![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Når det gjelder Premier Access Travel Services, har man kommet i gang med dette på EWR? Når man ser på listen over hvor mange som får denne servicen vil jeg tro at det på noen områder som check-in og security nesten ikke er noe poeng?
![]() Star Alliance Gold and Silver members Vil jeg da som EBS kunne forvente meg følgende fordeler på EWR? Noen med erfaring?
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Ti tegn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vel, saa enkelt er det vel ikke.
Check in for Silver skjer paa business skrankene, det er 3 tier paa premier innsjekk Security er likt for alle tiers Du faar boarde sammen med Group 1 (etter First/1K/GS deretter Gold og Star Gold) Du faar ikke priority tag som Silver |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Priority-tagen er ikke et publisert Star Silver-gode, men i praksis får du det som regel i USA er min erfaring.
Men i forhold til spørsmålet, så ble det jo ihvertfall tidligere printet "Elite Access" hos CO på bp med EBS, og vil vel tro det samme gjelder med Premier Access. Men for all del, Tommy har rett i spesifiseringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
CO gjorde det, men nye United skal ikke gi *S priority tag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tar opp denne. Sjekket inn OSL-EWR (i morgen, tirsdag), og som EBS står det Premier Access på Boardingpasset. Hvordan er det på OSL? Hva vil det bety for meg der?
Fikk forøvrig bare sjekket inn reisefølget, og ikke meg selv, men regner med at jeg får beholde setet mitt. Skjønner ikke hvorfor de ikke kunne sjekke meg inn, men siden de ikke hadde passinformasjon i bookingen før jeg sjekket inn online (selv om jeg hadde lagt det inn for lengst), så regner jeg med at de må gjøre det manuelt, og at det ikke byr på noen problemer (?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Last edited by Islending; 28-01-2013 at 12:30. Reason: skriveleif |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er ihvertfall plenty med space i BusinessFirst på #39 imorgen. De kan ha tatt en god slump EB* opp - lykke til og god tur
![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvis UA ikke har passinfoen fra før så får du ikke ut boardingcard på nett, da må det sjekkes manuelt og skrives ut på flyplassen. UA har ingen Premier Access i Oslo, desverre. Bare fasttrack for BusinessFirst og GS kunder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg tror det har med det å gjøre. Selv om jeg la det inn da jeg bestilte (Lufthansa), så var det ikke der ved innsjekk. Så jeg tipper det er det, men kan jo håpe på ug...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Jeg fikk heller ikke sjekket inn online da jeg fløy med UA39 tidligere denne måneden. Det var tydeligvis noe trøbbel med APIS (selv om jeg la inn den infoen lenge før jul) og ved innsjekk ble jeg bare spurt om adresse for første natt i USA.
Som EBG ble jeg ikke oppgradert, selv med nesten helt full økonomikabin og noen ledige BizFirst og Economy Plus seter. Fikk ledig midtsete. Så vidt jeg kunne skimte var det kun på min rad det var tilfelle.
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
I realiteten er du ikke sjekket inn og er du paa venteliste for oppgradering med diverse instrumenter (der det er i Southweststil viktig aa sjekke inn saa naert 24 timers merket som mulig da ventelisten nullstilles ved innsjekk). Saa er du ikke amerikansk statsborger, whaa whaa.. Enda en Continental gammelt Shares drittsystemperle |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Fungerer perfekt for meg til EWR sist torsdag og hjem i dag. Fikk boarding pass hjemme og her ...
Samme til HNL før jul, også selv om vi fløy OSL FRA SFO HNL . Printet ut hjemme. Tilbake sjekket vi inn på HNL . |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Printer du da ut boardingkort eller kun ett ark som staar "this is not your boarding card, please stop by a United counter eller no saant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Stemmer det med "this is not etc" inntil i fjor. Husker ikke når det var slutt. Forut HNL var det OSL EWR SEA september 2012. Husker ikke hvordan det var da.
Men OSL FRA SFO HNL var på "SK papir" som funket helt bra. Selvfølgelig til FRA med LH. 18.12.12 Flirte da de hos SK så SFO HNL i F . Lusket inn med min printout hele veien... Edit: EWR OSL med email i går kveld, uten restriksjoner. Bestilt automatisk sjekk inn 24 t før. Men fikk identisk papirkopi her på EWR hvr jeg nå er. Jeg brukte min printout sist torsdag. Fikk ny på OSL som vi stappa i lomma. Vår funka.. Har forresten samme fly til OSL som kom derfrai dag.. Last edited by SQ 777; 29-01-2013 at 00:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
United - nesten midair ved EWR | SQ 777 | Småprat | 4 | 23-05-2014 00:20 |
Ingen gratis servering ombord på UA15/14 EWR-HNL-EWR | Cecilie | Reiseforum | 28 | 02-12-2013 16:10 |
United 737 mellom OSL-EWR? | pkr91 | Reiseforum | 7 | 30-06-2013 18:04 |
United OSL-EWR #39 (BusinessFirst) | Thomas | TripReports | 15 | 20-04-2012 00:00 |
EWR-MCO, EWR-OSL med Continental og SAS | SudCaravelle | TripReports | 12 | 08-08-2011 20:16 |