![]() |
|
![]() |
#1 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Oppdaget nå, etter at jeg har booket tur til DUB, at jeg har 2400 tullepoeng som forfaller i Januar.
Er det noen gode forslag om hva man kan bruke opp disse på?? Jeg har totalt 14 000 poeng, så det er ikke det helt store, men det er jo litt ergelig at poengene forsvinner ut i løse lufta. Gode og dårlige forslag mottas med takk! Jeg har intet stort behov for å fly, men jeg mener at det finnes en "nettbutikk" der man kan kjøpe varer for eurobonuspoeng??!
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Jeg prøve å oppgradere meg selv til business på Dublin turen, men nettsidene til SAS var ikke veldig samarbeidsvillige..
(Oppgarderingen er mislykket. Prøv igjen senere. (-500)) ![]() ![]() Men det er verdt en telefon, kunne jo vært kjekt å se hva som skjer foran gardina en gang!
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
http://www.sas.no/EuroBonus/Bruk-poeng/Oppgradering/
![]() |
![]() |
#6 | |
Onkel reisende kekker
|
![]() Quote:
Thanx for the headsup! Da går poenga til redd barna, noe må de brukes på, kan ikke bare la de renne ut i sanden.. :-D Men 10 K poeng for oppgradering til eco + på intercont er noe å ha i bakhodet!
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Får man dobbelt med poeng når man endrer opp der man kom fra? | Sykkelthor | TripReports | 13 | 05-02-2016 15:53 |
Noe fornuftig man kan bruke 12.500 Emirates Skywards Miles til? | robertaas | Småprat | 3 | 07-04-2014 22:55 |
Kan jeg bruke Eurobonus-poeng for å fly SQ i førsteklasse fra CPH? | TGjr | Reiseforum | 6 | 20-01-2013 11:41 |
Hva man kan gjøre om man er lei TSA... | Fredrik Propell | Småprat | 3 | 01-08-2011 21:07 |
Man kan si hva man vil om skitne AF fly, SAS går de i næringen! | LN-AFG | Flyforum | 24 | 04-06-2007 21:35 |