![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Då är det bestämt att kusinen och jag tar en tur till Key West i påsken. Kan någon komma med lite goda hotelltips och annat som är värt att se/göra när man är där?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Bodde på Southernmost Hotel (Motel?) et par ganger for noen år siden - var helt grei standard og pris, parkering var også greit. Gangavstand til sentrum. Ellers er det vel en god del andre moteller/gjestehus der nede til overkommelige priser. (Mistenker at high-end-hotellene som er der har ganske stive priser)
Var på seilbåt-tur med snorkling på revet der og så på all "gullfisken", var helt toppers.
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 28-12-2011 at 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Jeg bodde på http://www.southernmostresorts.com/southernmost-hotel/ i år og det var et helt OK sted. Stilen er mere det man vil kalle motell og atmosfæren er avslappet. De har privat strand som ikke er så vanlig her og i restauranten på stranden hadde jeg inkludert en god frokost. Det er også et basseng som ligger godt beskyttet om det skulle blåse litt, likte å ligge der om kvelden og se opp på stjernene.
Hotellet ligger i sørenden av Duval Street. Gaten er hvor de fleste aktivitetene om kvelden foregikk, men da i nordenden av gaten. Syntes det var en grei liten gåtur til helt nord i gaten, men noen ville muligens likt å bo nærmere. Vil anbefale å bare fly til Miami og leie bil eller ta en shuttle-bus derifra slik at du får oppleve veien ned til key west. Jeg tok en open-jaw billett dit. Det er ingen store severdigheter, men det er båtturer og noen små severdigheter for å fylle dagene. Det man kommer dit for er den spesielle avslappede atmosfæren det er der. I Juli er det Ernest Hamingway lookalike-contest: ![]()
![]() |
#4 |
Trangsynt
|
![]()
Casa De Marina var et topp hotell. Anbefales!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Totalt vil det antagelig lønne seg å bo mere sentralt.
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Bil kommer vi att ha (bilar från MIA). Skall se vad Southernmost och andra kan erbjuda.
Last edited by Savipix; 28-12-2011 at 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Okt: 11/10 SK BGO-OSL: 14/10 SK OSL-BGO Okt: 28/10 BT BGO-RIX: 30/10 BT RIX-BGO Nov: 2/11 SK BGO-AES: 3/11 DY AES-BGO Nov: 22/11 W6 BGO-GDN: 24/11 W6 GDN-BGO Nov: 25/11 LH BGO-FRA: 27/11 LH FRA-BGO Des: 12/12 SK BGO-ARN: 14/12 JZ ARN-BGO Jan: 07/1 SK BGO-SSH: 14/1 SK SSH-BGO |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Bodde på Courtyard K.W. Waterfront ifm thanksgiving i fjor. De har courtesy van transport til og fra byen siden de ikke ligger down town. Funka bra.
-Rart om ikke Lex-hotellet også har en slik tjeneste...
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det kan du si. Om de hadde det når vi var der i sommer har de hvertfall skjult det godt.
Okt: 11/10 SK BGO-OSL: 14/10 SK OSL-BGO Okt: 28/10 BT BGO-RIX: 30/10 BT RIX-BGO Nov: 2/11 SK BGO-AES: 3/11 DY AES-BGO Nov: 22/11 W6 BGO-GDN: 24/11 W6 GDN-BGO Nov: 25/11 LH BGO-FRA: 27/11 LH FRA-BGO Des: 12/12 SK BGO-ARN: 14/12 JZ ARN-BGO Jan: 07/1 SK BGO-SSH: 14/1 SK SSH-BGO |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Aberdeen - hotell tips | Fjordheim | Reiseforum | 6 | 06-03-2013 22:37 |
Key West. | Cessna182 | Reiseforum | 4 | 13-02-2012 14:04 |
Tips til hotell i Budapest? | TOS | Reiseforum | 1 | 25-09-2008 23:01 |
XC til Key West, pluss noen lokale | Dag Viking | TripReports | 30 | 29-08-2005 07:50 |
Noen bilder fra Miami Beach og Key West | Dag Viking | Flyforum | 5 | 19-08-2005 07:47 |