![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God kveld,
Sitter her og vurderer om jeg rett og slett skal kjøpe en 3 ukers Norge rundt billett med Widerøe med gyldighet fra; 19.juni. Prisen er jo i underkant av 6000,- for 3 uker ((alle 3 sonene). Har kun vært 3 ganger i flotte Nord-Norge siden jeg var der i militæret for 20 (sick) år siden, og det er mange steder jeg ikke har vært der oppe i nord. Da man i tillegg skal i "utlendighet" på jobb både i mai og ikke minst i juli-august så frister en Norges ferie i juni Så spørsmål: Erfaringer med dette produktet? Må man planlegge alt på forhånd (booke flighter tidlig)? Eller er det som oftest ledige seter på de fleste rutene? Mao. kan man improvisere ruta litt underveis? Noen som har noen tips om hvilke steder som absolutt bør besøkes? Har tidligere besøkt/vært i området aksen Narvik-Harstad-Tromsø + indre Troms! og såvidt en tur over grensa til Finnmark i Nord-Troms. Og litt av Lofoten. Alle tips/erfaringer mottas med takk. Mvh Fjordheim |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norge Rundt med Widerøe | Cecilie | TripReports | 68 | 27-04-2016 11:46 |
Du kommer ikke frem sånn helt uten Widerøe - 5 dager med Norge Rundt Billetten | Savipix | TripReports | 43 | 02-03-2014 21:28 |
Norge Rundt-billetten | FlightDeck | Reiseforum | 2 | 27-01-2009 23:58 |