![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Var på Key West på torsdag. For et flott sted. For en atmosfære. Anbefales på det sterkeste. Innflygingen til flyplassen gikk rett over byen. Bare i løpet av tre-fire timer så jeg mer fly enn på en måned i Sandefjord. Var der med "Majesty of the Seas". Neste gang skal jeg kjøre bil dit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Biltur ned dit anbefales ja. Lei da en cab, vi hadde en fantastisk tur ned dit. Stoppet noen steder underveis, barna badet.. Topp tur..
![]() |
#3 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Pass dere for alligatorer når dere bader da.. Er mange av de på veien dit ned..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Ville ikke kjøre selv da jeg ønsker å se på utsikten så jeg tok en shuttle ut til Key West, anbefales. Bodde på Southernmost som lå i enden av Duval Street slik at ting var i gåavstand.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har flydd til Key West 6-7 ganger. Fin tur nedover Keys i solnedgangen, men selve Key West er ikke noe å rope hurra for.
Dette er tatt over West Palm Beach på vei til Key West ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
(Hotell)tips Key West | Savipix | Reiseforum | 9 | 29-12-2011 13:22 |
West Air og Air Atlantic slår seg sammen og blir West Atlantic | ENGM RAMP | Flyforum | 4 | 31-10-2008 12:41 |
XC til Key West, pluss noen lokale | Dag Viking | TripReports | 30 | 29-08-2005 07:50 |
Noen bilder fra Miami Beach og Key West | Dag Viking | Flyforum | 5 | 19-08-2005 07:47 |