass hele veien. Så rett til Doha med hånd bagasje, en natt og rett til gate på tirsdag...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God dag fra MOL! Da går turen til OSL om litt, og senere AMS og DXB imorgen.
Det gledes ![]()
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Go morn fra Trondheim
Her er det skikkelig skitvær idag, med snøvær og sterk vind. Tenker det blir innedag idag, før vi må baske oss ut i bilen og kjøre til svigermor på middag. Ha en aldeles strålende dag folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Frokost er inntatt og skiene er i ferd med å hentes frem. Dagens mål er å komme seg opp på Oppkuven. Itillegg skal det gjøres litt ifm bryllupsreisen.
Ellers prøvde jeg lam entrecote for første gang i går, hvilket virkelig var knall, og ble ikke noe dårligere med en brukbar Brunello di Montalcino i glasset heller ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Yangon. 35 grader er litt mye i en storby, saerlig etter en sen kveld i gaar. Men en runde rundt fikk man ogsa i dag, med baade donuts og nudler. Saa faar jeg haape at isen i papayajuicen var ok. Det faar vise seg. Siste dag i Yangon i morgen, saa videre til BKK tirsdag morgen. Ha en fin soendag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God søndag morgen!
Tidlig oppe etter en avslappende og god helg. I går var det Mission Impossible, en film som anbefales de som ønsker hjernedød og meningsløs underholdning. Null story og masse eksplosjoner! Om en liten time skal SATS besøkes, så følger videre jobbing for å forberede neste ukes arbeid. Ha en flott søndag videre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Heathrow Express i retning LHR T5.
En finfin langhelg går mot slutten og alle er fornøyde. Reiser hjem med i alle fall 3 ganger mer vekt i kofferten enn det vi reiste ut med ![]() Før BA tar oss til OSL skal superkantina besøkes. Får se om jeg ser autografen til elefnaten i gjesteboka ![]()
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Ellers er det bare å ønske god morgen fra Lillestrøm. Snart skal jeg undersøke hvordan været er ute men først blir det en skikkelig slankefrokost med stekt egg, røkt pølse og brød. Yummy!!! Det er fint å oppleve at man kan minske tromma uten å utelukkende spise selvdød grevling. Ha en fjong dag
![]() |
![]() |
#11 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God formiddag fra Kalbakken, Oslo er badet i strålende sol, så nå er det bare å komme seg ut i solens glade skinn.
I kveld er det Rammstein som står på tapetet og jeg ser fram til forbigående tinitus i morgen. Ha en fortreffelig dag godt folk!
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Da må han bort og signere den nye da... Ja, ja. Fam Fnat er å finne på Superkantina den 11/4 og 19/4. Også er det vel noe i slutten av Mars også.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag fra Maura. Såvidt våken og nymatet. Måtte resten av dagen bringe avslapping. SNublet forvrig over linken til en video på FB, og begynte å glede meg litt til ferien. Lillebjørn er allerede klar, og påstår han er "Bjorn To Run":
http://www.youtube.com/watch?v=4SQ99S4mp9o
Dårlig koordinert. Undertegnede er der 4 og 5/4, og den 5/4 er det allerede planer om et lite mini-forumtreff der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra Oslo. Tar det fullstendig piano i dag etter diverse strabaser i går. Måtte plutselig kjøpe meg nye briller i går grunnet problemer med nåværende, så da føk det x-antall tusenlapper ut av konto. Service og reperasjon av bilen til uka også, så økonomien får seg et pent slag i trynet. Men det er vel slike ting man planlegger for ..
![]() Ha en flott søndag, alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Amatør
|
![]()
God formiddag fra et bra fylt tog 395 med sluttpunkt Göteborg hvor planen er å få i seg en middag. Stusser også over det høye antallet forumister som er i Dubai fortiden..!
Lite nytt å melde, ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Så var det søndag og man har fått sovet deilig lenge. Men så kom man sent i seng også da.
Solen skinner på Sørlandet og det meldes om plussgrader og forhåpentligvis en real snøsmelting. Idag venter middag hos mor og bursdagsfeiring av min lille niese. Plutselig var denne helgen også over! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Chicago. Etter en lang dag, ble endelig klarte man å bli enig med damen om bilkjøp og en sort 2012 ML350 med 7 Miles på klokka alle mulige options står godt parkert i garasjen. Endelig!
Skal bli godt å få enerett på Q5en igjen ![]() Kort arbeidsuke før man på torsdag setter snuta mot Tokyo i AA first, 3 dager i Tokyo på Park Hyatt og deretter med Thai i First via Bangkok før man endelig ender opp på Park Hyatts 45 villas øy på Maldivene der 6 netter skal nyter. Livet kunne vært verre, nå får jeg hive meg i frokostkokkelering! Fin dag ønskes alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra et vått Cumming. Har akkurat sittet og knotet på USCIS' hjemmesider, for å gjøre første trinn for å fornye mitt lille grønne, som går ut til sommeren. Tok sin tid, men nå er jeg endelig ferdig og 450 daler fattigere. Da var neste skritt å vente på brev om tid for oppmøte på lokalkontoret for innsamling av biometrisk informasjon .....
Ellers må jeg ut og handle slåballkølle med guttungen før vi skal opp til hytta til Svigermor og spise middag... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen fra Oslo | ATC-flyradar | Flyforum | 12 | 07-06-2015 18:01 |
God søndag morgen fra Forus. | Twin Otter | Flyforum | 9 | 12-04-2015 15:49 |
God søndag fra sandkassen | robertaas | Flyforum | 19 | 05-01-2014 23:34 |
God søndag morgen fra DXB | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 30-12-2012 18:13 |
God søndag morgen fra sandkassen. | SudCaravelle | Flyforum | 14 | 18-12-2011 14:54 |